Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huutanut koko päivä miehelle

Vierailija
15.10.2014 |

Olen kahden lapsen kanssa kotona. Nuorempi 7kk ja vanhempi 3v. Olen ihan loppu. Haluan omaa aikaa. Edes tunnin muutaman kerran vuodessa.

Ei ole eikä tule. Olen sitten huutanut miehelle koko päivä. Olen niin kyrpiintynyt kun minulla ei ole yhtään mitään omaa aikaa enää minun elämässä. En pääse rauhassa suihkuun, en vessaan, en mihinkään. Aina joku huutaa ja kaipaa apua. Miehen vastaus: sittenhän kaikki jää pihalla tekemättä. Joo.... just. Se pihatekeminen sisälsi tänään sen että hän toi sisälle pari koria klapia.

Vuoden aikana minulla on ollut omaa aikaa kolme kertaa. Kerran kävin lääkärillä, kerran muutaman tunnin pienkirurgisessa toimenpiteessä ja kerran näöntarkastuksessa. Olenko kohtuuton? En yhtään nauti lasten kanssa olemisesta enää koska en saa hetkeäkään olla yksin... :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seurustellessa vaikutti että mies ymmärsi saavansa koko paketin. Kun muutettiin yhteen huomasi sitten mitä se tarkoitti. Joskus saattaa ottaa 3vn mukaan pihalle kun menee ulos mutta yleensä ei. Ja jos ottaa mun täytyy eka katsoa että hän pukee oikeat ulkovaatteet.

En tiedä. Rupeaa olemaan niin tyhjä olo. Joka päivä on pelkkää kodinhoitoa ja lapsenhoitoa. Miea ei osallistu kotitöihin eikä myöskään lastenhoitoon. Jos esim sanon että hauva on kakannut ja pitäisi vaihtaa vaippa niin erittäin harvoin oikeasti vaihtaa sen. Yleensä sanon pari kertaa ja sanon myös että kakka kyllä polttaa sen ihon rikki mutta eihän se häntä hetkauta. Yleensä se tilanne siis loppuu siihen että joudun itte vaihtaansen vaipan ja vauvalla on jo punainen peppu :(

Tänään sitten otin esikoisen ja kävin kaupassa illalla. Mies oli sillä aikaa vauvan kanssa. Oli laittanut hänet päiväunille :( eli nyt kun mies läksi yövuoroon mun on turha toivoa että pääsisimme yöunille koska on nukuttu ylimääräiset päiväunet.

Ja miehen tokaisu sen jälkeen kun käytiin kaupassa. No nythän sulla oli omaa aikaa kun kävit kaupassa. Jep. Se olikin kivaa ja rentoutuvaa omaa aikaa käydä uhmiksen kanssa kaupassa....
Ap

Vierailija
2/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päiväN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YHYYYYYYYYYY. Itse olet halunnut raskautua. Nalkutat ja pihtaat? Loisit miehesi lompakolla?

Olet oikea unelmanainen, kaikki miehet haluaa sinunlaisesi.

Vierailija
4/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:44"]Koko päiväN.
[/quote]
Minun äidinkieli ei ole suomi

Vierailija
5/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sun pitää viheltää peli poikki. Onko ketään sukulaista joka tulisi auttamaan lastenhoidossa edes yhdeksi päiväksi? Tai sitten palkkaatte lastenhoitajan.

Ja te kaksi, miehesi ja sinä, istutte alas pöydän ääreen, otatte värikyniä ja ison pahvin, johon piirrätte viikkokalenterin. Siihen sitten suunnittelette yhdessä lastenhoitovuorot, kodinhoidon ja lisäätte kummallekin omaa aikaa, sekä myös yhteistä (lapsetonta) aikaa teille parina.

Jos ette tuohon kykene, sitten ei taida olla mitään tulevaisuutta teidän suhteella. Nuo asiat olisi pitänyt keskustella ja sopia heti kun yhteen muutitte.

Vierailija
6/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:47"]YHYYYYYYYYYY. Itse olet halunnut raskautua. Nalkutat ja pihtaat? Loisit miehesi lompakolla?

[/quote]

Mies maksaa omaa talonlainaansa ja autolainaa. Minä maksan kaikki juoksevat kulut. Meillä on avioehto. Hän kerryttää omaisuutta ja minulle ei jää mitään.

Seksiä meillä on noin 3kertaa viikossa.

Mutta oikeassa kyllä olet. Minäkään en itseäni enää haluaisi. Minulla on lapsia kahdelle eri miehelle. Mä häpeän niin paljon että en kehtaa käydä perhekahviloissa tai puistossa ym. Ollaan vaan kotona sisällä tai pihalla

Vierailija
7/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin mene, kulujen kanssa, vaadi puolet itsellesi.

Vierailija
8/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:47"]YHYYYYYYYYYY. Itse olet halunnut raskautua. Nalkutat ja pihtaat? Loisit miehesi lompakolla?

[/quote]

Mies maksaa omaa talonlainaansa ja autolainaa. Minä maksan kaikki juoksevat kulut. Meillä on avioehto. Hän kerryttää omaisuutta ja minulle ei jää mitään.

Seksiä meillä on noin 3kertaa viikossa.

Mutta oikeassa kyllä olet. Minäkään en itseäni enää haluaisi. Minulla on lapsia kahdelle eri miehelle. Mä häpeän niin paljon että en kehtaa käydä perhekahviloissa tai puistossa ym. Ollaan vaan kotona sisällä tai pihalla
[/quote] Sulla ja teillä on kyllä tosi isoja ongelmia ihan ajankäytön lisäksikin. Miksi ihmeessä suostut tuollaiseen? Ja mihin itsetuntosi ja omanarvontuntosi ovat kadonneet? Nainen, RYHDISTÄYDY !!!!!

Vierailija
9/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myönnän ettå minulla on ongelmia itsetunnon kanssa. Työpaikalla on pari naista jotka ennen mun äitiyslomaa joka päivä jutteli lapsista. Joka kerta kun työporukassa oli joku uusi työntekijä puheenaine aina väkisin työstettiin niin että minun oli pakko "tunnustaa syntini" uudella työntekijälle. Syntinä siis että lapsillani on erit isät.

Leikkipuistossa tätä on osattu kysyä ja moittia. Jopa gynellä olen joutunut tämän tunnustamaan. Tuntuu että mulla on leima otsassa horo-joka-jakaa kaikille vaikka minulla on ollut vaan neljä suhdetta koko elämäni aikana.

Siksi myös tällä hetkellä tuntuu niin raskaalta kun en voi mennä minnekään yksin. Minäkin haluaisin joskus edes käydä vaikka kirpparilla yksin tai edea prkl kävellä pari kierrosta talon ympäri yksin....
Ap

Vierailija
10/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet olisi masentunut nyt. Kyllä sinun täytyy nyt saada hieman omaa aikaa itsellesi. Jos mies ei pysty sitä sinulle tarjoamaan niin miten olisi avunpyytäminen kotiin? Juttele neuvolassa niin ja ensiksi miehellesi. Sano kuten täälläkin että olet ihan loppu. Puhukaa. Voimia! T. nainen jolla myös kahden miehen lapsia enkä ole koskaan sitä onneksi kokenut joutuvani häpeämään! Ei sinunkaan todellakaan tarvitse, leuka pystyyn!

Vierailija
11/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 22:52"]Ettet olisi masentunut nyt. Kyllä sinun täytyy nyt saada hieman omaa aikaa itsellesi. Jos mies ei pysty sitä sinulle tarjoamaan niin miten olisi avunpyytäminen kotiin? Juttele neuvolassa niin ja ensiksi miehellesi. Sano kuten täälläkin että olet ihan loppu. Puhukaa. Voimia! T. nainen jolla myös kahden miehen lapsia enkä ole koskaan sitä onneksi kokenut joutuvani häpeämään! Ei sinunkaan todellakaan tarvitse, leuka pystyyn!
[/quote]
Kiitos. Mä olen kyllä niin väsynyt että voi olla masennustakin. Neuvolassa yritin puhua mutta se vaan hymähti ja sanoi että on normaalia että on väsynyt kun joutuu heräilemään. Se antoi mulle muutaman lapun perhekahviloista ja kerhoista mihin en kehtaa mennä. Heitin laput pois.

Minulla on muutama ystävä joka voisi auttaa lasten kanssa mutta olen siihen liian väsynyt. Jos mä saan apua heiltä, vastapalvelus tietenkin on että minä hoidan heidän lapset. En jaksa hoitaa enemmän kun nämä kaksi.ap

Vierailija
12/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
13/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain sinun on pakko tehdä. En tiedä mitä. Kuvaat niin suurta pahaa oloa kaikilla elämäsi alueilla. Olet pettynyt itseesi, mieheesi, rahatilanteeseesi, elämäntilanteeseesi, äitiyteesi. Ota nyt ihan alkuun vaikka väkisin sitä omaa aikaa ja sitten tee pidempikantoisia suunnitelmia, sellaisia joissa olisit tyytyväinen elämääsi. Et voi jatkaa noin. Lastesi tähden.

Vierailija
14/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole kohtuuton. Huutaminen kuitenkaan tuskin auttaa. Kokeile seuraavaa: kun mies tulee kotiin, lähde samalla ovenavauksella ulos, vaikka lenkille. Älä jää selittelemään vaan ovesta pihalle. Kyllä se mies pärjää. :)

Vierailija
15/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepä niin että lähdet vain. Kyllä lapset pärjää isänsä kanssa. Ole niin kauan kuin siltä tuntuu. Vaikka hotelliin yöksi. Perkele kun ärsyttää luuseriukot.

Vierailija
16/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuta mies vaikka väkisillä. Kyllä se siitä.

Vierailija
17/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olisi myös voinut jättää tekemättä. Ei ne tyhjästä sinne ole varmaan tässäkään tapauksessa ilmestyneet? 

Vierailija
18/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 18:31"]

Teepä niin että lähdet vain. Kyllä lapset pärjää isänsä kanssa. Ole niin kauan kuin siltä tuntuu. Vaikka hotelliin yöksi. Perkele kun ärsyttää luuseriukot.

[/quote]

Mua taas ärsyttää tollaset ruikuttavat luuseriakat. 

Vierailija
19/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alat omatoimisesti järjestää sitä omaa aikaa. Mieti valmiiksi mihin lähdet seuraavan kerran kun ukko kotiutuu ja sitten kanssa lähdet ja unohdat kotiasiat siksi aikaa. Sun on PAKKO huolehti itsestäsi että jaksat huolehtia lapsista. Ja jos mies ei tajua puhetta eikä huutoa niin sitten sille pitää näyttää teoilla.

Vierailija
20/27 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kiva että lasten kuullen huudatte koko päivän että kumpi niitä JOUTUU hoitamaan. Tosi turvallinen ja toivottu olo varmaan lapsilla. Mitäs jos sinä edes olisit se aikuinen siinä porukassa ja hoitaisit asian asiallisesti? Älä kysele mitään lupia, sano vain että sulla on huomenna meno kello 15-20 ja sillä sipuli. Ja että aiot tästä eteenpäin käydä kaksi kertaa viikossa omassa harrastuksessasi, oli se sitten vaikka tunnin kävely. Siitä sun ei tarvitse neuvotella. Jos ukko ei suostu omien lastensa kanssa olemaan kotona, pakatkoon kassinsa ja muuttakoon sinne pihalle.