Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Spede suuttui ihan tosissaan ja kohtuuttomasti kun hävisi Speleissään?

Vierailija
07.09.2021 |

Hirveä ja nolo rage jostain typeristä keilankaatajaisista!

Nyt kun mediassa on näitä niin ottaa vaan silmään tuollainen.

Mistä tuo tuollainen voi johtua?

Kommentit (396)

Vierailija
121/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt eläkkeellä oleva sukulaismies työskenteli nuohoojana ja teki tämmöisen keikan Spedellekin ja tämä oli sitä aikaa kun oli Riitta Väisäsen kanssa. 

Spede kokoajan kyttäsi häntä mustasukkaisena ja tuiman oloisena, ettei vahingossa edes katso Riittaan päin. Lopuksi oli pyytänyt paperia, että saa kätensä pyyhkiä. Spede vaan, että minä mistään papereistä tiedä, katso vessasta tai keittiöstä jos löydät. Ei sentään uhkaavasti käyttäytynyt, mutta sanoi kuitenkin mulle myöhemmin kun nähtiin, että jos luulet, että Spede on jotenkin hauska myös oikeasti niin kyllä erehdyt. 

Vierailija
122/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Spede muka hakkasi ihmisiä jatkuvasti miksi ei joutunut ikinä oikeuteen jne? "Musta Käsi" järjestö suojeli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tuo komea nuori mies on?

Spede vaan esitti.

Jari "metaa suoleen ja lapoa ruutuun" Sillanpäähän se siinä.

Vierailija
124/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinaan kilpailuhenkisyys ja itseensä suuttumisen taito omissa kehittämissään peleissä missä kaikki muut voittaa hänet.

Naurattaa kun lapsena hävisin jossain lautapelissä niin nappulat lensivät pitkin seiniä:D

Vierailija
125/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt eläkkeellä oleva sukulaismies työskenteli nuohoojana ja teki tämmöisen keikan Spedellekin ja tämä oli sitä aikaa kun oli Riitta Väisäsen kanssa. 

Spede kokoajan kyttäsi häntä mustasukkaisena ja tuiman oloisena, ettei vahingossa edes katso Riittaan päin. Lopuksi oli pyytänyt paperia, että saa kätensä pyyhkiä. Spede vaan, että minä mistään papereistä tiedä, katso vessasta tai keittiöstä jos löydät. Ei sentään uhkaavasti käyttäytynyt, mutta sanoi kuitenkin mulle myöhemmin kun nähtiin, että jos luulet, että Spede on jotenkin hauska myös oikeasti niin kyllä erehdyt. 

Heikosti menee jos pitää olla nuohoojalle mustasukkainen.

Vierailija
126/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vi**u te olette sekaisin. Keskittykää vaikka nuorten pahoinvoinnin kitkemiseen mieluummin kuin valittamaan jostain pikkuasioista.

Vierailija
127/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikosti menee jos pitää olla nuohoojalle mustasukkainen.

Pelkäsi että nuohoaa Väisäsen tuhkaluukun ja oli raivoissaan siksi?

Vierailija
128/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta mistä kaikesta tämä nykyinen woke sukupolvi keksii valittamista. Spede ei vaikuta yhtään suuttuneelta vaan lähinnä kilpailussa virtaa adrealiini joka aiheuttaa kilpailullista kiihtymistä.

Meillä oli jo ala-asteen liikuntatunneilla samanlaista, joillakin lensi sählymailat seinään jos hävittiin.

Tosin olen sitä sukupolvea joka pääsi vielä lapsena kyykkyyn ja liikuntatunneilla oli telinevoimistelua jo ala-asteella. Opettaja torui jos ei jaksanut roikkua puolapuissa 3min ja et pystynyt kiipeämään narua pitkin hyvin korkean liikuntahallin kattoon. Huom ala-asteella.

T: 91 laman lapsi

Vierailija
129/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän harjoitteli niitä omia spelejään kaiken aikaa, joten varmaan harmitti, että joku voittaa hänet ilman vähäisintäkään harjoittelua.

Vierailija
130/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta mistä kaikesta tämä nykyinen woke sukupolvi keksii valittamista. Spede ei vaikuta yhtään suuttuneelta vaan lähinnä kilpailussa virtaa adrealiini joka aiheuttaa kilpailullista kiihtymistä.

Meillä oli jo ala-asteen liikuntatunneilla samanlaista, joillakin lensi sählymailat seinään jos hävittiin.

Tosin olen sitä sukupolvea joka pääsi vielä lapsena kyykkyyn ja liikuntatunneilla oli telinevoimistelua jo ala-asteella. Opettaja torui jos ei jaksanut roikkua puolapuissa 3min ja et pystynyt kiipeämään narua pitkin hyvin korkean liikuntahallin kattoon. Huom ala-asteella.

Olet syntynyt -91? No et ole mikään kovin vanha, nulikka oikeastaan. Itse olen syntynyt -75 ja kyllä meille opetettiin itsehillintää eikä viskottu mailoja miten sattuu, vaan opetettiin miehekkäästi kestämään tappio. 

Spede oli sekaisin, se tiedettiin silloin ja se tiedetään nyt. 

Vierailija
131/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän harjoitteli niitä omia spelejään kaiken aikaa, joten varmaan harmitti, että joku voittaa hänet ilman vähäisintäkään harjoittelua.

"Harmitti" on aika lievä sana. Ukkohan kilahti.

Vierailija
132/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet syntynyt -91? No et ole mikään kovin vanha, nulikka oikeastaan. Itse olen syntynyt -75 ja kyllä meille opetettiin itsehillintää eikä viskottu mailoja miten sattuu, vaan opetettiin miehekkäästi kestämään tappio. 

Spede oli sekaisin, se tiedettiin silloin ja se tiedetään nyt. 

Ei meitä opetettu viskomaan, mutta monet viskoi kun eivät kestäneet tappiota ja sitten opettaja komensi pukukoppiin jäähylle.

Vierailija
133/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spedehän oli oikeasti tosikko. Kuten monet muutkin humoristit.

Vierailija
134/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä hyvä ohjelma. Spede vois kyllä alakaa taas tekemään sitä olis jotain katsottavaa.

Nimellä Henkimaailman hommia?

Mitä nää selität?

Että Spede on ollut kuolleena 20 vuotta?

🤣🤣🤣

Mitähän sieniä sinä olet syöny?

(Minä söin äsken poimimiani orakkaita, muista en tiedä.)

Joku toivoi Spedeltä uutta ohjelmaa, mikä on mahdottomuus. uk

Uko on ollut 20 vuotta mullan alla.

No ei varmasti ole. Juuri josssin kerrottiin että tulee jonkun uuden elokuvan ensiesitys telkkarista. miten voi olla muka kuollu ja tehdä elokuvaa.. ootte vissii vähän sekaisin

Ihmettelinkin miksei Spedestä ole kuulunut mitään vähään aikaan, mutta se onkin tehnyt sitä uutta elokuvaa. Jukranpiut että on varmaan hyvä rulla tiedossa, kun on niin huolellisesti sitä hionut!

😂

"Pertti "Spede" Pasasesta on tekeillä kokoillan elokuva. Pasanen teki uraauurtavaa työtä elokuvatuottajana, ohjaajana, käsikirjoittajana, näyttelijänä, koomikkona, lauluntekijänä ja myös keksijänä. Hän oli myös Uuno Turhapuro -elokuvien takana. Spede Pasanen menehtyi 71-vuotiaana vuonna 2001.

Elokuvan ohjaa Aleksi Delikouras. Tekijöiden tiedotteessa kerrotaan, että näyttelijät ilmoitetaan myöhemmin. Elokuva pohjautuu Tuomas Marjamäen Spede, nimittäin (2017) ja Uuno on numero yksi - Turhapuron koko tarina (2021) -elämänkertoihin." YLE

Vierailija
135/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on veikannut autistiksi, ja kyllähän tuolla joitakin sellaisia piirteitä oli.

Riitta Väisänen kertoi, että kun alkoi juontamaan Napakymppiä, Spede alkoi kyttäämään hänen painoaan niin pahasti, että oli joka päivä kuvauksissa paikalla ja söi Riitan kanssa puoliksi tauolla jonkun pullan tms. ettei tämä vaan söisi kokonaista.

Vierailija
136/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kotonakin hakkasi tattia hiki päässä...

Vierailija
137/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spedeä näyttelemään sopisi siis Hulk Hogan.

Vierailija
138/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se Speden suuttuminen oli lapsena ihan hillitöntä katseltavaa, mutta taidankin olla outo.

Vierailija
139/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä viiras

Vierailija
140/396 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen, että Spede lähti suuttuneena kävelemään (poistui paikalta) jostakin Spedenpeleistä, kun joku nainen voitti hänet jossakin pelissä. Muistaako joku tällaista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä