Miksi Spede suuttui ihan tosissaan ja kohtuuttomasti kun hävisi Speleissään?
Hirveä ja nolo rage jostain typeristä keilankaatajaisista!
Nyt kun mediassa on näitä niin ottaa vaan silmään tuollainen.
Mistä tuo tuollainen voi johtua?
Kommentit (396)
Vierailija kirjoitti:
Jopa Aake Kalliala Veitolan ohjelmassa vihjaa Spedeä vaikeasti narsistiseksi. Ja sehän hän oli: naistenahdistelija, narsisti, itsekäs kuvotus, ihmisvarjo. Paskaa Karmaa Hirviö!
Usein tuollaiset "johtaja"-tyypit ovat vaikeita ihmisiä ja jollain tapaa narsistisia. Luulen että se kilpailuhenkisyys oli Speden luonteessa sekä kirous että siunaus. Esim. Aaltosen Remu oli nuorempana hyvin samanlainen. Jos ei saanut tahtoaan läpi hyvällä niin sitten pahalla taikka väkisin. Muuten pisti ehdoitta välit poikki.
Vierailija kirjoitti:
Se oli välillä ihan hiton pelottava. Ne raivokohtaukset ei sopinut lastensilmille.
Lapsuudesta muistan Speden pelottavana setänä, joka raivosi teeveessä.
Kyllä jokaisessa aikuisessakin on lapsellisuutta ja se tietyissä tilanteissa tulee esille.
Herra47 kirjoitti:
Kyllä jokaisessa aikuisessakin on lapsellisuutta ja se tietyissä tilanteissa tulee esille.
Lapsenmielinen on eri asia kuin lapsellinen.
Spede oli narsistinen pikkupoika, joka osasi vedota itsensä kanssa samanlaiseen kohdeyleisöön.
Koska oli spede jätkä vai mistä luulet nimensä saaneen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli ihan teatteria vaan.
Valitettavasti ei tainnut olla
https://hymy.fi/uutiset/lisaa-paljastuksia-vakivaltaisesta-pertti-spede…
Tuohon aikaan väkivaltaa ei paheksuttu niin paljon kuin nykyään.tuollaiset nyrkkitappelut saattoivat olla jopa yleisempiä kun ei ollut somea tai muuta missä aukoa päätään anonymiteetin suojista.
Itsetunto-ongelmainen kuopiolainen misogyynipsyko. Yök. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai että Spedellä olis ollut mitään mahkuja Veskua vastaan:D Eikö Loiri ollut nuoruudessaan ihan kelpo nyrkkeilijä. Ainekin Frederikin ja Ville Virtasen pöllytti kunnolla kun ei tykänyt poikien jutuista.
Veskuhan otti itseensä kun sille tultiin kapakoissa vitsailemaan "kaatuilusta" ja heittämään turhapuro-läppää. Oli heti riveleissä kiinni. mm. Lasse Pöystiinkin kävi käsiksi.
Veskulla oli kyllä jonkinlainen väkivaltaongelma. Niin paljon olen kuullut juttuja noista pahoinpitelyistä. Siihen nähden ne sen henkiset löpinät tuntui korneilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon aikaan väkivaltaa ei paheksuttu niin paljon kuin nykyään.tuollaiset nyrkkitappelut saattoivat olla jopa yleisempiä kun ei ollut somea tai muuta missä aukoa päätään anonymiteetin suojista.
Totta. Joku turpaan vetäminen sanaharkan päätteeksi oli yleistä ja esim joku poliisi ei näitä edes tutkinut. Muutenkin vielä 80-luvulla aikuistenkin maailma oli väkivaltaisesti latautunutta. Yksi tällainen dinosaurus meinasi ajaa ylitseni suojatiellä ja ehdin väistää. Näytin perään keskisormea, jolloin ukko iski jarrut pohjaan ja pysäköi autonsa keskelle tietä. Sitten hän juoksi sieltä minua kohti ja kiroili ja nimitteli. Koomisinta oli, että tämä varmaan 75-vuotias ukko yritti vielä huitaista minua, minkä kyllä väistin helposti ja työnsin taaksepäin. No se lopetti siihen, mutta haukkui kyllä kovasti kun meni autolleen kuin maailmanomistaja. Aluksi ajattelin, että muistisairas, mutta sitten ajattelin että ehkä se oli vain hänen toimintamallinsa ja oli aikakautensa tuote. Voi tuon onnettoman vaimoa ja lapsia. Ego oli vanhalla pierulla kyllä vielä tapissa, vaikka aika tiimalasissa on vähissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Joku turpaan vetäminen sanaharkan päätteeksi oli yleistä ja esim joku poliisi ei näitä edes tutkinut. Muutenkin vielä 80-luvulla aikuistenkin maailma oli väkivaltaisesti latautunutta. Yksi tällainen dinosaurus meinasi ajaa ylitseni suojatiellä ja ehdin väistää. Näytin perään keskisormea, jolloin ukko iski jarrut pohjaan ja pysäköi autonsa keskelle tietä. Sitten hän juoksi sieltä minua kohti ja kiroili ja nimitteli. Koomisinta oli, että tämä varmaan 75-vuotias ukko yritti vielä huitaista minua, minkä kyllä väistin helposti ja työnsin taaksepäin. No se lopetti siihen, mutta haukkui kyllä kovasti kun meni autolleen kuin maailmanomistaja. Aluksi ajattelin, että muistisairas, mutta sitten ajattelin että ehkä se oli vain hänen toimintamallinsa ja oli aikakautensa tuote. Voi tuon onnettoman vaimoa ja lapsia. Ego oli vanhalla pierulla kyllä vielä tapissa, vaikka aika tiimalasissa on vähissä.
Vanhusten persoonallisuushäiriöt on yleisiä. Nämä ovat koko elämänsä olleet perseestä eikä se muutu mihinkään vaikka ikää tulee. Ego on turvonnut ja kaikki tiedetään paremmin kuin muut. Tarvittaessa aletaan uhoamaan väkivaltaisesti, vaikka tällaisen luukasan viskaisi pikkulapsikin lumihankeen. Säälittävää sakkia.
Veskulla oli kyllä jonkinlainen väkivaltaongelma. Niin paljon olen kuullut juttuja noista pahoinpitelyistä. Siihen nähden ne sen henkiset löpinät tuntui korneilta. [/quote]
Herkkä ego ja lyhyt pinna. Humalassa kontrolli sitten pettänyt. En nyt usko että Loiri noista jutuista kovin ylpeä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Veskulla oli kyllä jonkinlainen väkivaltaongelma. Niin paljon olen kuullut juttuja noista pahoinpitelyistä. Siihen nähden ne sen henkiset löpinät tuntui korneilta.
Herkkä ego ja lyhyt pinna. Humalassa kontrolli sitten pettänyt. En nyt usko että Loiri noista jutuista kovin ylpeä ollut.
No ei se niitä kyllä hirveästi katunutkaan. Esim elämäkerrassaan luki näistä ja ei se ollut mitenkään katuva. Vanhan ystävän Jukka Virtasenkin kanssa meni välit poikki kun oli ihan pakko hakata tämän poika Ville Virtanen.
Narsistihan se Veskukin oli eikä mikään kiva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se niitä kyllä hirveästi katunutkaan. Esim elämäkerrassaan luki näistä ja ei se ollut mitenkään katuva. Vanhan ystävän Jukka Virtasenkin kanssa meni välit poikki kun oli ihan pakko hakata tämän poika Ville Virtanen.
En kyllä hirveesti arvosta näitä puheita jo edesmenneistä oli väitteet totta tai tarua. He kun eivät enää voi puolustautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuossa Jussi Parviainen puhuu n.10 minuutin kohdalla myös Speten ja Veskun väkivaltaisuuksista.Vierailija kirjoitti:
Spede ja Loiri tappeli, kumpi voitti?!
Tietenkin Spede oli kateellinen Loirille se on selvää. Loiri oli häntä nuorempi, vei kaikki naiset ja oli suositumpi. Ei myöskään alistunut narsisti speden tahtoon joka asiassa. Spede olisi uhkailult ja piessyt Veskunkin jos olisi vain tähän pystynyt.
Kuopiolaisuus lienee merkittävä osatekijä?? ; )