Minkä ikäisenä sinulta vongattiin ekaa kertaa kakkosta?
Kommentit (106)
Se on aika huvittavaa että jos joku täällä kertoo positiivisesti peppuseksistä niin heti äänestetään alas. Älkää valittako jos miehenne ei osaa käyttää tarpeeksi liukkaria ja olla tarpeeksi hellä ;)
Olin varmaa 16, entinen poikaystävä jakso vinkua ja vinkua sekä mököttää kun en suostunut. Onneksi en antanu sille periksi ja nykyinen ei ole laisinkaan kiinnostunut kokeilemaan, kuten en minäkään!
31. Olin synnyttänyt esikoisen muutama viikko aiemmin ja mies vonkasi ja vonkasi, mutta en suostunut panemaan ennen jälkitarkastusta. Alkoi sitten vonkaamaan "kakkosta" ja hermothan siinä meni, joten suostuin kokeilemaan. Muutaman kerran olen vielä suostunut "kokeilemaan", mutta ei se siitä sen paremmaksi ole muuttunut, joten olen ilmoittanut, että enää en helly vaikka mitä yrittäisi. Ei se ole koskaan tuntunut yhtään kivalta, vaan aivan sanoinkuvaamattoman ällöttävältä, epämukavalta ja kipeältä.
Ei koskaan ole kukaan kysynyt. Nykyiseltä mieheltäni olen kysynyt haluaisiko, koska mulla ei olisi sitä mitään vastaan mutta ei kuulemma kiinnosta. Ikää 36v.