Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä sinulta vongattiin ekaa kertaa kakkosta?

Vierailija
15.10.2014 |

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan ole kukaan kysynyt. Nykyiseltä mieheltäni olen kysynyt haluaisiko, koska mulla ei olisi sitä mitään vastaan mutta ei kuulemma kiinnosta. Ikää 36v.

Vierailija
102/106 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika huvittavaa että jos joku täällä kertoo positiivisesti peppuseksistä niin heti äänestetään alas. Älkää valittako jos miehenne ei osaa käyttää tarpeeksi liukkaria ja olla tarpeeksi hellä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17v ja ekan kerran annoin 19v

Vierailija
104/106 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v.

Vierailija
105/106 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varmaa 16, entinen poikaystävä jakso vinkua ja vinkua sekä mököttää kun en suostunut. Onneksi en antanu sille periksi ja nykyinen ei ole laisinkaan kiinnostunut kokeilemaan, kuten en minäkään!

Vierailija
106/106 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

31. Olin synnyttänyt esikoisen muutama viikko aiemmin ja mies vonkasi ja vonkasi, mutta en suostunut panemaan ennen jälkitarkastusta. Alkoi sitten vonkaamaan "kakkosta" ja hermothan siinä meni, joten suostuin kokeilemaan. Muutaman kerran olen vielä suostunut "kokeilemaan", mutta ei se siitä sen paremmaksi ole muuttunut, joten olen ilmoittanut, että enää en helly vaikka mitä yrittäisi. Ei se ole koskaan tuntunut yhtään kivalta, vaan aivan sanoinkuvaamattoman ällöttävältä, epämukavalta ja kipeältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi