Minkä ikäisenä sinulta vongattiin ekaa kertaa kakkosta?
Kommentit (106)
minä näin 53v tapasin ihanan miehen joka osasi helliä sormilla peppuani, vaikka kerran kokeneena olin päättänyt että ei ikinä peppuseksiä. mutta se mies vaan helli ja helli, sormin ja kielellä joten se meni sitten että kohta kalu vaan meni peppuun ja taivas minkä orgasmin sain. hitto nyt mä pyydän sitä siltä ihanalta mieheltä silloin tällöin. tarvii vaan oikeen miehen joka ymmärtää naista
Tuija-54v
Ei koskaan. Itse kauppasin n. 20 v. Nykynen aviomieskään ei koskaan pyydä. Kerran kokeiltiin ja totesi, että ihan samalta tuntuu kuin pimppikin. Ei ole sen jälkeen pyytänyt.
19 ja olin Pariisissa vaihdossa. Olin etukäteen kuullut legendaa että ranskalaismiehet tykkäävät kakkosesta ja voi kyllä, niin tekevät :O
Olin 17. Kolmekymppinen miesystäväni pani väkisin perseeseen. Onneksi nykyinen mieheni tekee sen hellästi ja vain jos itse pyydän :)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:44"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 21:35"]
Kyllä sulkijalihas voi revetä pahastikin. Joillakin sulkijalihas on erittäin kapea ja tiukka, joustamaton, naisen sormelle hädintuskin myötäävä. Laitapa sellaiseen aukkoon keskivertokokoa oleva miehinen elin, niin huonosti käy.
[/quote]
Mutta kun tohtori.fi ja lääketieteen lehdissä julkaistut tutkimukset kertovat toisin. Jos on synnytyksen vuoksi repeämiä ennestään niin silloin tietenkin pitää olla varovainen.
Onko 4.5 senttiä halkaisijainen jellydildo sinun mielestäsi keskivertokokoa oleva miehinen elin? Minulla paikat kestävät sellaisen ongelmitta. Pierut eivät todellakaan tule tuhnuina eikä housuihin tule ruskeaa raitaa vaikka olen tätä harrastanut säännöllisesti 90 - luvun puolelta eli parikytä vuotta.
[/quote]
Osalla on erittäin kapea sulkijalihas peräaukossa ja ei kai sitä ole tarkoitus laajentaa, ellei sitten ongelmia itselleen halua. Jos jonkun peräreikä sattuu olemaan väljähtynyttä kokoa, ei tarvitse yleistää sitä.
27v ja kerran kokeiltiin. Inhottava olotila, ihan kuin ummetuspaska olisi tulossa. Ei niinkään kipeää tehnyt, mutta hyvin vastenmielinen fiilis kaikkiaan. Pillupanolla sentään saan orgasmin lähes aina ilman klitoriskoskettelua ja jotenkin sama toive oli anaalipanossakin. Pettynyt olin.
33-vuotiaana. En ole vieläkään suostunut. Toisaalta vähän tekisi mieli.
16. Loppujen lopuksi toinen (19v) ei enää lupia kysellyt vaan otti mitä halusi.
15-vuotiaana joku haiseva keski-ikäinen puliukko. Hrrrrrr....
Ei ole kukaan koskaan vongannut. Olin 19v. kun silloinen miesystävä kyseli että haluaisinko kokeilla. Halusin ja tykkäsin =)
Ei ole tähän päivään mennessä kukaan kysellyt. Olen 44.
22 ekaa kertaa, ja viimeksi puoli tuntia sitten ja nyt ikää 29
Ei oo kukaan ruinannut. Olin kaksviis kun ite tarjosin sitä silloiselle miehelle. Halusin tietää miltä Se tuntuu? En tykännyt!
Olin 17 vuotta kun silloisen poikaystävän kanssa kokeiltiin.