Kun aikuisten välinen suhde/ seurustelu muuttuu. Emme enää vietä aikaa yhdessä
Olemme nelikymppinen paristunta. Molemmilla edellisestä suhteesta lapsia.
Yhdessä olemme olleet 1,5 vuotta. Olemme olleet melko tiiviisti yhdessä. Lähes kaiken ajan mikä on ollut mahdollista.
Nyt tilanne on muuttumassa. Miehellä kasvoi tömäärä siten että hänellä ei enää ole kuin 1-2 vapaa iltaa viikossa, jolloin hän haluaa luonnollisesti olla mahdollisimman usein lastensa kanssa. Suhteemme on kuihtumassa seksi suhteeksi, jossa sitäkin on erittäin paljon vähemmän kuin tähän asti. 1-2 kr viikossa max.
Miten tällaisesa tilanteessa voi tuntea seurustelevansa. Olen suurimman osn elämästi yksin. Illat ja viikonloput pois lukien ne hetket kun olen omien lasteni kanssa. Tilanne on uusi minulle, enkä nauti tästä yhtään.
Voiko seurustelun lopettaa kun ei ole enää yhteistä aikaa vai onko vain tyydyttävä niihin muutamiin tunteihin, ikäänkuin almuihin joita saa.
Mies ei halua tästä aiheesta edes keskustella. Se tuntuu entisestään pahentavan tilannetta.
Kommentit (64)
Taidat olla läheisriippuvainen eli vika on sinussa eikä miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies: "Jos sä haluat mun kanssa olla niin pitää vaan hyväksyä se että meillä ei ole toisillemme juurikaan aikaa" johon vastasin: "Miten voin olla kanssasi kun et ole kanssani"
Järjetön keskustelu, tiedän.
Olemme edelleen yhdessä.
AP
Onko mies siis jättänyt sinut? Eihän tuo nyt ole mikään suhde, vähän niin kuin 0 työsopimus ilman työtunteja.
Nolla sopimus. Hyvin kuvattu.
Tänään niin hyvät seksit että hetkeksi unohtui muut ..
Olen läheisriippuvainen myönnän.
Saisipa tuosta jotain muutakin..
Ap
Eronnut sekstaileva susipari. Mikä voisi mennä pieleen?
Aloitus on vuoden takaa, ja homma kuulostaa jatkuvan.