Miksi aikuinen mies ei saa panna 16-vuotiasta tytärtäsi?
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 19:16"]
Tytöt kehittyvät niin nopeasti, että 15 vuotiaatkin saattavat näyttää jo aikuisilta naisilta. Jos tyttö on ulkonäöltään kypsä ei minusta ole väliä jos esimerkiksi 16 vuotias ja 20 vuotias harrastaisivat seksiä
[/quote]
Se, että näyttää fyysisesti aikuiselta ei tarkoita, että olisi henkisesti aikuinen.
Itse aloin 14- vuotiaana seurustelemaan 19- vuotiaan pojan kanssa. Vanhemmat ei tietenkään hyväksyneet asiaa, luuli että poika ei haluu muuta kun pillua, ja että suhde ei tulis kestämään. Nyt ollaan oltu yhdessä 12 vuotta ja meillä on kolme vuotias poika. Että vaan koska parilla on suuri ikäero ei tarkota etteikö he vois rakastaa toisiaan.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:33"]
Siksi, että tiedän tismalleen, miksi aikuinen mies haluaisi panna 16-vuotiasta tytärtäni.
t. Isipappa, olen sitä ollut nuori minäkin.
[/quote]
Mä en oikein keksi kuin yhden syyn panna ylipäänsä ketään :D
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:42"]
Alle 22 v. jos on, voisin jopa hyväksyä. En halua vanhojen sairaiden miesten käyttävän ketään hyväksi. Jos näin kävisi, lupaan tehdä tämän miehen elämästä helvettiä :)
[/quote] Mutta miten pystyt päättelemään, mikä on hyväksikäyttöä ja mikä ei? Jos tyttäresi aidosti nauttii vanhemman miehen seurasta, ono silloinkin tuota miestä vedettävä turpaan varmuuden vuoksi, vai..?
[/quote]
Kyllä sen terveellä mielenterveydellä varustettu ihminen tietää/huomaa. 16 v. normaalissa perheessä, ympäristössä ja seksuaaliselta ahdistelulta/hyväksikäytöltä säästynyt tyttö ei aidosti nauti itseään huomattavasti vanhemman miehen "läheisyydestä". Enkä vetäisi miestä turpaan vaan keksisin jotain paljon kierompaa ;)
Koska hän on vielä lapsi.
Ap:lla ei taida olla omia tyttäriä, kun kyselee tyhmiä.
Minun mieheni varmasti kävisi puukottamassa sellaiset sedät. Tulisi sitten kerran viikossa vankilasta lomalle katsomaan vaimoaan ja lapsiaan.
Siksi, että tiedän tismalleen, miksi aikuinen mies haluaisi panna 16-vuotiasta tytärtäni.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:33"]
[/quote] No jos niin kävisi, niin mitä tekisit miehelle?
Siksi, koska 16-vuotias tyttäreni on lapsi enkä halua aikuisen miehen käyttävän lastani hyväkseen,
Alle 22 v. jos on, voisin jopa hyväksyä. En halua vanhojen sairaiden miesten käyttävän ketään hyväksi. Jos näin kävisi, lupaan tehdä tämän miehen elämästä helvettiä :)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 16:42"]
[/quote] Mutta miten pystyt päättelemään, mikä on hyväksikäyttöä ja mikä ei? Jos tyttäresi aidosti nauttii vanhemman miehen seurasta, ono silloinkin tuota miestä vedettävä turpaan varmuuden vuoksi, vai..?
Tytöt kehittyvät niin nopeasti, että 15 vuotiaatkin saattavat näyttää jo aikuisilta naisilta. Jos tyttö on ulkonäöltään kypsä ei minusta ole väliä jos esimerkiksi 16 vuotias ja 20 vuotias harrastaisivat seksiä