Mitä tuotteita, ketjuja tai muita asioita haluaisit ulkomailta Suomeen?
Mitä Suomesta puuttuu mielestäsi?
Mulle kelpaisi ainakin Boots-kosmetiikkaliike Briteistä Suomeen.
Kommentit (41)
Vaateliikkeistä en jaksa urputtaa, koska ne kaikki saa nykyään tilattua netistä kotiovelle. Haluaisin monipuolistaa ja erilaistaa ruokakauppatarjontaa ja EHDOTTOMASTI ykköstoiveena olisi Whole Foods.
No en ainakaan yhden ainuttakaan ketjua lisää. Vaikka eihän suomalainen voi ostaa vaatteensa kuin hennesiltä, syödä ruokansa mäkkärissä (viikonloppuisin voi panostaa ja mennä rossoon) ja juoda kahvinsa starbucksissa.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:40"]
Milk soda, sellanen limu, mikä maistuu maidolle. Kuulostaa oudolta, mutta on oikeasti tosi hyvää! Join sitä Koreassa.
[/quote]
Googletin. Näköjään Milkis sen nimi. patbingsuakin voisi olla! ^^
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:16"]
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:11"] Monoprix, erityisesti se kodintarvike osasto. [/quote] Minusta Monoprix'n vaatteet ja kodintarvikkeet ovat suhteettoman kalliita. :P [/quote] Ai, musta ne on tosi halpoja :o ostin ranskassa asuessa sieltä kidin osastolta kaikkea ihanaa ja nyt suomessa kaipaan sitä. Vaatteetkin siellä oli kyllä mun mielestä halpoja. Ainakin lasten puolella...
[/quote]
Outoa. Onkohan sulla aika kullannut muistot? :D
Forever21, topshop ja sephora. Sephorassa on tosi paljon merkkejä, joita ei saa Suomesta, esim. Nyx, too faced ja urban decay. En tykkää tilata netistä.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:51"]
Primark, superdrug, boots, new look, top shop, isot tavaratalot niinkun debenhams, kiko, house, terranova, reserved, waitrose, lillywhites, sainsbury, bershka....onhan näitä. Suomessa ei oikeesti oo mitään kivoja liikkeitä.
[/quote] Ei noista mikaan menestyisi Suomessa, liian pienet markkinat. Sitapaitsi kaikki kynnelle kykenevat tilaavat netista jos on penninkin halvempaa.
[/quote]
En ainakaan minä, koko shoppailun nautinto perustuu siihen, että saa hypistellä ja sovitella erilaisia vaatteita. Ihana myös palata saaliin kanssa kotiin, kurkistella jo matkalla pusseihin.
Tamariksen kenkäkaupat. Sais vähän muuta kuin mustaa ja ruskeaa peruslinttaa jalkoihin.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:37"]
Aldi
[/quote] Eikos Aldi ole sama kuin Lidl?
[/quote][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:42"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:37"]
Aldi
[/quote] Eikos Aldi ole sama kuin Lidl?
[/quote]
Ja CM sama kuin Prisma?
Mitä tuolla Sephorassa on sellaista mitä erityisesti vaan sieltä saa? Asun maassa jossa noita on joka kulmassa, en edes tiennyt ketjua ennen kuin olen nyt lukenut näitä ketjuja. Oon tottakai jokusen kerran käynyt ja ostanutkin jotain, mutta vaikutti ihan perus kosmetiikkakaupalta. Vinkatkaas mitä sieltä erityisesti kannattaa hakea? Jotain niiden omia tuotteita?
KFC:n haikaileminen jaksaa ihmetyttää, mutta kaipa osa tykkää. Mä en mee edes pahimmassa nälässä, ihan viimeinen vaihtoehto. Ja tietenkin just niitä on ihan hirveästi.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:43"]
C&A
[/quote]
Miks?? Jos siis on sama kuin täällä Ranskassa oleva vaateliike/tavaratalo. Mulla on kaikki sieltä ostetut vaatteet menneet pilalle tosi nopeasti.
Kuten ylempänä jo mainitiin niin KFC.