Mitä tuotteita, ketjuja tai muita asioita haluaisit ulkomailta Suomeen?
Mitä Suomesta puuttuu mielestäsi?
Mulle kelpaisi ainakin Boots-kosmetiikkaliike Briteistä Suomeen.
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:43"]
C&A
[/quote]
Miks?? Jos siis on sama kuin täällä Ranskassa oleva vaateliike/tavaratalo. Mulla on kaikki sieltä ostetut vaatteet menneet pilalle tosi nopeasti.
[/quote]
En mäkään tajua. Vähän mauttomia halpahallirytkyjä.
Monoprix, erityisesti se kodintarvike osasto.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:57"]
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:50"]
Sephora
[/quote]
Mitä ihmeellistä siellä on?
[/quote]
En ole tuota Sephoraa mainostanut, mutta kyllä mä Ranskassa asuessa sieltä usein kävin ostamassa meikkiä ja kosmetiikkaa. Suomessa ei ole oikein mitään yhtä monipuolista kosmetiikkaketjua. Kicksin valikoima on tuohon nähden suppea. Itse tykkään myös kovasti Sephoran omista kynsilakoista, muita niiden omia tuotteita olen käyttänyt vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:11"]
[/quote]
Minusta Monoprix'n vaatteet ja kodintarvikkeet ovat suhteettoman kalliita. :P
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:11"]
[/quote]
Minusta Monoprix'n vaatteet ja kodintarvikkeet ovat suhteettoman kalliita. :P
[/quote]
Ai, musta ne on tosi halpoja :o ostin ranskassa asuessa sieltä kidin osastolta kaikkea ihanaa ja nyt suomessa kaipaan sitä. Vaatteetkin siellä oli kyllä mun mielestä halpoja. Ainakin lasten puolella...
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 14:51"]
Primark, superdrug, boots, new look, top shop, isot tavaratalot niinkun debenhams, kiko, house, terranova, reserved, waitrose, lillywhites, sainsbury, bershka....onhan näitä. Suomessa ei oikeesti oo mitään kivoja liikkeitä.
[/quote] Ei noista mikaan menestyisi Suomessa, liian pienet markkinat. Sitapaitsi kaikki kynnelle kykenevat tilaavat netista jos on penninkin halvempaa.
KFC, GAP, Victorias Secret... Noi muun muassa
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:37"]
Aldi
[/quote]
Mitä Aldissa on erikoista? En mä ole mitään huomannut, eikä tuu käytyä, vaikka sellaisia onkin lähellä.
Milk soda, sellanen limu, mikä maistuu maidolle. Kuulostaa oudolta, mutta on oikeasti tosi hyvää! Join sitä Koreassa.
[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:37"]
Aldi
[/quote] Eikos Aldi ole sama kuin Lidl?
Primark, superdrug, boots, new look, top shop, isot tavaratalot niinkun debenhams, kiko, house, terranova, reserved, waitrose, lillywhites, sainsbury, bershka....onhan näitä. Suomessa ei oikeesti oo mitään kivoja liikkeitä.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:43"]C&A
[/quote]
sama