Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman ajan puutteesta valittaminen

Vierailija
26.10.2014 |

On ehkä naurettavinta mitä lapsellinen ihminen voi sanoa. Mikä oma aika?? Eikö lasta tehdessä ole aika selkeää että sitä lasta hoidetaan seur 18vuotta. Ihan sama onko perheellinen vai yh, se lapsi nyt vaan tarvitsee sen sun aikas

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on aloittajalla kaksi pientä lasta ja miehen lapsi viikonloppuisin kolmantena.

Vierailija
2/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan todellakaan se lapsi ei tarvitse sinua/minua 24/7. Minun lapsella on myös se isä ja pidän todella tärkeänä, että myös heillä on se yhteinen elämä vaikka me asutaankin saman katon alla. Kun heillä on yhteinen hetki niin se on sitä minun omaa aikaa. Lenkitän koiran, käyn kavereiden kanssa syömässä, tai olen vain kotona ja katson telkkaria/luen lehteä/ kirjaa jne. Ja tällä tavalla minä jaksan olla myös hyvä äiti.

Ja lasten kasvaessa heitä ei voi aina pitää kotona kanssani. Ja sinne kouluihin/harrastuksiin minun ei tarvitse mennä mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus ymmärrät, ehkä et, samapa tuo minulle ja meille muille. Joskus vain pitää saada olla hetki tai pari ihan yksin, ilman että pitää päivystää jotakin ja olla valmiina tekemään mitä on tarvis, eli rentoutumaan omilla ehdoilla.

Vierailija
4/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllä oleva sanoikin kaiken tarpeellisen. Onko aloittajalla lapsia?

Vierailija
5/5 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kaksi lasta ja en omaa aikaa tarvitse. No herään pari tuntia ennen kuin herätän lapset. Onhan siinäkin jo toisaalta hyvin omaa aikaa. Asennoitunut olen siihen että naista esimerkiksi on turha edes etsiä ennen kuin lapset muuttavat pois kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan