Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, haittaisiko sinua rehellisesti jos naisesi leikkasi hiuksensa siiliksi tai kaljuksi?

Vierailija
07.09.2021 |

Kysymys siinä.

Mies, haittaisiko sinua rehellisesti jos naisesi leikkasi hiuksensa siiliksi tai kaljuksi?

Vaihtoehdot

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jo selväksi että miehet niin ulkonäkö keskeisiä että vain pitkät hiukset fine,eivät ajattele että kaikille ei käy pitkät hiukset joidenkin kasvonpiirteisiin sopii paremmin lyhyet.

Huomasitko sinä ja monet muut kommentoijat, että aloituksessa puhuttiin siilitukasta ja kaljusta? Ei mistä tahansa lyhyistä hiuksista?

Vaikka lyhyet hiukset sopivatkin osalle paremmin kuin pitkät, niin siinä on eroa onko ne lyhyet hiukset siili vai joku "naisellisempi" lyhyt kampaus.

N42

Vierailija
102/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli jo selväksi että miehet niin ulkonäkö keskeisiä että vain pitkät hiukset fine,eivät ajattele että kaikille ei käy pitkät hiukset joidenkin kasvonpiirteisiin sopii paremmin lyhyet.

No mitä hittoa? Vähintään puolet ketjusta on sitä, että miehet tappelevat trollijonnen kanssa siitä, että tottakai mies voi pitää lyhyistä hiuksista ja kaljusta, ja että vielä absurdimpaa on, jos jonkun toisen hiukset HAITTAAVAT miestä. Mitä ketjua olet oikein lukenut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaisin kamat ja häipyisin!

M34

Vierailija
104/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yhdessä vaiheessa kalju (kasvoi toki hetkessä siiliksi, kun ei ihan joka päivä jaksanut ajella) ja sen kokemuksen perusteella on aika selvä, että kaikki miehet eivät pidä kaljua naisella rumana. Päinvastoin, sain enemmän kuin koskaan pitkien hiusten kanssa kommentteja, että näytän hyvältä. Jotkut tuntemattomatkin miehet kokivat tarpeelliseksi kommentoida, että tosi seksikäs tai hot. Ehkä ne miehet eivät ole enemmistö miehistä mutta vaikuttaa siltä, että isompi osuus miehistä tykkää kaljusta naisella kuin mitä naisista on kaljuja. Ehkä kaljua ei sillä tavalla kommentoitaisi edes, jos se olisi yleisempää. Toki tuli vastaan myös uteluja, onko mulla syöpä. Ehkä mulla olisi vieläkin se kalju, jos sen ylläpito olisi helpompaa.

Vierailija
105/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naisena haittaisi, jos mieheni ajaisi päänsä kaljuksi. Hänelle ei sovi kalju ollenkaan, lisäksi hiuksia on ihana hyväillä ja silittää.

N34

Vierailija
106/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai haittaisi. Halusin naisellisen naisen, ja tärkeä osa tätä on vaimoni pitkät hiukset. Siilin tai kaljun kanssa harvempi nainen olisi enää naisellinen, ja jos sitten hiukset eivät pysy päässä, voisiko harkita peruukkia?

On tää jännää. Karvat on niin kauan naiselliset, kunhan ne ei kasva jaloissa, käsissä, kasvoissa, kainaloissa tai intiimialueilla. Mutta tukkaa täytyy löytyä. Syöpähoitojen vuoksi paksut hiukseni menettäneenä ja nykyisenä siilipäisenä naisena on aivan se ja sama kauanko kalju paistaa tai hiusten kasvu kestää, kunhan elossa saa pysyä. Peruukkia en pidä epämuuvuutensa vuoksi, huiveja kyllä. Pahoittelen, jos aiheutan inhoa sinussa.

On vähän eri asia kaljuuntua säteilyhoitojen vuoksi kuin mennä ystävättärien ja naistenlehtien sokaisemana kynimään pitkä tai puolipitkä tukka lyhyeksi tai joopa siiliksi.

Eräs tuttuni koko saman kohtalon kuin sinä eikä hänen viehättävyytensä tai naiseutensa kärsinyt siitä. Hän teki parhaansa sillä mitä sillä hetkellä oli ja kantoi itsensä ylpeydellä.

Vierailija
107/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta vastaan kun sattumoisin juuri hiljattain puhuttiin tästä mieheni kanssa. Hän hyväksyisi siilin/kaljun minulla jos tulisi syöpä tai joku muu sairaus joka vie hiukset, mutta huvin vuoksi leikkaamisesta hän ei oikein ymmärtäisi. Olen itse samaa mieltä hänen kanssaan.

Vierailija
108/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs alopecia? Silloin on luonnostaan kalju. Onko tällä vaikutusta?

Vierailija
109/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen naisia jotka kynii tukkansa lyhyeksi.

Vierailija
110/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yhdessä vaiheessa kalju (kasvoi toki hetkessä siiliksi, kun ei ihan joka päivä jaksanut ajella) ja sen kokemuksen perusteella on aika selvä, että kaikki miehet eivät pidä kaljua naisella rumana. Päinvastoin, sain enemmän kuin koskaan pitkien hiusten kanssa kommentteja, että näytän hyvältä. Jotkut tuntemattomatkin miehet kokivat tarpeelliseksi kommentoida, että tosi seksikäs tai hot. Ehkä ne miehet eivät ole enemmistö miehistä mutta vaikuttaa siltä, että isompi osuus miehistä tykkää kaljusta naisella kuin mitä naisista on kaljuja. Ehkä kaljua ei sillä tavalla kommentoitaisi edes, jos se olisi yleisempää. Toki tuli vastaan myös uteluja, onko mulla syöpä. Ehkä mulla olisi vieläkin se kalju, jos sen ylläpito olisi helpompaa.

Ja heräsit kalju kiiltäen hiestä yksin oman röpötyskuutiosi kusiselta patjalta? Aika eroottinen uni ;)

Vierailija
111/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu olla kalju alapäästä

Ei yläpäästä.

Vierailija
112/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. Viikinkisoturin estetiikka ei ole hyvän näköistä naisella.

Vierailija
113/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai haittaisi. Halusin naisellisen naisen, ja tärkeä osa tätä on vaimoni pitkät hiukset. Siilin tai kaljun kanssa harvempi nainen olisi enää naisellinen, ja jos sitten hiukset eivät pysy päässä, voisiko harkita peruukkia?

On tää jännää. Karvat on niin kauan naiselliset, kunhan ne ei kasva jaloissa, käsissä, kasvoissa, kainaloissa tai intiimialueilla. Mutta tukkaa täytyy löytyä. Syöpähoitojen vuoksi paksut hiukseni menettäneenä ja nykyisenä siilipäisenä naisena on aivan se ja sama kauanko kalju paistaa tai hiusten kasvu kestää, kunhan elossa saa pysyä. Peruukkia en pidä epämuuvuutensa vuoksi, huiveja kyllä. Pahoittelen, jos aiheutan inhoa sinussa.

Et aiheuta inhoa, vaan myötätuntoa, ja syy hiuksettomuuteesi on ymmärrettävä. (Sama kuin painonnousu jonkun harvinaisen sairauden eikä huonojen elintapojen vuoksi). Toivottavasti hoidot auttavat ja saat terveytesi takaisin! T. Se aiempi mieskirjoittaja

Vierailija
114/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuuluu olla kalju alapäästä

Ei yläpäästä.

Ei kuulu. Ei todellakaan kuulu.

Naiset, saatte ohan itse päättää!

Vierailija
115/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt sairauden vuoksi joutuu ajamaan niin ymmärrän, muuten en. 

Vierailija
116/123 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin ettei haittaa.

Mutta hieman ehkä riippuisi että mitkä hiukset/muoti olisi ennen sitä.

Olisi sitä kaljuakin aika kiva silitellä, ainakin jonkin aikaa.

Vierailija
117/123 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu nainen leikkasi siilin ja ei mennyt kun kuukausi niin lähti M1 lähetteellä laturiin..

Vierailija
118/123 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pahoillani olisin, jos vaimo kaljuksi ajelisi, kun hänellä on tosi kauniit hiukset, mutta varmaan siihen tottuisi. Rakastaisin kyllä häntä ihan yhtä paljon kaljunakin.

Vierailija
119/123 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen muotoilematon Sinead O'Connor siili tai kalju ehkä haittaisi, mutta lyhyet hiukset muuten eivät haittaa lainkaan. Esimerkiksi lyhytkin pixie-pituinen voi olla todella kuuma ja sopia naiselle hyvin. 

Vierailija
120/123 |
08.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei haittaisi. En tosin myöskään ajattele, että puolisoni on "naiseni". Ehkä näillä asioilla on tekemistä keskenään.

Siis teillä on avoin avioliitto, voitte käydä muiden kanssa seksiä harrastamassa? Koska eihän omistusmuoto tuossa merkitse, että "omistaisi" nainen, se ilmaisee suhteen eksklusiivisuutta, toisin sanoen sitä, että kyseessä on kahden ihmisen liitto, johon muilla ei ole asiaa.

Nuoret feministit ovat liian fanaattisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi