Miten auttaa puolisoa, joka aina luovuttaa laihdutuksessa?
Kommentit (11)
Liikutaan yhdessä. Syödään yhdessä. Aina toinen päätyy jossain vaiheessa lihomaan, vaikka minulla paino putoaa jatkuvasti.
Jokainen voi pelastaa vain itsensä.
Suurin ongelma on retorinen. Lakatkaa puhumasta "laihdutuksesta", ikään kuin kyseessä olisi periodi.
On vain elämäntapamuutos. Ei ole mitään "jaksoa", joka alkaa ja loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Suurin ongelma on retorinen. Lakatkaa puhumasta "laihdutuksesta", ikään kuin kyseessä olisi periodi.
On vain elämäntapamuutos. Ei ole mitään "jaksoa", joka alkaa ja loppuu.
Mun tavoite on sikspäkki, ei elämäntapamuutos. Ap
Jos nainen siis joka lipsuu, silloin miehen pitää tehdä kaikki valmiiksi ja tukea ja auttaa ,ruuat, liikunnat,koko suku pitää valjastaa mukaan myös.
Jos sitten vielä lipsuu eikä laihdu, niin olette tukeneet väärin.
Jos mies, laihduttakoot yksin.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen siis joka lipsuu, silloin miehen pitää tehdä kaikki valmiiksi ja tukea ja auttaa ,ruuat, liikunnat,koko suku pitää valjastaa mukaan myös.
Jos sitten vielä lipsuu eikä laihdu, niin olette tukeneet väärin.
Jos mies, laihduttakoot yksin.
En avaa enempää kumpi se lipsuu. Toisella, siis minulla kova motivaatio. Toisella katoaa jatkuvasti. Miten saa hälle sen saman moodin päälle? Tuleva kesä vaan mielessä, kyllä motivoi. Toinen tuntuu kyllästyvän kaikkeen nopeasti. AP
Vierailija kirjoitti:
Jokainen voi pelastaa vain itsensä.
Näin on, mutta miten herättää toinen todellisuuteen?
Lääkärissä käynti ei auttanut, lääkärin haukkui kotona. (turhaan) AP
Vierailija kirjoitti:
Olemalla esimerkki?
Jatkuvasti.
Et mitenkään. Elämäntapamuutos ei onnistu kaikilla. Ympäröivät ihmiset voivat tukea, kannustaa ja olla mukana, se tietenkin auttaa. Mutta loppuviimein puolisosi joutuu itse kontrolloimaan syömistään ja vastaamaan itsestään. Pilaat suhteenne, jos sekaannut liikaa.
Olemalla esimerkki?