Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt.fi: komppia Jenni Vartiaista täällä dissanneille

Vierailija
15.10.2014 |

http://nyt.fi/a1305884546539

Lyhyt lainaus (lue koko juttu linkin takaa) "Puhun sinusta, Jenni Vartiainen. Viime viikolla esitetty Vartiaisen päivä oli sarjan historian pohjanoteeraus.

Vartiainen itse tietysti pitää topakasti kiinni oikeudestaan olla avautumatta yksityiselämästään. Hyvä niin. Mutta itsestään ja tunteistaan voi kertoa paljon perkaamatta vaikkapa parisuhteitaan sanallakaan."

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni puolustautuu: Avautumisiani leikattiin pois
http://www.iltasanomat.fi/vainelamaa/art-1288751383466.html?pos=ok-nln

Juuh, että kiinnostavaa sisältöä olisi ollut, mutta tuotanto halusi jättää näyttämättä? Kyllä kyllä.

Vierailija
2/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:42"]

Itseäni on ärsyttänyt samat asiat kuin Nyt.fi:n toimittajaa. Jotenkin myös Vain Elämää-sarjan formaatti on sellainen, että se myös antaa odottaa avautumista, pieniä (tai suuria) paljastuksia. Sitä, että artistit raottavat yksityisyyttään ja paljastavat vähän minkälaisia oikeasti ovat.

Ja kun näin ei käykään, tulee WTF-olo. Minua on huijattu!!

Mutta kun mistä Jenni avautuisi? Mitä hän kertoisi biiseistä, kun ne on suurimmaksi osaksi sanoittanut ihan joku muu kuin hän. Ne on jonkun muun tuskaa ja surua. Elämää.

Jos Kiittämätön-biisi perustuu Jennin elämään, ei Jenni ole vielä sillä tasolla julkisuuden käsittelyssä kuin Katri Helena. Noin esimerkkinä. KH kertoi elämästään, miehensä ja poikansa kuolemasta. Paljasti asioita itsestään. Hei, hetkinen...vai paljastiko? Jenni ei vielä osaa ja hallitse julkisuutta eikä osaa pelata sitä peliä, joten hän ei kerro mitään vaan on lukossa koko ajan.

30 vuotta ikää lisää, niin sitten Jennikin pelaa samoilla korteilla kuin Katri Helena tai Paula Vesala. Ehkä.

[/quote]

Ei Veskukaan ole itse sanoittanut tekstejään mutta oli hänellä niistä paljonkin sanottavaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:06"]

Eikö ohjelmaa olekaan käsikirjoitettu?

[/quote]

Ei ole

Vierailija
4/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 11:26"]

Miksi ohjelmassa pitäisi märistä sitä lemmikkikanin kuolemaa 10 min?

Kamalampaa on kuulla muiden sepostuksia, että katsokaa nyt, mulla on ollut kamalaa, ja kyllä mua nyt itkettää ja itkekää tekin, ollaan herkkiä taiteiljoita ja osataan tunteilla, Parutaan joukolla!!!

Jenni on lahjakas, lapseton, sinkku, kaunis, ja omillaan hyvin toimeentuleva, suomen suosituin naisartisti tällä hetkellä.

Johtuuko avaukset katkeruudestanne , koska ette ole mitään yllämainituista?

[/quote]

Jenni on inhottu ihminen joten ei todellakaan ole kukaan kateellinen

Vierailija
5/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan selittelyä, että Jennin sanomisia olis leikattu pois. Miksi juuri häneltä, mutta ei muilta ;) Lapsellista selittää tuollaista.

Olen kuullut joltain kuopiolaiselta puolitutultani aikanaan, että Jenni oli todellinen lellikkiprinsessa nuorena. Vanhemmat maksoi laulu- ja soittotunnit, luistelun, kielikurssit ja muut kalliit jutut ja mitä tahansa neiti keksi pyytää. Jenni oli ylimielinen, jos ei kuulunut hänen haaremiinsa. ja hänellä oli poikaystävä, jonka Jenni dumpasi todella tökeröllä tavalla kun pääsi Gimmeliin, kun sinkkuna on myyvempää olla. Vanhemmat muuten eivät ole eronneet, vaan palvovat prinsessaansa. Juurihan jenni kertoi, että luki vanhemmilleen vanhoja päiväkirjojaan tuntikausia. Mä en oikeesti viitsis rasittaa vanhempiani tuolla, että heidän pitäis mun liirumlaarumia kuunnella tuntikausia...

Vierailija
6/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletusarvoisesti lähdetään siitä, että avautumisen tarvitsisi tarkoittaa omien vaikeuksien penkomista? Se voisi yhtä hyvin olla uran alkuvaiheen jännityksellä ja riemulla fiilistelyä, tai hauskoja anekdootteja keikkailun maailmasta. Eihän Hanhiniemikään mielestäni synkkyydellä revitellyt, mutta oli silti avoin ja kiinnostava osallistuja.

Vierailija
7/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 11:37"]

Kamalampaa on kuulla muiden sepostuksia, että katsokaa nyt, mulla on ollut kamalaa, ja kyllä mua nyt itkettää ja itkekää tekin, ollaan herkkiä taiteiljoita ja osataan tunteilla, Parutaan joukolla!!!

Jenni on lahjakas, lapseton, sinkku, kaunis, ja omillaan hyvin toimeentuleva, suomen suosituin naisartisti tällä hetkellä.

[/quote]

[/quote]

Minäkin inhoan muita ihmisiä, mutten kuitenkaan aloita heistä montaa eri keskustelua AV:lla. 

Vierailija
8/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 13:19"]

[/quote]

[/quote]

Minäkin inhoan muita ihmisiä, mutten kuitenkaan aloita heistä montaa eri keskustelua AV:lla. 

[/quote]

Osallistuisitko kuitenkin, jos joku muu olisi tehnyt heistä aloituksen?

Vierailija
9/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 12:39"]

...ikävää että äiti jätti mutta eikö aikuinen jo voisi päästä siitä yli? Tiedän mistä puhun sillä minun äitini valitsi uuden perheen. Se oli kipeää aikaa nuoruudessani mutta minulla oli onneksi rakastavat sisarukset ja isä. Loppujen lopuksi, miksi ikävöisin naista joka ei välittänyt meistä? Hän on nimellisesti äitini mutta myöhempi elämäni on ollut onnellisempaa ilman häntä.

Mietin vain niitä nuoria, jotka juuri nyt kamppailevat samojen asioiden äärellä. Jos minä olisin julkkis, haluaisin sanoa ettei äidin hylkäämäksi joutuminen ole maailmanloppu ja että vika on siinä äidissä, ei lapsissa.

[/quote]

Minua ärsyttävät yli kaiken tällaiset ihmiset, jotka valittavat että "eikö tuo voisi päästä yli tuosta ikävästä kokemuksestaan kun mäkin olen päässyt". Kun ihmiset eivät koe asioita samalla tavalla. Hienoa, että sinä olet päässyt tästä yli, mutta kaikki eivät ehkä pääse ja myös heillä on oikeus tunteisiinsa. Ei niissä ole mitään väärää. Osa ei pääse ikävistä kokemuksistaan yli koskaan, osa ehkä lopulta pääsee, mutta hitaammin kuin toiset.

Vierailija
10/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 12:40"]

Toi on ihan selittelyä, että Jennin sanomisia olis leikattu pois. Miksi juuri häneltä, mutta ei muilta ;) Lapsellista selittää tuollaista.

Olen kuullut joltain kuopiolaiselta puolitutultani aikanaan, että Jenni oli todellinen lellikkiprinsessa nuorena. Vanhemmat maksoi laulu- ja soittotunnit, luistelun, kielikurssit ja muut kalliit jutut ja mitä tahansa neiti keksi pyytää. Jenni oli ylimielinen, jos ei kuulunut hänen haaremiinsa. ja hänellä oli poikaystävä, jonka Jenni dumpasi todella tökeröllä tavalla kun pääsi Gimmeliin, kun sinkkuna on myyvempää olla. Vanhemmat muuten eivät ole eronneet, vaan palvovat prinsessaansa. Juurihan jenni kertoi, että luki vanhemmilleen vanhoja päiväkirjojaan tuntikausia. Mä en oikeesti viitsis rasittaa vanhempiani tuolla, että heidän pitäis mun liirumlaarumia kuunnella tuntikausia...

[/quote]

Ai oikein "kuopiolainen puolituttu aikoinaan kertoi"...tosi uskottavaa. Ja mitä sinua korpeaa Vartiaisen suhde vanhempiinsa? Eiköhän se ole hänen oma asiansa.

Vierailija
11/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Inhottu teidän läskien reppana-mammojen toimesta em. syistä. Enough said.

Vierailija
12/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tämän ketjun, tuli pitkästä aikaa kuunneltua Jenni Vartiaisen musiikkia. Olin ehtinyt unohtaa, kuinka paljon hyviä kappaleita hänellä onkaan.

Jotain hyvää siis tässäkin ketjussa ;)

Vierailija
13/102 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:10"]

Väsääkö näitä aloituksia jonkun kilpailevan levyyhtiön työntekijä, jonka oma "Jenni" ei ole lyönyt läpi ? =)

[/quote]

Ja kukaanhan ei voi olla tykkäämättä Jennistä?

Vierailija
14/102 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsääkö näitä aloituksia jonkun kilpailevan levyyhtiön työntekijä, jonka oma "Jenni" ei ole lyönyt läpi ? =)

Vierailija
15/102 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolumnin kirjottaja lukee ainaki palstaa.tekstihän oli suoraa kopiointia Jenni-ketjujen mielipiteistä.

Vierailija
16/102 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 17:19"]

Kolumnin kirjottaja lukee ainaki palstaa.tekstihän oli suoraa kopiointia Jenni-ketjujen mielipiteistä.

[/quote]

Kukaan muuhan ei voi olla tuota mieltä kuin av-mamma?

Vierailija
17/102 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajalla meni taas ilta kapakassa, ja aamuyöstä on napattu kolumni suoraan vauva-palstalta. Kukaan ei varmaan huomaa ja jos huomaakin niin mitä sitten.

tai jotain :P

Vierailija
18/102 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on ärsyttänyt samat asiat kuin Nyt.fi:n toimittajaa. Jotenkin myös Vain Elämää-sarjan formaatti on sellainen, että se myös antaa odottaa avautumista, pieniä (tai suuria) paljastuksia. Sitä, että artistit raottavat yksityisyyttään ja paljastavat vähän minkälaisia oikeasti ovat.

Ja kun näin ei käykään, tulee WTF-olo. Minua on huijattu!!

Mutta kun mistä Jenni avautuisi? Mitä hän kertoisi biiseistä, kun ne on suurimmaksi osaksi sanoittanut ihan joku muu kuin hän. Ne on jonkun muun tuskaa ja surua. Elämää.

Jos Kiittämätön-biisi perustuu Jennin elämään, ei Jenni ole vielä sillä tasolla julkisuuden käsittelyssä kuin Katri Helena. Noin esimerkkinä. KH kertoi elämästään, miehensä ja poikansa kuolemasta. Paljasti asioita itsestään. Hei, hetkinen...vai paljastiko? Jenni ei vielä osaa ja hallitse julkisuutta eikä osaa pelata sitä peliä, joten hän ei kerro mitään vaan on lukossa koko ajan.

30 vuotta ikää lisää, niin sitten Jennikin pelaa samoilla korteilla kuin Katri Helena tai Paula Vesala. Ehkä.

Vierailija
19/102 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jennin elämä meni siis aika hyvin, ja ei siinä mitään. Miksi siitä pitäisi ruveta kaivamaan jotain suurta tunnetta esiin pakosti?

Vierailija
20/102 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi ovela tapa markkinoida ohjelmaa. Myötäillään katsojien keskustelupalstamielipiteitä. Säälittää toimittajien puolesta kun joutuvat osallistumaan kuvioon.