Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset alaa vaihtavat opiskelijat!

Vierailija
15.10.2014 |

Kysymys siis teille, jotka olette kokopäiväopiskelijoita, vaikka jo aiempi tutkinto ja työkokemusta. Miten koette tän nykyisen elämäntilanteen? Oliko valinta vapaaehtoinen vai pakko?

Opiskelen itse hoitajaksi ja alun innostus on karissut ripeään tahtiin, nykyään lähinnä tympii nämä opiskeluajan tulot, ja jokaisen harjoittelujakson aikana olen miettinyt, että onkohan tämä nyt mun juttu. Vuorotyö määrittää elämää ihan liikaa ja työ on muutenkin raskasta.

Millaisia ajatuksia muilla on? Jos voisitte valita, palaisitteko vanhaan työhön vai jatkaisitteko opintoja, miten valitsisitte?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin itseni sairaanhoitajaksi. Luulin, että on mun juttu..paljon olin tehnyt hoitopuolen hommia myös ennen alan opiskelua. Työelämässä iski todellisuus - raskas 3-vuorotyö, kiire, vastuu painaa, työtä ei voi tehdä niin hyvin kun haluasi, huono palkka jne. Paloin alle vuodessa loppuun..muutama päivä sitten tuli vuosi sairaslomaa täyteen, en taida näihin hommiin enää palata.

Hain nyt syksyn yhteishaussa toista amk-tutkintoa lukemaan. Pääsykoekutsua ei ole vielä kuulunut..mutta joo, kyllähän se opiskelemaan lähteminen tympii. Toisaalta ei tähänkään voi jäädä, elämässä pitää mennä eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan