Mitä olette provoilleet tänne?
Siis kertoneet vaan jonkun jutun joka muka tapahtunut teille. Paljastakaa/linkittäkää ketju
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:05"]Provojen keksiöiden pitäisi oikeasti hankkia elämä! Ja hakeutua hoitoon. Tutkimusten mukaan provoilijat ovat narsisteja ja psykopaatteja. Mutta eihän ne ressukat sitä itse ymmärrä... Voi teitä pieniä, ihan säälittää miten jollain on sellainen elämä, että jaksaa provoilla.
[/quote]
provoilu on kivaa. Siinä saa myös näkökulmaa toisenlaiseen elämään ja voi heittää vaikka kokonaan oman minänsä narikkaan ja olla joku muu :)
Itse olen mm provonnut ketjuja toisena naisena, koska halusin kuulla ihmisten mielipiteitä sekä toisen naisen, että petetyn ketjuun. Itse oikeasti olin petetty ja monikin syytti minua siitä, että ajoin mieheni toisen luo. Toisena naisena esiintyessäni olin se ilkeä kodinrikkoja :D ja kyllä siitä tuli hyvä mieli, kun se horo haukuttiin vaikkei hän edes ollut av:lla ;)
Provoilu tuo esille aiheita mitä ei ehkä muutoin käsiteltäisiin. Luultavasti kuitenkin ne kaikki on tapahtunut jollekin
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 23:05"]
Provojen keksiöiden pitäisi oikeasti hankkia elämä! Ja hakeutua hoitoon. Tutkimusten mukaan provoilijat ovat narsisteja ja psykopaatteja. Mutta eihän ne ressukat sitä itse ymmärrä... Voi teitä pieniä, ihan säälittää miten jollain on sellainen elämä, että jaksaa provoilla.
[/quote]
Provoiluhan on vain tarinankerrontaa, satuilua. Ei kirjailijatkaan mitään narsisteja tai psykopaatteja ole. Otatkohan sinä itse nyt asiat (ja av:n) vähän turhan vakavasti.
Provojen keksiöiden pitäisi oikeasti hankkia elämä! Ja hakeutua hoitoon. Tutkimusten mukaan provoilijat ovat narsisteja ja psykopaatteja. Mutta eihän ne ressukat sitä itse ymmärrä... Voi teitä pieniä, ihan säälittää miten jollain on sellainen elämä, että jaksaa provoilla.