Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäni vittuilee kouluni kestosta.

Vierailija
15.10.2014 |

Olen 23-vuotias ja nyt viimeistä vuotta ammattikoulussa. Tiedän valmistuvani myöhään. Minulla ei ole lukion päättötodistusta, eikä minkään muunkaan alan ammattitutkintoa. Isäni tietää tasan tarkkaan, että kouluni jäi kesken aiemmilla yrityksillä vaikean masennuksen, kiusaamisen ja sairaalajaksojen takia. Mä en vain jaksanut.
Tänään isäni alkoi vittuilemaan, että musta ei tuu yhtään mitään, kun ammattikoulukin on kestänyt yhteensä 6 vuotta. Eli jos hakisin ammattikorkeaan tai yliopistoon niin niissä opinnoissa menee vielä 20 vuotta.
Tuntuu hirveen pahalta, kun olen tehnyt kaikkeni, että saisin ammatin ja nyt, kun olen opinnoissani loppusuoralla, kuulen olevani täysi luuseri.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:58"]Mitä vikaa totuudessa? Tyyppihän on ihan täys luuseri veltto paska. Olis kuollu nälkään jos olis ollut toimeentulo vaan itsestään kiinni. Nykyaikana kun on niin helppoa olla vaan masentunut ja selittää skeidaa ja täälläkin typerykset alkaa tsemppaamaan. Vitun idiootit.

mitenkä luulette että joskus sotien jälkeen ja vielä 50-luvulla olis menny jos joku olis ollu vähän masentunut ja muuta paskaa eikä olis töihin menny? 

Nykyään on vaan niin helppoa kaikki ja te vitun lampaat ette usko että asian voi muuttua yhdessä yössä. Ei esim tarvi muuta ku Herr Putinin saada päähänsä tehdä ukrainat Suomessa niin loppuu aika nopeesti vapaamatkustajilta ylöspito. 

Luuletteko oikeasti että siinä vaiheessa kun on tosi kyseessä merkitsee vakaumukset, periaatteet, masennukset yms bullshitit vittuakaan? 

Kas kun selittää vaan että opinnot kestää kun on niin masentunut eli helvetin laiska paska, sanallakaan ei sano että väsyttää ja opinnot venyy kun pitää töissä käydä. No eihän sitä nyt herranterttua voi töihin käskeä, tulee vielä paha mieli sille.

helvetti tapa ittes.
[/quote]
Kuule oon yrittänyt ja siksi mulla oli niitä sairaalajaksoja.
muille kiitos kannustavista sanoista.

Vierailija
2/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:58"]

Mitä vikaa totuudessa? Tyyppihän on ihan täys luuseri veltto paska. Olis kuollu nälkään jos olis ollut toimeentulo vaan itsestään kiinni. Nykyaikana kun on niin helppoa olla vaan masentunut ja selittää skeidaa ja täälläkin typerykset alkaa tsemppaamaan. Vitun idiootit.

mitenkä luulette että joskus sotien jälkeen ja vielä 50-luvulla olis menny jos joku olis ollu vähän masentunut ja muuta paskaa eikä olis töihin menny? 

Nykyään on vaan niin helppoa kaikki ja te vitun lampaat ette usko että asian voi muuttua yhdessä yössä. Ei esim tarvi muuta ku Herr Putinin saada päähänsä tehdä ukrainat Suomessa niin loppuu aika nopeesti vapaamatkustajilta ylöspito. 

Luuletteko oikeasti että siinä vaiheessa kun on tosi kyseessä merkitsee vakaumukset, periaatteet, masennukset yms bullshitit vittuakaan? 

Kas kun selittää vaan että opinnot kestää kun on niin masentunut eli helvetin laiska paska, sanallakaan ei sano että väsyttää ja opinnot venyy kun pitää töissä käydä. No eihän sitä nyt herranterttua voi töihin käskeä, tulee vielä paha mieli sille.

helvetti tapa ittes.

[/quote]

Suurin osa teistä länkyttäjistä piereskelee kotona työttömänä, ilman minkäänlaista diagnoosia, vaikka jonkunlainen numerosarja paikallaan olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:58"]

Mitä vikaa totuudessa? Tyyppihän on ihan täys luuseri veltto paska. Olis kuollu nälkään jos olis ollut toimeentulo vaan itsestään kiinni. Nykyaikana kun on niin helppoa olla vaan masentunut ja selittää skeidaa ja täälläkin typerykset alkaa tsemppaamaan. Vitun idiootit.

helvetti tapa ittes.

[/quote]

Suurin osa teistä länkyttäjistä piereskelee kotona työttömänä, ilman minkäänlaista diagnoosia, vaikka jonkunlainen numerosarja paikallaan olisikin.

Vierailija
4/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vain isäsi mielipide ja sillä on vain se merkitys, jonka itse sille annat. Toki olisi kivempi jos vanhemmat kannustaisivat, mutta niin ei aina ole. Jätä hänen puheensa omaan arvoonsa ja onnea opintojen loppusuoralle!

Vierailija
5/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppejä sulle AP !!:) älä kuuntele tommosia huonoja kommentteja. on hienoo miten oot pystynyt jatkamaan! Luota itseesi !

Vierailija
6/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna isällesi anteeksi. Jos isäsi on kuitenkin sinusta pitänyt joten kuten huolta 23-vuotiaaksi asti, on asiat aika hyvin. Sattuu hänellekin joskus huonoja päiviä.

Ainakaan missään et maininnut, että vittuilu olisi jatkuvaa.

Jos ihan suoraan sanon, niin minun lapseni EI opiskele minun kustannuksellani 40-vuotiaaksi. Ei vaikka mikä olisi, kyllä pistän kortistoon jo ennen sitä jos on pakko.

Vierailija
7/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:13"]

Anna isällesi anteeksi. Jos isäsi on kuitenkin sinusta pitänyt joten kuten huolta 23-vuotiaaksi asti, on asiat aika hyvin. Sattuu hänellekin joskus huonoja päiviä.

Jos ihan suoraan sanon, niin minun lapseni EI opiskele minun kustannuksellani 40-vuotiaaksi. Ei vaikka mikä olisi, kyllä pistän kortistoon jo ennen sitä jos on pakko.

[/quote]

Isälleen ei ole mikään velvollisuus antaa anteeksi, eikä psyykkinen toipuminenkaan sitä edellytä.

En usko hetkeäkään että AP on opiskellut vanhempiensa kustannuksella. Ketään ei kiinnosta sinun lastenkasvatusmetodisi. Jos lapsesi asuu vielä 40-vuotiaana kotonaan, on kortisto väärä paikka ihan lähtökohtaisestikin.

Vierailija
8/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:13"]Anna isällesi anteeksi. Jos isäsi on kuitenkin sinusta pitänyt joten kuten huolta 23-vuotiaaksi asti, on asiat aika hyvin. Sattuu hänellekin joskus huonoja päiviä.

[/quote]
mä oon muuttanut 18-vuotiaana omilleni ja en ole koskaan pyytänyt vanhemmiltani mitään, eivätkä he ole elättäneet minua sen jälkeen. Kotona ei todellakaan ollut koskaan kaikki hyvin. Enkä vieläkään pysty siellä muutamaa tuntia kauempaa olla.

Vierailija
9/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:58"]Mitä vikaa totuudessa? Tyyppihän on ihan täys luuseri veltto paska. Olis kuollu nälkään jos olis ollut toimeentulo vaan itsestään kiinni. Nykyaikana kun on niin helppoa olla vaan masentunut ja selittää skeidaa ja täälläkin typerykset alkaa tsemppaamaan. Vitun idiootit.

helvetti tapa ittes.
[/quote]

Taitaa jollain olla vähän vaikeeta, vai? :'D sunlaiset ihmiset säälittää mua kaikkein eniten.

Vierailija
10/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:13"]Anna isällesi anteeksi. Jos isäsi on kuitenkin sinusta pitänyt joten kuten huolta 23-vuotiaaksi asti, on asiat aika hyvin. Sattuu hänellekin joskus huonoja päiviä. Ainakaan missään et maininnut, että vittuilu olisi jatkuvaa. Jos ihan suoraan sanon, niin minun lapseni EI opiskele minun kustannuksellani 40-vuotiaaksi. Ei vaikka mikä olisi, kyllä pistän kortistoon jo ennen sitä jos on pakko. [/quote] mä oon muuttanut 18-vuotiaana omilleni ja en ole koskaan pyytänyt vanhemmiltani mitään, eivätkä he ole elättäneet minua sen jälkeen. Kotona ei todellakaan ollut koskaan kaikki hyvin. Enkä vieläkään pysty siellä muutamaa tuntia kauempaa olla.

[/quote]

Jos olet ap, niin eihän siellä kotona ole pakko olla jos siellä et asu. Pistät alkuun tuollaiset 6 kuukautta paussia tapaamisissa, niin sitä ei tiedä miten siellä ollaan mielin ja kielin seuraavalla kerralla.

Vierailija
11/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:23"]

Milläs kustannat venyneet opiskelusi ja muut hömpät kuten joku masennus? Töissä et sano käyväsi eli loinen olet. Työleirille kuuluisit, tulisipa oikein kova talvi, puute ja kurjuus niin vätykset ja velliperseet kokisivat luonnollisen poistuman. Olet yhtä turha bruttokansantuotteen kannalta kuin Vuosaaren somalit.

voisi oikeasti olla hyvä idea että riistäisit hengen itseltäsi.

[/quote]

Maailmassa on muutakin kuin bruttokansantuote, vaikka sinä ehkä et olekaan saanut siitä muusta kokea koskaan mitään. Olen muuten ilmoittanut sun typerät viestisi ylläpidolle, voit heittää niille viimeistään huomenna hyvästit.

Vierailija
12/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:23"]Milläs kustannat venyneet opiskelusi ja muut hömpät kuten joku masennus? Töissä et sano käyväsi eli loinen olet. Työleirille kuuluisit, tulisipa oikein kova talvi, puute ja kurjuus niin vätykset ja velliperseet kokisivat luonnollisen poistuman. Olet yhtä turha bruttokansantuotteen kannalta kuin Vuosaaren somalit.

[/quote]

Onko jotkut ihmiset oikeesti näin tyhmiä?

Vierailija
13/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:23"]Milläs kustannat venyneet opiskelusi ja muut hömpät kuten joku masennus? Töissä et sano käyväsi eli loinen olet. Työleirille kuuluisit, tulisipa oikein kova talvi, puute ja kurjuus niin vätykset ja velliperseet kokisivat luonnollisen poistuman. Olet yhtä turha bruttokansantuotteen kannalta kuin Vuosaaren somalit.

[/quote]

Onko jotkut ihmiset oikeesti näin tyhmiä?
[/quote]

On.

Vierailija
14/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:13"]Anna isällesi anteeksi. Jos isäsi on kuitenkin sinusta pitänyt joten kuten huolta 23-vuotiaaksi asti, on asiat aika hyvin. Sattuu hänellekin joskus huonoja päiviä. Ainakaan missään et maininnut, että vittuilu olisi jatkuvaa. Jos ihan suoraan sanon, niin minun lapseni EI opiskele minun kustannuksellani 40-vuotiaaksi. Ei vaikka mikä olisi, kyllä pistän kortistoon jo ennen sitä jos on pakko. [/quote] mä oon muuttanut 18-vuotiaana omilleni ja en ole koskaan pyytänyt vanhemmiltani mitään, eivätkä he ole elättäneet minua sen jälkeen. Kotona ei todellakaan ollut koskaan kaikki hyvin. Enkä vieläkään pysty siellä muutamaa tuntia kauempaa olla.

[/quote]

Jos olet ap, niin eihän siellä kotona ole pakko olla jos siellä et asu. Pistät alkuun tuollaiset 6 kuukautta paussia tapaamisissa, niin sitä ei tiedä miten siellä ollaan mielin ja kielin seuraavalla kerralla.
[/quote]
olen ap. Ja en nyt kuitenkaan halua vanhempiini välejä katkaista. Kuitenkin rakastan heitä.

Vierailija
15/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:23"]Milläs kustannat venyneet opiskelusi ja muut hömpät kuten joku masennus? Töissä et sano käyväsi eli loinen olet. Työleirille kuuluisit, tulisipa oikein kova talvi, puute ja kurjuus niin vätykset ja velliperseet kokisivat luonnollisen poistuman. Olet yhtä turha bruttokansantuotteen kannalta kuin Vuosaaren somalit.

[/quote]
opintotuella ja toimeentulotuella. Eikö ole pääasia, että saisin ammatin ja pääsisin sitten töihin? Mieluusti mä töitä tekisin, mutta haluan keskittyä kouluun ja saada hyvät arvosanat.

Vierailija
16/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:15"] [quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:13"]Anna isällesi anteeksi. Jos isäsi on kuitenkin sinusta pitänyt joten kuten huolta 23-vuotiaaksi asti, on asiat aika hyvin. Sattuu hänellekin joskus huonoja päiviä. Ainakaan missään et maininnut, että vittuilu olisi jatkuvaa. Jos ihan suoraan sanon, niin minun lapseni EI opiskele minun kustannuksellani 40-vuotiaaksi. Ei vaikka mikä olisi, kyllä pistän kortistoon jo ennen sitä jos on pakko. [/quote] mä oon muuttanut 18-vuotiaana omilleni ja en ole koskaan pyytänyt vanhemmiltani mitään, eivätkä he ole elättäneet minua sen jälkeen. Kotona ei todellakaan ollut koskaan kaikki hyvin. Enkä vieläkään pysty siellä muutamaa tuntia kauempaa olla. [/quote] Jos olet ap, niin eihän siellä kotona ole pakko olla jos siellä et asu. Pistät alkuun tuollaiset 6 kuukautta paussia tapaamisissa, niin sitä ei tiedä miten siellä ollaan mielin ja kielin seuraavalla kerralla. [/quote] olen ap. Ja en nyt kuitenkaan halua vanhempiini välejä katkaista. Kuitenkin rakastan heitä.

[/quote]

Niin. Sitten tulevaisuudessa roikut jossain psykopaattimiehessä, etkä halua häneenkään katkaista välejä. Mieti.

Vierailija
17/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:37"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:29"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:24"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:15"] [quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:13"]Anna isällesi anteeksi. Jos isäsi on kuitenkin sinusta pitänyt joten kuten huolta 23-vuotiaaksi asti, on asiat aika hyvin. Sattuu hänellekin joskus huonoja päiviä. Ainakaan missään et maininnut, että vittuilu olisi jatkuvaa. Jos ihan suoraan sanon, niin minun lapseni EI opiskele minun kustannuksellani 40-vuotiaaksi. Ei vaikka mikä olisi, kyllä pistän kortistoon jo ennen sitä jos on pakko. [/quote] mä oon muuttanut 18-vuotiaana omilleni ja en ole koskaan pyytänyt vanhemmiltani mitään, eivätkä he ole elättäneet minua sen jälkeen. Kotona ei todellakaan ollut koskaan kaikki hyvin. Enkä vieläkään pysty siellä muutamaa tuntia kauempaa olla. [/quote] Jos olet ap, niin eihän siellä kotona ole pakko olla jos siellä et asu. Pistät alkuun tuollaiset 6 kuukautta paussia tapaamisissa, niin sitä ei tiedä miten siellä ollaan mielin ja kielin seuraavalla kerralla. [/quote] olen ap. Ja en nyt kuitenkaan halua vanhempiini välejä katkaista. Kuitenkin rakastan heitä.

[/quote]

Niin. Sitten tulevaisuudessa roikut jossain psykopaattimiehessä, etkä halua häneenkään katkaista välejä. Mieti.
[/quote]

Ehkä sunkin kannattais hakee jotain apua?

Vierailija
18/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:39"]

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:37"] Niin. Sitten tulevaisuudessa roikut jossain psykopaattimiehessä, etkä halua häneenkään katkaista välejä. Mieti. [/quote] Ehkä sunkin kannattais hakee jotain apua?

[/quote]

En varmaan ylläolevan kaltaisia ehdottelisi, jos en olisi joskus saanutkin ammattiapua.

Vierailija
19/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvennykseksi mainittakoon, että meitä on ainakin kaksi, jotka ovat antaneet ap:lle kritiikkiä tässä ketjun loppupäässä. En siis ole tuo, joka olisi lahtaamassa kaikki tuella elävät.

Vierailija
20/56 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:48"]Selvennykseksi mainittakoon, että meitä on ainakin kaksi, jotka ovat antaneet ap:lle kritiikkiä tässä ketjun loppupäässä. En siis ole tuo, joka olisi lahtaamassa kaikki tuella elävät.
[/quote]

Jep jep....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän