Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tuulettaa jatkuvasti (lemmikkinä pingviini?)

Vierailija
15.10.2014 |

Ihmeellisillä asioilla sitä päätään voikin vaivata. On nimittäin alkanut häiritä vastapäätä kerrostalossa asuvan ihmisen jatkuva tuuletus. Hänellä on ilmeisesti kaksi ikkunaa, ja ne ovat vuorokaudessa auki keskimäärin noin 20 tuntia. Talvipakkasilla, kesällä, syksyllä, aina. Tuuletusta tehostamassa on pöytätuulettimet ikkunalaudalla. Kun muutin tähän asuntoon, olin jo melkein soittamassa jonkun kroppakeikalle naapuriin, kun helmikuussa ikkunat olivat olleet kolme vuorokautta auki. Sitten näin sälekaihtimien menneen kiinni.

Tälläkin hetkellä katselen ikkunoita, jotka ovat olleet koko päivän täysin avoimina ja mietin, onko naapurilla lemmikkinä pingviini, harrastaako hän jäänveistoa vai mitähän lie?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:21"]

Kuulostaa mun mieheltä. Jota kutsun pingviiniksi. Eri asunnot, ja syystäkin.

[/quote]
Jospa sun miehelläsi on salasuhde tuon iäkkäämmän leidin kanssa, ja leidi miestäsi miellyttääkseen pitää ikkunaa aina auki. 
- ap

Vierailija
42/53 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa ufomiesten tuloa, varmistaa ettei jää porttarin taakse

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:23"]

Mulla on melkeen aina ikkunat auki! Munko kämppää sä tuijottelet? En oo koskaan kotona, asun kaksiossa ja tykkään tulla raikkaaseen ja viileeseen kotiin ja laitan sitten ikkunat kiinni.. Olkkarin ikkuna on melkein aina auki :P

[/quote]
Mahdollisesti! Tuijotan nyt maanisesti sun ikkunaasi, tule tuijottamaan takaisin, katsotaan kohtaako katseet.
- ap

Vierailija
44/53 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi paskana

Vierailija
45/53 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetää ruohoa tai tekee sillien purkitusta. Joku käärittynä mattoon, ehkäpä hamstraaja kakan keskellä.

Vierailija
46/53 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumelabra?

Vierailija
47/53 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en kyllä pysty enää katsomaan tätä ihan herttaiselta vaikuttavaa naista enää samalla tavalla, kun mietin hänen keittävän crackiä tuhansien roskapussien keskellä.
- ap

Vierailija
48/53 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuukausien kurssilla ja asuin jossain opiskelijatalossa Espoossa. Kävin kerran kylässä parin opiskelukaverini soluasunnossa. Oli talvi, palelin ja suljin heidän ikkunansa. He sanoivat, että olivat pitäneet sitä aina auki. Yötä päivää talvella. Siitä ei kyllä virrannut todella lujaa ilma, k kuukausiaun oli sek hyttysverkko että ulkoritilä, mutta silti.

Vierailija
49/53 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:23"]

Mulla on melkeen aina ikkunat auki! Munko kämppää sä tuijottelet? En oo koskaan kotona, asun kaksiossa ja tykkään tulla raikkaaseen ja viileeseen kotiin ja laitan sitten ikkunat kiinni.. Olkkarin ikkuna on melkein aina auki :P

[/quote]Näillä raikkaan ilman ystävillä on usein kuitenkin patterit päällä. Energiatehokasta...

Vierailija
50/53 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttanut iglusta? Eikä sopeudu normi asumiseen. Haluaa kotona käyttää untuvatakkia sen pehmeyden vuoksi.

Vierailija
51/53 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tykkään pinguista

Vierailija
52/53 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisillä asioilla sitä päätään voikin vaivata. On nimittäin alkanut häiritä vastapäätä kerrostalossa asuvan ihmisen jatkuva tuuletus. Hänellä on ilmeisesti kaksi ikkunaa, ja ne ovat vuorokaudessa auki keskimäärin noin 20 tuntia. Talvipakkasilla, kesällä, syksyllä, aina. Tuuletusta tehostamassa on pöytätuulettimet ikkunalaudalla. Kun muutin tähän asuntoon, olin jo melkein soittamassa jonkun kroppakeikalle naapuriin, kun helmikuussa ikkunat olivat olleet kolme vuorokautta auki. Sitten näin sälekaihtimien menneen kiinni.

Tälläkin hetkellä katselen ikkunoita, jotka ovat olleet koko päivän täysin avoimina ja mietin, onko naapurilla lemmikkinä pingviini, harrastaako hän jäänveistoa vai mitähän lie?

Meillä oli aikaisemmin naapurina tämmöinen samanlainen tapaus. 2 vuotta oli ikkunat auki 24/7, yli 20 asteen pakkasellakin ikkunat pysyivät auki.

Asukas oli lihava nörtti joka poltti makuaineilla höystettyä sähkötupakkaa. Ei luultavasti itsekään pystynyt niissä höyryissä asumaan siksi ilmeisesti jatkuva tuuletus. Ei varmaan tehnyt hyvää asunnon rakenteille jatkuva tuuletus ympäri vuoden. Ihme kun ei taloyhtiö puuttunut asiaan mitenkään.

Vierailija
53/53 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ikkuna auki kokoajan. Ihan vaan siitä syystä että täällä on helvetin kuuma. Ja vitut talvesta...kuuma silti.

Laita ne patterit kiinni. Laihduta ja vähennä vaatteita. Jos nämäkään ei auta mene lääkäriin, olet ilmeisesti sairas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme