Tänään perhekerhossa huomasin että eräällä äidillä oli oikeassa kädessä neljä noin kolme - neljä senttiä pitkää arpea.
Olivat siinä ranteen kohdalla. Poikittaisia viiltoja on tehtailtu.
Kommentit (23)
Anoppi meinas saada sydärin, et oonks mä alkanut viilteleen.
Tyypillisiä jälkiä itsemurhaa yrittäneelle. Ranteet auki viiltäjälle.
AP.
Ps. ja alalla työskentelevänä erotan kyllä kyseiset jäljet.
Eipä oo tullu mieleen että joku noin tarkkaan mun käsiä tutkis. Ja ihan hihattomissa paidoissakin kuljen. Eletyn elämän jälkiä teiniajoilta, ei sen kummempaa.
kaikilla kun ei elämä ole ruusuilla tanssimista.
Käytänkin valkoista pitkähihaista paitaa työpukuni alla.
Elämä ei mene aina niinkuin sunnittelee, moni tekee matkalla virheitä, toiset oppivat niistä ja toiset jatkavat samaa rataa.
Älä kuule mieti koko asiaa enää, et voi tietää taustoja.
Mua oikeesti ihmetyttää tää palsta. Eikö ihmisillä ole esim. miestä tai jotain läheistä ystävää tai vaikka äitiä, joille kertoa näitä arkipäivän vastaantulevia juttuja, joita tekee mieli ihmetellä. Ei itsellä tulisi mieleenkään tulla tänne palstalle jotain tollaista ihmettelemään, tai esim. näitä klassisia " kauheeta mitä edellä oleva ihminen osti kaupasta, niin epäterveellistä sapuskaa. Ja oli vielä rumissa vaatteissakin..."
No, ehkä jonkun pitäis kirjoittaa, että näin tänään perhekerhossa äidin, joka tuijotti toisen äidin käsiä ja näytti tosi hiljaiselta ja yksinäiseltä eikä tainnut olla yhtään ystävää tai edes puolisoa raukalla...
Hän yritti vuosia sitten itsemurhaa, mutta toipui masennuksestaan, sai elämästä kiinni, meni naimisiin jne.
Joten äläpä turhaan viitsi vatvoa toisten elämää.
taivastelijoilla ole elämää... Mutta eihän voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu... eikä sattumina keitoksessa ole tullut esim. yhtään käytöstapoja tai muuta tolkkua.
Moni on katsonut vähän oudosti, mutta kaikille en ole kuitenkaan kertonut, että se johtuu siitä, että mulla on käsi leikattu useampaan kertaan...
Mulla on arpia kummankin ranteen kohdalla. Osa kaatumisesta pienenä kasvihuoneen lasin läpi (!), osa kissan raapimia.
Arvet on peräisin leikkauksista, sairastaa reumaa ja paljon leikattu. Polvet, nilkat, ranteet, olkäpäät jne täynä arpia.
monesti, varsinkin nuorena, tulee tehtyä jos jonkinlaisia tyhmyyksiä. Joskus jopa peruuttamattomia, toisista jää arvet muistoiksi jne..
Mitä sitä märehtimään, siitähän voi olla aikaa vaikka kuinka..
No tän jälkeen varmaan tietävät. Onnistumis prosentti on siten suurempi.
Jos vaikka ei tiennyt tuota ja on siksi hengissä?? En itse olisi tiennyt ja siksi vetänyt väärään suuntaan
että joku huvikseen tekee jälkiä lusikalla tms ranteisiinsa jotta sais toisilta sääliä.
Ja miettikää nyt kaikki kerhoissa olevat mammat kuka tarkkailee teitä ja kommentoi tekemisiänne, vaatteitanne ja keskustelunaiheitanne täällä.
Syy:
1. Kaaduin ala-asteella ulko-ovea päin ja kädet menivät lasista läpi -> ranteeseen tuli haavat.
2. Yläasteella toinen ranteeni leikattiin kolme kertaa.
3. Jouduin auto-onnettomuuteen 5 vuotta sitten ja sain siinä sitten haavoja ympäri kehoa.
Minulta löytyy sellanen pitkittäinen ja varsin isokokoinen arpi tuosta ranteesta kyynärtaipeeseen...niin mitä siittä sitten?En ymmärrä!?
ei ranteita vedetä auki poikittaisin vedoin... vaan pitkittäisin! kerroppa se sille äidille kun seuraavan kerran tapaatte.
terv. arpikäsi -naama -kaula -jalka ;(
Vierailija: