Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan kahta KELAn tukea päällekkäin? Tuli päätös

Vierailija
14.10.2014 |

Työmarkkina tuesta, joka jo maksettiin sekä vanhempainpäivärahasta. Minulla oli viime kuun loppuun sopimus työkokeilupaikan kanssa, vaikka mun piti olla jo äitiyslomalla. Periiköhän ne tosta vanhempainrahasta noi työkkärit takaisin? Outoa etteivät tällaista virhettä ole huomanneet.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pian selville, ennenkuin tuhlaat. Siltä varalta että peritään takaisin, säästyt suuremmalta takaisinmaksulta.

Tietoa ei ole, mutta itse ottaisin selvää.

Vierailija
2/8 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat etuudet on maksettu täysinä niin varmaan perivät koska et voi samaan aikaan olla työkokeilussa ja äitiyslomalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytä ne ja maksa 10e takasi kuussa kun/jos huomaavat

Vierailija
4/8 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinun pitää Kelaan ilmoittaa jos käyt työssä tai kursseilla. Varmaan joku joskus näkee että nostat useampaa tukea, se on rikos pahimmillaan.

Vierailija
5/8 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne saa osissakin maksettua takas tarvittaessa. Mutta varmasti perivät takaisin.

Vierailija
6/8 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tää työkokeilusopimus tehty jo aikaa sitten, eikä te-toimiston täti neuvonu muuta kuin olemalla sopparin loppuun asti. Ärsyttää vähän kun kävin turhan takia ja ilmanvkorvausta monta päivää. Ap

Vierailija
7/8 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perivät takaisin

Vierailija
8/8 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne perii takasin - mulla makso työkokeilupaikka palkkaa ja kela sairaspäivärahaa päällekkäin ja kela peri kyllä omansa (n.1000e) takasin. Onneks olin ennakoinu ja laittanu rahan sääsntöön. Kiva ois ollu äkkiseltään tuommonen summa repästä jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi