Tekis mieli harrastaa miehen kanssa seksiä jo tokatreffeillä
Tunne on molemminpuolinen ja itsestä tuntuu, että kuolen tähän kiimaan. Mutta sit taas samalla pitäisi varautua miehen mahdolliseen kaksinaismoraaliin. Jos nyt "annan hänelle" - eli oma tulkintani taas on, että kaksi aikuista voivat nauttia toisistaan - niin nyt sitten miehellä onkin se tulkinta, että "annan joka vastaantulijalle".
Miten kannattaisi edetä?
Kommentit (32)
Miks pitää miettiä tällaisia ihme 'pelejä ja leikkejä'. Jos tuntuu, et panettaa, ni eikun vaan. Nimim. 10:ttä vuotta naimisissa 'yhden yön jutun' kanssa.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:40"]
Sano sille, että on poikkeustapaus. Vaaditko kumin?
[/quote]
Niin no mietin sitä, kannattaisiko mun kertoa miksi toimin näin. Ja tietysti vaadin, voi hyvänen aika.
Jaa...meillä oli seksiä jo ensitreffeillä ja nyt olemme olleet yhdessä 23 vuotta.
Monet vakavat suhteet ovat alkaneet yhden illan jutustakin... Nyt on vuosi 2014, ja mielestäni olisi hyvä, jos naiset alkaisivat elämään sen mukaan :)
Jos mies ehdottaa seksiä, niin anna mennä.
Jos mies tuosta loukkaantuu, että sinun tekee mieli "jo" nyt, niin et ehkä paljoa menetä.
Kipinää joko on tai ei ole. Jos sitä ei ole, niin sitä ei odottamalla tule lisää.
Hyvähäm tuo on heti kokeilla, jos seksi sujuu, niin siitä on hyvä jatkaa.
Sähän jo aloituksessa toit esiin kaksinaismoralismin. Haluatko kaksinaismoralistimiehen? Eiköhän ole just hyvä harrastaa sitä seksiä nopeasti (jos siis vaan itsestä siltä tuntuu), niin karsiutuu heti kättelyssä kaksinaismoralistit.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:43"]
Miks pitää miettiä tällaisia ihme 'pelejä ja leikkejä'. Jos tuntuu, et panettaa, ni eikun vaan. Nimim. 10:ttä vuotta naimisissa 'yhden yön jutun' kanssa.
[/quote]
No varmaan itseäni mietityttää kun yksi aiempi suhteeni alkoi yhdenillanjutusta ja mies käytti sitä myöhemmin lyömäaseena riidassa, että olin "helppo". Se loukkasi.
Ja sitten kun tältäkin palstalta saa aina lukea, että on ihanaa, kun nainen antaa mutta samalla nainen on tietty horo. Vaikka itse en ajattele, että "annan" vaan mielestäni molemmat ovat seksissä mukana, en voi vaan muuttaa sitä, että noin ajatellaan.:(
ap
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:51"]
Jos mies tuosta loukkaantuu, että sinun tekee mieli "jo" nyt, niin et ehkä paljoa menetä.
[/quote]
Ei se loukkaannu, ollaan jo vaihdettu sen verran himokkaita katseita että ei ole epäselvää, että kiinnostusta aiheeseen olisi. ap
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:50"]
Jos mies ehdottaa seksiä, niin anna mennä.
[/quote]
Voi kai AP (ilm. nainen) yhtä hyvin kuin mieskin nusasua ehdottaa, herranjestas! Anna mennä AP! Elämä on lyhyt, eikä kannata pantata.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:57"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:43"]
[/quote]
No varmaan itseäni mietityttää kun yksi aiempi suhteeni alkoi yhdenillanjutusta ja mies käytti sitä myöhemmin lyömäaseena riidassa, että olin "helppo". Se loukkasi.
Ja sitten kun tältäkin palstalta saa aina lukea, että on ihanaa, kun nainen antaa mutta samalla nainen on tietty horo. Vaikka itse en ajattele, että "annan" vaan mielestäni molemmat ovat seksissä mukana, en voi vaan muuttaa sitä, että noin ajatellaan.:(
ap
[/quote]
Rakas: ei elämässä voi mitään tehdä jos alat miettimään mitä joku siitä on mieltä.
Jos sun ENTINEN haukkuu sillä että ANNOIT SILLE, niin kyllä mää ainakin nauraisin tuollaiselle. Kummasti kelpasi! Montakohan kertaa sun huoraamiset kelpasi? Vuosia ehkä seurusteli ja pani huoraa? Tottakai mies EROTESSA koittaa loukata jos ette osaa erota fiksusti. Anna olla tuollaisien juttujen.
En minä ainakaan jaksaisi omaa seksielämääni ajatellen "odotella" että mies ehdottaa. Voihan intiimejä aloitteita tehdä ilman suoria ehdotuksia: olette lähellä toistenne ihoa, hakeudu miehen "syliin", suukotuksia. Kyllähän se siitä etenee ilman puhettakin!
Aaargh, olemalla "muodon vuoksi" muka pidättäytyvä ja "kunnon nainen" ylläpidät itsekin sitä kaksinaismoralismia.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:51"]
[/quote]
Ei se loukkaannu, ollaan jo vaihdettu sen verran himokkaita katseita että ei ole epäselvää, että kiinnostusta aiheeseen olisi. ap
[/quote]
Eikös aloitus koskenut juuri sitä vaaraa, että loukkaantuu? Mikä on ongelma?
Vaihtoehtosi:
-mies on kaksinaismoralisti ja harrastatte seksiä = saat asian heti selville etkä tuhlaa aikaasi
-mies on kaksinaismoralisti ja ette harrasta seksiä = olet yhdessä kaappimoralistin kanssa
-mies EI ole moralisti ettekä harrasta seksiä = hyvä seksi menee hukkaan
-mies ei ole moralisti ja harrastatte seksiä = profit
Rivivälit ei toimi, pahoittelen :/ -18
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:59"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:51"] Jos mies tuosta loukkaantuu, että sinun tekee mieli "jo" nyt, niin et ehkä paljoa menetä. [/quote] Ei se loukkaannu, ollaan jo vaihdettu sen verran himokkaita katseita että ei ole epäselvää, että kiinnostusta aiheeseen olisi. ap [/quote] Eikös aloitus koskenut juuri sitä vaaraa, että loukkaantuu? Mikä on ongelma?
[/quote]
Loukkaantuminen ja "helppona naisena" pitäminen on ainakin minun mielestäni eri asioita.
älä anna.. itsellä todella paljon huonoja kokemuksia suhteista joissa on hypännyt heti sänkyyn ja nykyään sitä odottaakin aivan rauhassa koska mitä sitä kiirehtimään. Aina voi pitää omaa kivaa jos treffikumppani panettaa liikaa
Mua hävettää olla nainen, kun luen ap sun juttuja. Siis että tällä vuosiluvulla ei nainen voi mennä sänkyyn silloin kun huvittaa, koska ei ole sitten kunniallinen nainen miehen mielestä?! Missä se raja menee, monetko treffit pitää olla?
Tulee mieleen eräs uskovainen ystäväni joka panttasi pillua avioliittoon. Minä hölmö luulin että se haluaa jonkun Herran siunauksen, mutta paskan marjat. Muija meni naimisiin kuukauden surustelun jälkeen maistraatissa!! Kirkkohäät oli vasta vuoden jälkeen. Nussimaan oli kiire.
Pitääkö kaikesta tehdä niin vaikeeta, miksi? Tähän me naiset just syyllistytään. Jos seksiä tekee mieli ja sitä on tarjolla, niin sitten mietitään, että voinkohan mä sit kuitenkaan. Kysy nyt vielä vaikka äidiltäs että saatko pitää poikaa kädestä vai tuleeko siitä raskaaks.
Sano sille, että on poikkeustapaus. Vaaditko kumin?