Tekis mieli harrastaa miehen kanssa seksiä jo tokatreffeillä
Tunne on molemminpuolinen ja itsestä tuntuu, että kuolen tähän kiimaan. Mutta sit taas samalla pitäisi varautua miehen mahdolliseen kaksinaismoraaliin. Jos nyt "annan hänelle" - eli oma tulkintani taas on, että kaksi aikuista voivat nauttia toisistaan - niin nyt sitten miehellä onkin se tulkinta, että "annan joka vastaantulijalle".
Miten kannattaisi edetä?
Kommentit (32)
Minä kyllä haluan miehenä mennä jo ekoilla treffeillä sänkyyn, jos nainen on kiinnostava. En näe mitään lisäarvoa siinä, että kärvistelen. Tosin jatsan kyllä odottaa, jos nainen ei ole valmis. Mutta jos nainen on valmis, niin se on suoraa toimintaa. Enkä ole mikään pervo, suhtaudun vain mutkattomasti seksiin.
Komppaan vastaajaa 18. Itse menin sänkyyn ekoilla treffeillä. Oltiin kyllä kirjoiteltu sitä ennen muutama päivä ja mies oli tutun tuttu. Nyt ollaan menossa naimisiin ja mies on onnessaan seksuaalisesti aktiivisesta naisestaan.
N45
Ei, ei ja vielä kerran EI. Jos nimittäin haluat pitempiaikaisen suhteen.... Jos vaan fuckbuddya niin anna mennä vaan!
Sanotaan täällä mitä tahansa ja vaikka eletään vuotta 2014 fakta on se, että miehen ajatusmaailma on vielä siellä kivikaudella. Sorry vaan.
Hän voi päällisin puolin olla ok helpolla seksin saamisellaan MUTTA sinä olet siinä vaiheessa yksi nainen laumasta -joka siis antaa ja joka miehen mielestä on hyvä.
Jos haluat olla hänelle ERITYINEN ja hänen naisensa jalustalla, odota vähän. Mies tuntee itsensäkin erityiseksi, kun saa hieman tavoitella naista.
Älä ole helppo- ja varma nakki, vaan kovan tavoittelemisen arvoinen nainen.
Nykypäivä on tehnyt seksin harrastamisen helpoksi ja arkipäiväiseksi. Sitä se ei missään nimessä saisi olla.
Ja kun se seksi on vielä paljon parempaa, kun hieman odottaa.... Unohda kaikki-heti-mulle-nyt ajattelu.
Ap kommentoi.
En siis oikein tiedä, mitä miehestä haluan. Kyllä seksisuhdekin käy ja voi katsella, mihin suhteen rahkeet riittää. Itselle on nyt hyvä, jos keskusteluyhteys toimii ja on luottavainen fiilis.
Olimme jo ehtineet vaihdella viestejä netissä ennen ekaa tapaamista, joten vaikutelmaa oli jo luotu siten miehestäkin.
Mutta kun tein aloituksen, mietitytti se, että onko tunnelma enemmän se, että haluja on kovasti mutta luottamusta toiseen ei riittävästi.
Vaihdoimme viestejä aiheesta ennen tokatreffejä, laitoin ihan suoraan, että jos molemmat kerran haluavat harrastaa seksiä niin tuntuu teennäiseltä tavata kahvikupin ääressä niin, että molemmat vain pyörittelevät peukaloita. Ja kans kerroin, että en halua, että tapaaminen on vain sellainen, että mies käy vain panemassa, vaan et on kiva, jos on kiireetön fiilis.
No, meillä oli sitten siinä sitä hengailuaikaa ja itselläni oli hyvä fiilis. Tosiaan itselläni on jo kokemusta siitäkin, että menen jonkun kanssa sänkyyn miehen mieliksi ja sitten en ole itse ihan henkisesti mukana. Mutta sitten kun mies otti syliin ja alkoi hyväillä mua, nautin vaan miehen kosketuksesta ja seksin harrastaminen oli oikea valinta. Oltiin jotain tietoa ehditty vaihtaa siitä, mistä mies pitää ja sain itse lisäkiksejä, kun vastaan tuli asioita, joista mies piti ja huokaili ja äännähteli nautinnosta.
Eli ei tullut mitään sellaista, mitä katuisin, päin vastoin.
He he luuletko että mies ei antaisi jo ekalla trefeillä
voi voi näitä moraalin vartioita
Eihän se treffien määrästä ole kiinni vaan siitä onko molemmat halukkaita samalla fiiliksellä. Ei rakkauttakaan lasketa yhdessä oltujen päivien perusteella
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 10:23"]
Ap kommentoi.
En siis oikein tiedä, mitä miehestä haluan. Kyllä seksisuhdekin käy ja voi katsella, mihin suhteen rahkeet riittää. Itselle on nyt hyvä, jos keskusteluyhteys toimii ja on luottavainen fiilis.
Vaihdoimme viestejä aiheesta ennen tokatreffejä, laitoin ihan suoraan, että jos molemmat kerran haluavat harrastaa seksiä niin tuntuu teennäiseltä tavata kahvikupin ääressä niin, että molemmat vain pyörittelevät peukaloita. Ja kans kerroin, että en halua, että tapaaminen on vain sellainen, että mies käy vain panemassa, vaan et on kiva, jos on kiireetön fiilis.[/quote]
No olisit heti sanonut, että haluatkin vain hyvää ja kiireetöntä seksisuhdetta. Sillä sen sinä nyt sait.
Aloituksesta sai sen kuvan, että sinä himoitsit miestä jonka kanssa haluaisit syvällisemmän parisuhteen.
Sitä en vaan tajua, että miksi piti odottaa toka treffeille, että pääsee panemaan? Seksisuhde alkaa seksillä ja päättyy seksittömyydellä. Piste. Parisuhde taas alkaa seksittömyydellä.
Ja te, jotka nyt kommentoitte että me hypättiin heti sänkyyn/naitiin autossa/teltassa/bussipysäkillä/puistossa jne... ja ollaan oltu yhdessä jo niin-ja-niin monta vuosikymmentä. Minä vastaan teille, että:
Miehen tehtävä on kunnioittaa naista ja naisen tehtävä on olla sen kunnioituksen arvoinen.
Mä olen tavannut ihanan komistuksen, joka saa mut haluamaan ihan valtavasti seksiä. Eka treffeillä sain vieleä itseni hillittyä, mut toisella kerralla aloin jo hyväillä kiihkeän suutelon aikana miehen elintä.
No, tietäähän sen, mihin se sitten johti. Tuskin ehin korkkareita riisua, kun jo pantiian kotiini päästyämme eteisen lattialla vaatteetkin vielä osittain päällä.
En tiedä, mihin tästä tulee, mutta seksi on ollut jumalaista. En ole ikinä ennen tuntenut mitään vastaavaa. Emättimeni tuntuu yhdynnässä niin täydeltä ja peppukin supistelee joka työnnöllä. Ja jumalainen pepa sillä komistuksella on. Ihana ottaa siitä kiinni ja painaa mies juurta myöten sisääni.
Tuntuu, että pimppini huutaa koko ajan vain lisää eikä saa kyllikseen. Voi, kun tämä kestäisi koko elämäni ajan.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 15:16"]
Ei, ei ja vielä kerran EI. Jos nimittäin haluat pitempiaikaisen suhteen.... Jos vaan fuckbuddya niin anna mennä vaan!
Sanotaan täällä mitä tahansa ja vaikka eletään vuotta 2014 fakta on se, että miehen ajatusmaailma on vielä siellä kivikaudella. Sorry vaan.
Hän voi päällisin puolin olla ok helpolla seksin saamisellaan MUTTA sinä olet siinä vaiheessa yksi nainen laumasta -joka siis antaa ja joka miehen mielestä on hyvä.
Jos haluat olla hänelle ERITYINEN ja hänen naisensa jalustalla, odota vähän. Mies tuntee itsensäkin erityiseksi, kun saa hieman tavoitella naista.
Älä ole helppo- ja varma nakki, vaan kovan tavoittelemisen arvoinen nainen.
Nykypäivä on tehnyt seksin harrastamisen helpoksi ja arkipäiväiseksi. Sitä se ei missään nimessä saisi olla.
Ja kun se seksi on vielä paljon parempaa, kun hieman odottaa.... Unohda kaikki-heti-mulle-nyt ajattelu.
[/quote]
Tuossa erityisen hyvä ohje, siihen tarttuu pelimies tai sellainen joka ei erityisesti välitä seksistä. Pelimiehellä on varanumero, jota käytetään jonkin erityisen valloituksen aikana, kun pelimieshän rakastaa haasteita. Jos haluaa seksittömän suhteen, niin kannattaa tosiaan käyttää omaa kivaa - sitä saa sitten jatkossakin.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 12:29"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 10:23"]
Ap kommentoi.
Vaihdoimme viestejä aiheesta ennen tokatreffejä, laitoin ihan suoraan, että jos molemmat kerran haluavat harrastaa seksiä niin tuntuu teennäiseltä tavata kahvikupin ääressä niin, että molemmat vain pyörittelevät peukaloita. Ja kans kerroin, että en halua, että tapaaminen on vain sellainen, että mies käy vain panemassa, vaan et on kiva, jos on kiireetön fiilis.[/quote]
No olisit heti sanonut, että haluatkin vain hyvää ja kiireetöntä seksisuhdetta. Sillä sen sinä nyt sait.
Aloituksesta sai sen kuvan, että sinä himoitsit miestä jonka kanssa haluaisit syvällisemmän parisuhteen.
Sitä en vaan tajua, että miksi piti odottaa toka treffeille, että pääsee panemaan? Seksisuhde alkaa seksillä ja päättyy seksittömyydellä. Piste. Parisuhde taas alkaa seksittömyydellä.
Ja te, jotka nyt kommentoitte että me hypättiin heti sänkyyn/naitiin autossa/teltassa/bussipysäkillä/puistossa jne... ja ollaan oltu yhdessä jo niin-ja-niin monta vuosikymmentä. Minä vastaan teille, että:
Miehen tehtävä on kunnioittaa naista ja naisen tehtävä on olla sen kunnioituksen arvoinen.
[/quote]
Aika kova paikka löytää tuo ainut mies, miljardien joukosta. Miksi jankkaat, omista fantasioistasi.? Muut miehet ovat kuitenkin erilaisia, haepa nyt alkuun vaikka kaksi samanlaista lumihiutaletta ne ovat kaikki vain lunta.
Minun kanssa ei tulisi kolmansia treffejä ilman seksiä, koska tekisin päätelmän että nainen antaa ymmärtää mutta ei ymmärrä antaa. Tässä nainen esitää suhdetta, jossa seksiä käytetään puhtaasti vallan välineenä. Kirjoittaja varmaan tarkoittaa, että pitää ensin tarkastaa se miehen lompakko jos aikoo vakavampaan suhteeseen.
Kirjoittaja tulee loistavasti omillaan toimeen, eikä etsinyt elättäjää vaan miestä, joka tietää että kirjoittaja ei ole haarat levällään joka käänteessä, jos mies vaan vihjasee tai kehuu ja vonkaa. Sen te miehet kyllä osaatte.
Kirjoittaja löysi elämänsä miehen, jonka kanssa tutustuttiin rauhassa muutaman kuukauden. Oliko miehelläni sillä aikaa sivusuhteita, en tiedä enkä välitäkkään tietää. Niin kauan, kun ei ole seksiä ei ole sitoumuksiakaan.
Mieheni KAIKKI aikaisemmat suhteet ovat päätyneet "tavallisiin parisuhdeongelmiin" kuten hän itse sanoo. Minä sanoisin että kunnioituksen- ja luottamuksen puutteeseen.
No teoriani osoittautuu oikeaksi, jos tämä onnistuu. Miehelleni meidän suhde on tähän astisita suhteista kestänyt pisimpään. Edellinen pisin suhde oli hieman vajaa 2 vuotta.
Aika näyttää.....
Minusta nämä helppo nainen- käsitteet saisi jo heittää romukoppaan. Ihan kuin nainen ei voisi haluta seksiä, vaan mies on aina seksin perässä ja kokeilee että irtoaako tolta, entäs tolta, no tolta sai helposti. Ei nyt ehkä heti kättelyssä kannata hypätä sänkyyn, mutta tokat treffit on mielestäni JO tokat treffit.
Minä olen antanut halujeni viedä ja välillä on ollut vilkastakin. Sitten kun yksi yhden illan juttu oli vielä aamullakin mukava, niin alettiin seurustella. Sanoin sille, että minä en ole komerossa istunut viime vuosina. Mies kysyi vaan että onko ketään vakituista ja kun ei ollut, niin se keskustelu oli siinä. Ei hän minua huorana pitänyt enkä pidä itsekään. En edes helppona. Minä kyllä valikoin ja tarkkaan. On vaan ollut hyvä tarjonta ;)