Oletko ottanut pikavippejä? Ostatko osamaksulla?
Mites on, löytyykö AV:lta pikavipin ottajia? Ja jos olet, niin missä tilanteessa? Entä ostatko osamaksulla ja jos niin mitä?
Kommentit (7)
En ota, en osta paitsi pankkilainalla kesämökin ostin ja sehän maksetaan erissä. Säästän ensin isompiin ostoksiin ja matkoihin, kytkypuhelimiakaan ei ole.
Pikavippejä en ole ottanut koskaan. Yleensä en myöskään osta osamaksulla, mutta viimeksi kun uusin huonekaluja, ostin ne osamaksulla. Hoituu aika kivuttomasti sopivan kokoisissa erissä.
En ole ikinä ottanut pikavippiä. Nuorena äitinä 20 vuotta sitten ostin ensimmäiseen kotiin mm. astiaston osamaksulla. Nykyisin erissä maksetaan vain autoa ja talolainaa.
En ole ottanut pikavippejä. Osamaksulla olen ostanut esim. läppärin, sekä joitain huonekaluja. Palkka on niin pieni, että säästöön ei jää mitään, osamaksu on itselleni ainoa keino ostaa isommat ostokset. Olen yksineläjä.
Olen ottanut, olen ostanut, olen myös luottotietoni menettänyt. Kaikki velat on maksettu, mutta merkintä seuraa. Älkää ottako vippejä.
Osamaksulla en ole ostanut tällä vuosituhannella muuta kuin asunnon pankkilainalla. Pikavippii ei ole koskaan tarvinnut turvautua. Visakortti on opiskeluaikana vinkunut paljonkin, mutta nykyisin sitäkään käytän harvoin rahapulan vuoksi. Ihan normituloinen olen.
En ole ottanut pikavippiä. Osamaksulla olen ostanut kaksi tietokonetta aikana jolloin tulot olivat paljon pienemmät kuin nyt (ja tietokoneet kalliimpia kuin nyt).