Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ottanut pikavippejä? Ostatko osamaksulla?

Vierailija
14.10.2014 |

Mites on, löytyykö AV:lta pikavipin ottajia? Ja jos olet, niin missä tilanteessa? Entä ostatko osamaksulla ja jos niin mitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut pikavippiä. Osamaksulla olen ostanut kaksi tietokonetta aikana jolloin tulot olivat paljon pienemmät kuin nyt (ja tietokoneet kalliimpia kuin nyt).

Vierailija
2/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota, en osta paitsi pankkilainalla kesämökin ostin ja sehän maksetaan erissä. Säästän ensin isompiin ostoksiin ja matkoihin, kytkypuhelimiakaan ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavippejä en ole ottanut koskaan. Yleensä en myöskään osta osamaksulla, mutta viimeksi kun uusin huonekaluja, ostin ne osamaksulla. Hoituu aika kivuttomasti  sopivan kokoisissa erissä.

Vierailija
4/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ottanut pikavippiä. Nuorena äitinä 20 vuotta sitten ostin ensimmäiseen kotiin mm. astiaston osamaksulla. Nykyisin erissä maksetaan vain autoa ja talolainaa.

Vierailija
5/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut pikavippejä. Osamaksulla olen ostanut esim. läppärin, sekä joitain huonekaluja. Palkka on niin pieni, että säästöön ei jää mitään, osamaksu on itselleni ainoa keino ostaa isommat ostokset. Olen yksineläjä.

Vierailija
6/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut, olen ostanut, olen myös luottotietoni menettänyt. Kaikki velat on maksettu, mutta merkintä seuraa. Älkää ottako vippejä.

Vierailija
7/7 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osamaksulla en ole ostanut tällä vuosituhannella muuta kuin asunnon pankkilainalla. Pikavippii ei ole koskaan tarvinnut turvautua. Visakortti on opiskeluaikana vinkunut paljonkin, mutta nykyisin sitäkään käytän harvoin rahapulan vuoksi. Ihan normituloinen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi