Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies on isätyyppiä?

Vierailija
14.10.2014 |

Siis millaisia isälliset miehet ovat

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin on paljon naisia jotka valitsevat miehen muilla kriteereillä eikä älykkyys tai keskustelutaito ole oleellisia. Tai niitä ei osata katsoa.

'Jokke näyttäis varmaan niin ihkulta vauva sylissään' ..tehääx vauva, jooko jooko jooko jooko kyl mä hoidan sit kaikki vaipanvaihdot....

Vierailija
22/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla seksielämäjankkaajan perustelut. Miksi olisi todennäköistä, että pariskunnalla on huono seksielämä, jos asioista pystytään keskustelemaan ja arkea pyöritetään yhdessä?

Itse arvelisin, että sellaisen pariskunnan seksielämä on keskimääräistä parempi useammastakin syystä: esimerkiksi nainen todennäköisesti on halukkaampi seksiin ja mukavampaa sänkyseuraa, kun arjen pyörittäminen ei romahda kokonaan hänen harteilleen, ja jos mies on keskustelevaa ja kuuntelevaa sorttia noin yleensä, niin todennäköisesti hän ottaa toisen paremmin huomioon sängyssäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:23"]Haluaisin kuulla seksielämäjankkaajan perustelut. Miksi olisi todennäköistä, että pariskunnalla on huono seksielämä, jos asioista pystytään keskustelemaan ja arkea pyöritetään yhdessä?

Itse arvelisin, että sellaisen pariskunnan seksielämä on keskimääräistä parempi useammastakin syystä: esimerkiksi nainen todennäköisesti on halukkaampi seksiin ja mukavampaa sänkyseuraa, kun arjen pyörittäminen ei romahda kokonaan hänen harteilleen, ja jos mies on keskustelevaa ja kuuntelevaa sorttia noin yleensä, niin todennäköisesti hän ottaa toisen paremmin huomioon sängyssäkin.
[/quote]

Peesi!

Vierailija
24/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:23"]

Haluaisin kuulla seksielämäjankkaajan perustelut. Miksi olisi todennäköistä, että pariskunnalla on huono seksielämä, jos asioista pystytään keskustelemaan ja arkea pyöritetään yhdessä?

[/quote]

Perhe-elämä vie miehekkyyden miehestä. Seksi on perusvanilijaa, kiihkotonta ja tylsää. Jännitys puuttuu kaikesta elämässä. Joillekin sopii, joillekin ei.

Vierailija
25/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:23"]Haluaisin kuulla seksielämäjankkaajan perustelut. Miksi olisi todennäköistä, että pariskunnalla on huono seksielämä, jos asioista pystytään keskustelemaan ja arkea pyöritetään yhdessä?

[/quote]

Juuri näin. Seksielämä on vapautunutta koska kummallakaan ei ole olettamuksiin perustuvia ennakkokuuloja tai pelkoja. Itsetunto on kohdillaan luottamuksellisessa suhteessa eikä ole tarvetta esittämiseen.

Vierailija
26/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:17"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:07"] Mies joka osaa keskustella ja ymmärtää keskustelun merkityksen parisuhteessa. Kaksi aikuista jotka kykenevät järkevään keskusteluun vaikeassakin tilanteessa selviävät yhdessä hyvin lasten kanssa. Kuulostaa itsestäänselvyydeltä mutta ei sitä ole. Av:n ketjujen mukaan harvalla on tällainen mies saati että itse pystyisi siihen. Tosin ne joilla on hyvä mies/parisuhde, ei täälä juuri huutelekaan. [/quote] Ei tuollaisia miehiä ole! :D [/quote] Mmm. Minulla on. Eihän kukaan voi tietää mitä tilanteita lapsien kanssa tulee mutta ne kohdatessa Yhdessä sovitaan pelisäännöt. [/quote] Mutta seksiä teillä ei ole, eikö niin? ;) [/quote] On. Hyvää sellaista. Mieheni myös hoitaa kotitöitä, käy kaupassa ym. Kuten aikuiset järkevät ihmiset tekevät. [/quote] En usko että teillä olisi hyvä seksielämä. [/quote] Mikä sinua hiertää? Kateus ja katkeruus? ? En ole tuo kelle kommentoit, mutta minulla myös hyvä isä miehenä ja hyvä seksielämä on edelleen mulla ja miehellä. Yhdessä yli 20 v. [/quote] Kysytään samaa mieheltäsi! :) [/quote] Katkeruus ja kateus on sairaus. Hae apua

[/quote]

Miksi ihmeessä olisin kateellinen? Kysypä miehesi mielipidettä seksielämästänne :)
[/quote]

Kai minä tiedän hänen mielipiteensä, kun kaikesta puhutaan ja pitkä liitto takana. Molemmat tietää mitäseksiltä haluaa jne. On suuseksiä paljon molemmin puolin ja eri asentoja ja molemmat toteutetaan toistemme toiveita.

Olet kyllä hupaisa kateudessasi.

Vierailija
27/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:20"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:17"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:07"] Mies joka osaa keskustella ja ymmärtää keskustelun merkityksen parisuhteessa. Kaksi aikuista jotka kykenevät järkevään keskusteluun vaikeassakin tilanteessa selviävät yhdessä hyvin lasten kanssa. Kuulostaa itsestäänselvyydeltä mutta ei sitä ole. Av:n ketjujen mukaan harvalla on tällainen mies saati että itse pystyisi siihen. Tosin ne joilla on hyvä mies/parisuhde, ei täälä juuri huutelekaan. [/quote] Ei tuollaisia miehiä ole! :D [/quote] Mmm. Minulla on. Eihän kukaan voi tietää mitä tilanteita lapsien kanssa tulee mutta ne kohdatessa Yhdessä sovitaan pelisäännöt. [/quote] Mutta seksiä teillä ei ole, eikö niin? ;) [/quote] On. Hyvää sellaista. Mieheni myös hoitaa kotitöitä, käy kaupassa ym. Kuten aikuiset järkevät ihmiset tekevät. [/quote] En usko että teillä olisi hyvä seksielämä. [/quote] Mikä sinua hiertää? Kateus ja katkeruus? ? En ole tuo kelle kommentoit, mutta minulla myös hyvä isä miehenä ja hyvä seksielämä on edelleen mulla ja miehellä. Yhdessä yli 20 v. [/quote] Kysytään samaa mieheltäsi! :) [/quote] Katkeruus ja kateus on sairaus. Hae apua [/quote] Miksi ihmeessä olisin kateellinen? Kysypä miehesi mielipidettä seksielämästänne :) [/quote] Kai minä tiedän hänen mielipiteensä, kun kaikesta puhutaan ja pitkä liitto takana. Molemmat tietää mitäseksiltä haluaa jne. On suuseksiä paljon molemmin puolin ja eri asentoja ja molemmat toteutetaan toistemme toiveita. Olet kyllä hupaisa kateudessasi.

[/quote]

Älä luule liikoja itsestäsi, kultaseni :)

Vierailija
29/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemiä jankkaajalle. Ja pahoittelut urposta miehestä. Taidat tosin olla itsekin aika pöljä.

Vierailija
30/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
31/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:30"]Tsemiä jankkaajalle. Ja pahoittelut urposta miehestä. Taidat tosin olla itsekin aika pöljä.
[/quote]

Niinpä :D

Vierailija
32/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:27"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:22"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:20"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:17"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:15"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:13"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:12"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:07"] Mies joka osaa keskustella ja ymmärtää keskustelun merkityksen parisuhteessa. Kaksi aikuista jotka kykenevät järkevään keskusteluun vaikeassakin tilanteessa selviävät yhdessä hyvin lasten kanssa. Kuulostaa itsestäänselvyydeltä mutta ei sitä ole. Av:n ketjujen mukaan harvalla on tällainen mies saati että itse pystyisi siihen. Tosin ne joilla on hyvä mies/parisuhde, ei täälä juuri huutelekaan. [/quote] Ei tuollaisia miehiä ole! :D [/quote] Mmm. Minulla on. Eihän kukaan voi tietää mitä tilanteita lapsien kanssa tulee mutta ne kohdatessa Yhdessä sovitaan pelisäännöt. [/quote] Mutta seksiä teillä ei ole, eikö niin? ;) [/quote] On. Hyvää sellaista. Mieheni myös hoitaa kotitöitä, käy kaupassa ym. Kuten aikuiset järkevät ihmiset tekevät. [/quote] En usko että teillä olisi hyvä seksielämä. [/quote] Mikä sinua hiertää? Kateus ja katkeruus? ? En ole tuo kelle kommentoit, mutta minulla myös hyvä isä miehenä ja hyvä seksielämä on edelleen mulla ja miehellä. Yhdessä yli 20 v. [/quote] Kysytään samaa mieheltäsi! :) [/quote] Katkeruus ja kateus on sairaus. Hae apua [/quote] Miksi ihmeessä olisin kateellinen? Kysypä miehesi mielipidettä seksielämästänne :) [/quote] Kai minä tiedän hänen mielipiteensä, kun kaikesta puhutaan ja pitkä liitto takana. Molemmat tietää mitäseksiltä haluaa jne. On suuseksiä paljon molemmin puolin ja eri asentoja ja molemmat toteutetaan toistemme toiveita. Olet kyllä hupaisa kateudessasi.

[/quote]

Älä luule liikoja itsestäsi, kultaseni :)
[/quote]

Harmi jos olet tehnyt huonon valinnan ja saanut paskaa säkissä. Se on vain sinun mokasi

Vierailija
33/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:30"]Tsemiä jankkaajalle. Ja pahoittelut urposta miehestä. Taidat tosin olla itsekin aika pöljä.
[/quote]

Niinpä :D
[/quote]

Peesi

Vierailija
34/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:26"]

[/quote]

Perhe-elämä vie miehekkyyden miehestä. Seksi on perusvanilijaa, kiihkotonta ja tylsää. Jännitys puuttuu kaikesta elämässä. Joillekin sopii, joillekin ei.

[/quote]

No onneksi niitä "jännittäviä" renttuja ongelmineen löytyy pilvin pimein juuri sinunkaltaisille naisille ;) Minusta on todella miehekästä ja seksikästä että maskuliininen mies esim. hoivaa hellästi omaa pientä vauvaa, tai tarttuu pyytämättä imurin varten. Sellaisen kunnollisen, selkärankaisen ja vastuuntuntoisen miehen kanssa on ilo heittäytyä arkisen aherruksen keskellä myös vällyjen väliin.

Vierailija
35/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:26"]

[/quote]

[/quote]

No onneksi niitä "jännittäviä" renttuja ongelmineen löytyy pilvin pimein juuri sinunkaltaisille naisille ;) Minusta on todella miehekästä ja seksikästä että maskuliininen mies esim. hoivaa hellästi omaa pientä vauvaa, tai tarttuu pyytämättä imurin varten. Sellaisen kunnollisen, selkärankaisen ja vastuuntuntoisen miehen kanssa on ilo heittäytyä arkisen aherruksen keskellä myös vällyjen väliin.
[/quote]

Peesi tälle

Vierailija
36/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:23"]

[/quote]

[/quote]

Mutta se kalja-arska, joka ei osaa käyttää pyykinpesukonetta ja siksi käyttää jatkuvasti samoja vauhtiraita-kalsareitaan, on vaan niiiiiin miehekäs peto sängyssä......? :D

Vierailija
38/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 19:23"]

[/quote]

[/quote]

:D

Vierailija
39/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen keskustelu.

Isäksi soveltuu mies, joka on henkisesti terve ja ennen kaikkea tunnetaitoinen ja tasapainoinen. Tarkoitan tällä sellaista ihmistä, joka pystyy mm. kohtaamaan ja käsittelemään itsessään ja toisissa ihmisissä - siis myös lapsissa - kaikenlaisia tunteita. Esim. negatiivisista tunteista ahdistuva mies ei ole hyvää isäainesta. Tällainen henkilö saattaa luulla itsestään kaikenlaista ("valoisa" tms.) paikkansapitämätöntä tuon kielteisten tunteiden lokeroinnin ja kieltämisen vuoksi. Kysehän on kuitenkin pahasta vajavaisuudesta. Tämä on tietysti vain yksi esimerkki - muutenkin tunnetaidot ja tasapainoisuus näkyvät esim. siinä, miten aikuismaisesti mies sitoutuu valintoihinsa ja käsittelee omia ongelmiaan; onko pettämistä tai muuta henkistä väkivaltaa yms. pelleilyä.

Oma mieheni on erittäin hieno puoliso ja isä, mutta kovin paljon huonompaakin olen nähnyt. En usko, että kuitenkaan koskaan olisin edennyt lasten tekemiseen asti sen huonomman kanssa; itsekunnioitukseni ja vastuullisuuteni olisi estänyt sen.

Vierailija
40/41 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on sellainen: Lapset ovat kaikki kaikessa. Lapset palvovat isäänsä, se on tulosta siitä ajallisesta panostuksesta, jonka mieheni tekee heille. Itse olen paljon urakeskeisempi.