Nainen, suostutko laittamaan sormen/sormia miehesi peräaukkoon?
Pyysin tätä vaimolta ja hän kieltäytyi väittäen samalla, että "takuulla ei suurin osa naisista suostu laittamaan". No nytpä tämäkin selviää!
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään suostu, eikä mieskään.
Peräsuolessa on paljon pöpöjä, eikä suihkuttelu ennen seksiä auta niitä poistamaan tarpeeksi. Vrt. Esimerkiksi puuceessa oleva jäte pitää kompostoida 3 (kolme) vuotta, ennen kuin sitä saisi levittää lannoitteeksi syötäville kasveille.
Älä syö sitä sormea? Vai imeytyykö bakteerit sulla ihon läpi?
En. Olen kokeillut nuorempana ja tilanne oli todella vastenmielinen, vaikka en sitä voinut tai halunnut tuolla tavalla rakkaalle ihmiselle ilmaista. Mutta sen tein kyllä selväksi, että ei nyt ikävä kyllä ole minun juttuni.
En tosin tiedä mitä väliä sillä on kuinka moni tykkää asiasta X jos kyse on tilanteesta jossa henkilö Y ei tahdo tehdä asiaa X.
Eikö seksin kuuluisi olla kivaa? Suuri jos ei jopa suurin osa miehistä tykkää suihinotosta, näin olen käsittänyt. Itse nautin ottaa suihin mieheltä. Mutta kun olen sellaiseen kumppaniin törmännyt joka ei sitä halua niin en ole kokenut asiakseni painostaa, pakottaa tai selittää että iso osa miehistä kyllä oikein rakastaa tätä kuulehan
Eli onko asian mahdollisesta yleisyydestä tarkoitus muodostaa lyömäase, jolla voi estyneeksi syyttelemällä saada toisen "suostumaan"? Näin minulle tehtiin silloin nuorempana silloisen poikaystävän toimesta ja tilanteesta jäi melko yrjis fiilis koko jätkää kohtaan ja olen ihan yhtä "estynyt" ellen estyneempi asian kanssa nyt.
Tykkään itse kovasti mutta kunnolla vasta tämän nykyisen kumppanin kanssa. Muutenkin seksi avointa ja kokeilevaa, todella kiihottavaa. Sormetan hänen anusta, nuolen ja panen sträpillä. Usein kaikenlaisia leluja pepun puolella puolin ja toisin.
Miehen ei tarvinnut pyytää vaan itse olen nämä kaikki ehdottanut ja hän nautti kyllä täysillä ja odottaa ja toivoo näitä peppuleikkejä. Ehkä joka toinen seksikerta mennään hänen pepun puolelle ja eturauhaselle jollain välineellä!
Ainoastaan silloin kun minulla on terävät pitkät akryylikynnet. Loreen-pitkät.
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauskasti lohkaistu! Myy Ismo Leikolalle tää vitsi, kyllä se niin nauratti!
"Itse mieluusti aloittelen leikit jo suihkun puolella.
Anaalin alueen kevyt sively"
Itse olen huomannut, että kaikkein helpointa miehen viettely anaalin iloihin tapahtuu juuri siten, että yhteisissä suihkuhetkissä ensi pesee pepun aluetta huolellisesti ja voi samalla toisella kädellä hyväillä penistä. Siinä kun saippuoi peräreiän aluetta voi samalla vähän kevyesti painella ja lopulta työntää ihan vaan sormenpään sisään. Jos mies ei siinä kohtaa kiellä ja penis on kovana, niin on lähes varma, että saat viedä homman loppuun saakka. Ei muuta kuin hivutat sitten sen sormen kokonaan sisään samalla kun runk*aat penistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun on sormen työntänyt anukseen,
On ihanaa huomata kuinka se kovettuu entisestään.
Ai sormi vai?
Vierailija kirjoitti:
Vttu mikä pelle
Hyi s..tana sormi haisis paskalle varmaan viikon sen jälkeen. Ei pesemälläkään haju lähde vaikka ihon puhki pesis.
Voisin tehdä, mutta ei minun mies halua tuollaista.