Nainen, suostutko laittamaan sormen/sormia miehesi peräaukkoon?
Pyysin tätä vaimolta ja hän kieltäytyi väittäen samalla, että "takuulla ei suurin osa naisista suostu laittamaan". No nytpä tämäkin selviää!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Sais ukko lähteä kyllä samantien jos tuommoista pyytäisi. En varmasti alkaisi sormiani paskaamaan saati levittämään sitä hajua ympäri taloa. Sairasta
Se on kyllä hyvä, että on parisuhde kunnossa ja asioista voi keskustella.
Kun on sormen työntänyt anukseen,
On ihanaa huomata kuinka se kovettuu entisestään.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kommentoida edelliseen: juuri oltiin kavereiden kanssa hotelliviikonloppua Helsingissä viettämässä ja tuli vähän samasta asiasta puhetta. 2 kaveriani mainitsi myös tuon saman, että eivät enää miehensä takia vain suostu tekemään asioita, jotka itseä ei seksissä kiinnosta. Toinen mainitsi esimerkkinä, että ei esim. enää halua sheivata karvojaan miehen takia eikä käyttää miehen hankkimia seksivaatteita. Minusta tuollainen ehdottomuus on kyllä vähän kyseenalaista.
Ikä tekee tehtävänsä. Onhan se vanhojen muijien aika noloakin lähteä baariin, jossain 20vuotiaille pimatsuille suunnitelluissa seksiasuissa, joissa poslarit vilkkuu. Älkää nyt ainakaan stadiin niissä tulko!
En tietenkään suostu, eikä mieskään.
Peräsuolessa on paljon pöpöjä, eikä suihkuttelu ennen seksiä auta niitä poistamaan tarpeeksi. Vrt. Esimerkiksi puuceessa oleva jäte pitää kompostoida 3 (kolme) vuotta, ennen kuin sitä saisi levittää lannoitteeksi syötäville kasveille.
Olen ammatiltani hoitsu ja olen vuosien saatossa tuseerannut satoja ja satoja kertoja sekä naisten , että miesten anaaleja. Voisi näin ollen sanoa, että anaalit ovat tulleet jo noin niinkuin töidenkin puitteissa tutuiksi.
Suosittelen lämmöllä kaikkia ass play hommista kiinnostuneita lukemaan Anaaliseksin ABC julkaisun.
Julkaisu on suunnattu miehille, mutta hoitajan näkökulmasta teksti soveltuu aivan kaikille kenellä anaali on. Ja eikös meillä kaikilla sellainen ole;)
Kun ajatellaan ass play toimintaa, ajatellaan monesti, että yöh likaista puuhaa. Ass play ei automaattisesti tarkoita , että anusta pitää alkaa kaivelemaan pintaa syvemmältä. Toki niinkin voi tehdä ja hyvältä sekin tuntuu, mutta silloin hygieniaa on syytä korostaa. Jotkut asian harrastajat käyttävät kumihanskoja syvempiä leikkejä tehdessään , eikä siinä ole mitään väärää.
Itse harrastan kaikkia mahdollisia ass play muotoja. Hyvällä hygienialla,tutun ja turvallisen kumppanin kanssa. Eikä 23 vuoden aikana ole tullut mitään negatiivista vastaan. Olemme aikuisia ihmisiä ja ymmärrä varmaan sen, että seksiä oli se sitten millaista tahansa , on mukavampi harrastaa puhtaana.
Itse mieluusti aloittelen leikit jo suihkun puolella.
Anaalin alueen kevyt sively, tunnustelu ja suutelu , miehillä välilihan suutelu voi olla kevyt askel ass play -leikkeihin. Ihanaa ja leikkisää alkusyksyä kaikille.
T: hoitsu
Mieheltäni tulee ihanasti spernat ilman orkkua kun eturauhasta painelen pepun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltäni tulee ihanasti spernat ilman orkkua kun eturauhasta painelen pepun kautta.
Saman huomannut,
Eikä tarvitse kun eturauhasta hyväillä anuksen sisäpuolelta ni sperma lentää
Pari 123 kirjoitti:
Suu hoitoa annettaessa kalu suussa toinen käsi kiveksiä hyväilee ja toinen välilihan aluetta. Sitten kun painaa sormen pään peppuun ei mene kuin sekuntteja niin mies alkaa laukeamaan. Sormi sitten syvemmälle niin mieheni laukeaa tosi kovaa. Varma keino saada miehelle nopea ensimmäinen laukeaminen.
Missä asennossa olette, että tämä onnistuu parhaiten?
Vaimo puhtaus intoilijat mutta haluaa tyydyttää minut,
Käyttää kumihanskat anuksen hyväilyssä.
Sehän kiihottaa entistä enemmän
En puhuisi suostumisesta vaan halusta. Kiihottavaa antaa miehelle nautintoa nuolemalla ja sormettamalla peppua, samalla voi toisella kädellä hyväillä kullia.
Vierailija kirjoitti:
Pari 123 kirjoitti:
Suu hoitoa annettaessa kalu suussa toinen käsi kiveksiä hyväilee ja toinen välilihan aluetta. Sitten kun painaa sormen pään peppuun ei mene kuin sekuntteja niin mies alkaa laukeamaan. Sormi sitten syvemmälle niin mieheni laukeaa tosi kovaa. Varma keino saada miehelle nopea ensimmäinen laukeaminen.
Missä asennossa olette, että tämä onnistuu parhaiten?
Mies seisoo edessä. Minä kontillani tyynyt polvien alla. ...
Mies sängyllä makaa tyyny tms pepun alla.
Minä sohvalla istun mies seisoo lähellä ..
Yms yms. Kokeilemalla ja tilanteen mukaan. Hetki vie mennessään.
Toivottavasti mies lopettanut myös rönttösen nuolemisen ja muun ei-itsestä-hyvältä-tuntuvan.