Sulhasen polttarit...
Ollaan menossa naimisiin, ja nyt miehen kaverit aikoo järjestää polttarit! Minä olen tehnyt selväksi että en sellaisia hyväksy, mutta mies kuulemma oli aikonut mennä! Miten estän, kun en edes tiedä milloin polttarit pidettäisiin! Otin puhutteluun miehen parhaan ystävän, mutta ei suostunut paljastamaan suunnitelmia saati perumaan niitä! En luota niihin kavereihin, juhlissa kuitenkin tehdään tyhmyyksiä! Mies vaan naureskelee ja sanoo että toiset on nähneet paljon vaivaa ja menee polttareihin! Vaikka sanoin jo kosiessa että polttareita ei sitten tule! :(((
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:16"]
Kyllä nämä kaverit tuntien mukana on nimenomaan viinaa, ja varmasti naisiakin. Ja niitten jutut on niin iljettäviä mitä itsekin olen kuullut, koskien meidän häitä ja muuta. Mies puolustaa kavereitaan ja on jopa itsekin nauranut niitten jutuille meidän naimisiinmenosta! Aivan uskomatonta! Nämä kaverit ei ole sitten vieraslistalla päivää pilaamassa! Mistä saan tietää minä päivänä polttarit olisi tarkoitus olla, miehen kännykkä on sillä aina taskussa etten sieltä voi etsiä...
[/quote]
Ai, sun miehen kaverit ei pääse häihin??
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:16"]Kyllä nämä kaverit tuntien mukana on nimenomaan viinaa, ja varmasti naisiakin. Ja niitten jutut on niin iljettäviä mitä itsekin olen kuullut, koskien meidän häitä ja muuta. Mies puolustaa kavereitaan ja on jopa itsekin nauranut niitten jutuille meidän naimisiinmenosta! Aivan uskomatonta! Nämä kaverit ei ole sitten vieraslistalla päivää pilaamassa! Mistä saan tietää minä päivänä polttarit olisi tarkoitus olla, miehen kännykkä on sillä aina taskussa etten sieltä voi etsiä...
[/quote]
Miks ihmeessä meet naimisiin noin hirveen miehen kanssa joka nauraa häillenne ja pilkkaa sua?? D: Eihän sun kannata olla sen kanssa, ei se miksikään muutu, aina tulee olemaan poikieniltoja missä pilkataan naisia jne. Ja miks ihmeessä mies haluaa mennä naimisiin naisen kanssa, jota kohtaan tuntee ilmeisesti lähinnä ivaa? Mieti nyt oikeesti....!!!
Jos mun mies antaisi vieraille ukoille luvan suudella mua, peruisin häät ja koko suhteen. Hyi helvetti!
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:16"]Kyllä nämä kaverit tuntien mukana on nimenomaan viinaa, ja varmasti naisiakin. Ja niitten jutut on niin iljettäviä mitä itsekin olen kuullut, koskien meidän häitä ja muuta. Mies puolustaa kavereitaan ja on jopa itsekin nauranut niitten jutuille meidän naimisiinmenosta! Aivan uskomatonta! Nämä kaverit ei ole sitten vieraslistalla päivää pilaamassa! Mistä saan tietää minä päivänä polttarit olisi tarkoitus olla, miehen kännykkä on sillä aina taskussa etten sieltä voi etsiä...
[/quote]
Vaikka onnellisesti omasta tahdostani olenkin sinkku, tulee tällaisista aina väistämättä mieleen että mistä te omistushaluiset pirttihirmut löydätte nämä miehet jotka ovat vielä valmiita menemään NAIMISIIN teidän kanssa? Joku nyt tulee sanomaan ett olen katkera, no nanosekunin ajan olenkin kun tällaisia lukee :D
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:27"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:16"]
Kyllä nämä kaverit tuntien mukana on nimenomaan viinaa, ja varmasti naisiakin. Ja niitten jutut on niin iljettäviä mitä itsekin olen kuullut, koskien meidän häitä ja muuta. Mies puolustaa kavereitaan ja on jopa itsekin nauranut niitten jutuille meidän naimisiinmenosta! Aivan uskomatonta! Nämä kaverit ei ole sitten vieraslistalla päivää pilaamassa! Mistä saan tietää minä päivänä polttarit olisi tarkoitus olla, miehen kännykkä on sillä aina taskussa etten sieltä voi etsiä...
[/quote]
Ai, sun miehen kaverit ei pääse häihin??
[/quote]
No ei tietenkään jos pilkkaa heidän suhdettaan, häitä ja ap:ta :D Miksi ne sinne sitten edes haluaisivatkaan? Pitäiskö niiden ruuat maksaa ja kuunnella lisää vittuilua? Omisivat sulhasen itselleen ja ap olisi yksin hääpäivänään. Tosin heidän ei pitäisi mennä naimisiin ollenkaan koska mies vaikuttaa hirveältä, mutta ei ap:kaan olisi saanut kieltää polttareita. Tosin tässä tapauksessa sen ymmärrän, mutta heidän ei pitäisi olla ollenkaan yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:16"]Kyllä nämä kaverit tuntien mukana on nimenomaan viinaa, ja varmasti naisiakin. Ja niitten jutut on niin iljettäviä mitä itsekin olen kuullut, koskien meidän häitä ja muuta. Mies puolustaa kavereitaan ja on jopa itsekin nauranut niitten jutuille meidän naimisiinmenosta! Aivan uskomatonta! Nämä kaverit ei ole sitten vieraslistalla päivää pilaamassa! Mistä saan tietää minä päivänä polttarit olisi tarkoitus olla, miehen kännykkä on sillä aina taskussa etten sieltä voi etsiä...
[/quote]
Vaikka onnellisesti omasta tahdostani olenkin sinkku, tulee tällaisista aina väistämättä mieleen että mistä te omistushaluiset pirttihirmut löydätte nämä miehet jotka ovat vielä valmiita menemään NAIMISIIN teidän kanssa? Joku nyt tulee sanomaan ett olen katkera, no nanosekunin ajan olenkin kun tällaisia lukee :D
[/quote]
Ei ne häntäheikit halua itsensä kaltaista bilettäjävaimoa tietenkään :D Fiksusti ottavat rauhallisen vaimon ja bilettävät itse - nalkutuksen saattelemina.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:36"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:30"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:16"]Kyllä nämä kaverit tuntien mukana on nimenomaan viinaa, ja varmasti naisiakin. Ja niitten jutut on niin iljettäviä mitä itsekin olen kuullut, koskien meidän häitä ja muuta. Mies puolustaa kavereitaan ja on jopa itsekin nauranut niitten jutuille meidän naimisiinmenosta! Aivan uskomatonta! Nämä kaverit ei ole sitten vieraslistalla päivää pilaamassa! Mistä saan tietää minä päivänä polttarit olisi tarkoitus olla, miehen kännykkä on sillä aina taskussa etten sieltä voi etsiä...
[/quote]
[/quote]
Ei ne häntäheikit halua itsensä kaltaista bilettäjävaimoa tietenkään :D Fiksusti ottavat rauhallisen vaimon ja bilettävät itse - nalkutuksen saattelemina.
[/quote]
Ahaaa okei, eli nämä parisuhteet on puhtaasti taktisia? :D tämä hieman lohduttaa
Ehkä nyt oikeasti väärä mies ap:lle tuo hänen sulhasensa. Kuulostaa samanlaiselta juntilta kuin monet pienten paikkakuntien "miehet", joille paras nautinto on halpa viina ja tupakka.
Täh? Kyllähän nyt naimisiin menevälle miehelle (ja naiselle) täytyy polttarit pitää - kuuluvat traditioon. Suurin ongelma on nyt selvästi luottamuksen puute. Miehen parasta ajatellen suosittelen selvittelemään ongelmasi ennen alttarille menoa.