Sulhasen polttarit...
Ollaan menossa naimisiin, ja nyt miehen kaverit aikoo järjestää polttarit! Minä olen tehnyt selväksi että en sellaisia hyväksy, mutta mies kuulemma oli aikonut mennä! Miten estän, kun en edes tiedä milloin polttarit pidettäisiin! Otin puhutteluun miehen parhaan ystävän, mutta ei suostunut paljastamaan suunnitelmia saati perumaan niitä! En luota niihin kavereihin, juhlissa kuitenkin tehdään tyhmyyksiä! Mies vaan naureskelee ja sanoo että toiset on nähneet paljon vaivaa ja menee polttareihin! Vaikka sanoin jo kosiessa että polttareita ei sitten tule! :(((
Kommentit (29)
kannattaako mennä naimisiim jos luottamustaso on noin huono?
Joo, älä vaan salli miehellesi mitään mukavaa häihin liittyvää, nehän ovat vain prinsessajuhlat.
Polttareissa usein uhrataan neitsyitä, harrastetaan saatanallisia riittejä, niissä on usein sadomaso-orgioita ja miesten välistä seksiä.
Pääasia että sinä saat haihattelupäiväsi, ja osoitettua miehelle kaapin paikan jo ennen häitä, jonka jälkeen mies on sitten nalkissa.
Kieltäyidyithän avioehdosta?
Ja sinun polttarisi ovat tietenkin ok ?
Miehesi ei varmaan saa myöskään lähteä poikoen kanssa oluelle tai tervehtiä kassaneitiä, saati mennä kauppaan jos sinä et ole mukana koska hänhän pettäisi sinua.
Jos olette sopineet että polttareita ei tule, niin sitten tuo on aika törkeää.
Onko sinulle tulossa polttarit?
Miks meet edes naimisiin, jos miehes ei kunnioita sua tuonvertaa? Sanopppa miehelle, että, jos pitää polttarit häitä ei tule. Luulis ymmärtävän
Toivottavasti miehes menis polttareihin, mutta peruis häät!
Mikä sinua niissä polttareissa pelottaa?
Ei polttarit tarkoita aina strippareita, naisia, viinaa, seksiä yms. Ihan voi vaan olla illanviettoa kavereiden kanssa. Minun mieheni polttareissa hän pukeutui naiseksi ja myi suklaata ja fanipaloja kylällä. Möi muuten 50e edestä 1 suklaalevyn ja pussillisen fanipaloja :D Kaverukset viettivät iltaa keskenään, ei naisia.
Sen sijaan minun polttareissa minut pistettiin myymään kortsuja ja suukkoja ja jouduinkin sitten suutelemaan muutamaa miestä. Onneksi mieheni ymmärsi kyseessä olevan vain polttarit joten sain anteeksi ystävieni loistavan idean.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:06"]
Ei polttarit tarkoita aina strippareita, naisia, viinaa, seksiä yms. Ihan voi vaan olla illanviettoa kavereiden kanssa. Minun mieheni polttareissa hän pukeutui naiseksi ja myi suklaata ja fanipaloja kylällä. Möi muuten 50e edestä 1 suklaalevyn ja pussillisen fanipaloja :D Kaverukset viettivät iltaa keskenään, ei naisia. Sen sijaan minun polttareissa minut pistettiin myymään kortsuja ja suukkoja ja jouduinkin sitten suutelemaan muutamaa miestä. Onneksi mieheni ymmärsi kyseessä olevan vain polttarit joten sain anteeksi ystävieni loistavan idean.
[/quote]
Eli nainen saa huorata polttareissaan, mutta mies ei? Kaksoisstandardit :)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:06"]
Ei polttarit tarkoita aina strippareita, naisia, viinaa, seksiä yms. Ihan voi vaan olla illanviettoa kavereiden kanssa. Minun mieheni polttareissa hän pukeutui naiseksi ja myi suklaata ja fanipaloja kylällä. Möi muuten 50e edestä 1 suklaalevyn ja pussillisen fanipaloja :D Kaverukset viettivät iltaa keskenään, ei naisia. Sen sijaan minun polttareissa minut pistettiin myymään kortsuja ja suukkoja ja jouduinkin sitten suutelemaan muutamaa miestä. Onneksi mieheni ymmärsi kyseessä olevan vain polttarit joten sain anteeksi ystävieni loistavan idean.
[/quote]
Eli nainen saa huorata polttareissaan, mutta mies ei? Kaksoisstandardit :)
[/quote]
Pointti oli ettei ne miesten polttarit ole aina sitä strippi kamaa. Omani oli pahemmat vaikkei niihin kuulunut kuin tuo muutaman miehen suuteleminen ja muu oli aika perus settiä.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 16:52"]Jos olette sopineet että polttareita ei tule, niin sitten tuo on aika törkeää.
[/quote]
Outo käsitys sopimisesta sinulla. Ap:n sanoin: "Minä olen tehnyt selväksi että en sellaisia hyväksy, mutta mies kuulemma oli aikonut mennä!"
Kuulostaa minusta siltä, että miehellä ei ole sananvaltaa omaan elämäänsä. Jos olisin kumpi tahansa osapuoli, peruisin häät.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:06"]Ei polttarit tarkoita aina strippareita, naisia, viinaa, seksiä yms. Ihan voi vaan olla illanviettoa kavereiden kanssa. Minun mieheni polttareissa hän pukeutui naiseksi ja myi suklaata ja fanipaloja kylällä. Möi muuten 50e edestä 1 suklaalevyn ja pussillisen fanipaloja :D Kaverukset viettivät iltaa keskenään, ei naisia.
Sen sijaan minun polttareissa minut pistettiin myymään kortsuja ja suukkoja ja jouduinkin sitten suutelemaan muutamaa miestä. Onneksi mieheni ymmärsi kyseessä olevan vain polttarit joten sain anteeksi ystävieni loistavan idean.
[/quote]
Entä jos mies ois "joutunut" suutelemaan naisia? ;) Kenen tahansa mies siis :)
Hohhoijaa...älä mene naimisiin jos et luota mieheen. Jos luotat niin yhdet polttarit ei haittaa. Päästätkö miestäsi muutenkaan illanviettoihin vai oletko ihan täysi pirttihirmu?
Mutta kukaan ei ole järjestämässä sulle polttareita? Aika pirttihirmu oot.
Kyllä nämä kaverit tuntien mukana on nimenomaan viinaa, ja varmasti naisiakin. Ja niitten jutut on niin iljettäviä mitä itsekin olen kuullut, koskien meidän häitä ja muuta. Mies puolustaa kavereitaan ja on jopa itsekin nauranut niitten jutuille meidän naimisiinmenosta! Aivan uskomatonta! Nämä kaverit ei ole sitten vieraslistalla päivää pilaamassa! Mistä saan tietää minä päivänä polttarit olisi tarkoitus olla, miehen kännykkä on sillä aina taskussa etten sieltä voi etsiä...
Voin kuvitella, kuinka ap on näyttänyt tältä kosiessaan miestä romanttisesti = )
Miesraukka =)
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:06"]Ei polttarit tarkoita aina strippareita, naisia, viinaa, seksiä yms. Ihan voi vaan olla illanviettoa kavereiden kanssa. Minun mieheni polttareissa hän pukeutui naiseksi ja myi suklaata ja fanipaloja kylällä. Möi muuten 50e edestä 1 suklaalevyn ja pussillisen fanipaloja :D Kaverukset viettivät iltaa keskenään, ei naisia.
[/quote]
Entä jos mies ois "joutunut" suutelemaan naisia? ;) Kenen tahansa mies siis :)
[/quote]
Ei ois mulle ollu ongelma koska polttareissa olisin sen hyväksynyt. Minun kaverit oli kyllä maininneet miehelleni etukäteen siitä osiosta ja hänelle se oli ok. Minä olisin antanut luvan suudella naisia polttareissa koska tiesin että siihen se jäisikin. Hänet nyt vaan puettiin naiseksi ja kaikki naiset jotka hänen ympärillään olivat, olivat 50+ :D
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:16"]
Kyllä nämä kaverit tuntien mukana on nimenomaan viinaa, ja varmasti naisiakin. Ja niitten jutut on niin iljettäviä mitä itsekin olen kuullut, koskien meidän häitä ja muuta. Mies puolustaa kavereitaan ja on jopa itsekin nauranut niitten jutuille meidän naimisiinmenosta! Aivan uskomatonta! Nämä kaverit ei ole sitten vieraslistalla päivää pilaamassa! Mistä saan tietää minä päivänä polttarit olisi tarkoitus olla, miehen kännykkä on sillä aina taskussa etten sieltä voi etsiä...
[/quote]
On ehkä parempi että perut häät ja liityt naisasialiiton jäseneksi =)
http://1.bp.blogspot.com/_RVZvhjpVGbs/TG-doYwamBI/AAAAAAAADf4/98Hi-MRjpYI/s1600/1135249218870.jpg
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:14"]Möi muuten 50e edestä 1 suklaalevyn ja pussillisen fanipaloja :D [/quote]
Minkä vatun takia pitää aina myydä jotakin? Saisi itse asiassa maksaa siitä, että törsää viattomien sivustakatsojien arvokasta vapaa-aikaa.
Eli et luota mieheen jonka kanssa olet menossa naimisiin...?