44 vuotiaana raskaaksi
Hei, onko täällä ketään, kuka olisi tullut 44v. luonnollisesti raskaaksi? Jos on, jakaisitko kokemuksiasi.
Kommentit (141)
Mun emä oli 16v kun se alkoi poikimaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41 v on eri asia kuin 44 v tosin. Minäkin tiedämme nelikymppisten vahinkoja, mutta on ne siinä 41-42 aivan viimeistään sattuneet. Ei ole paljon sen vanhemmille sattuneita.
Ei kaikkien nelikymppisten vauvat ole vahinkoja 🙄
Ei varmaan ole, mutta niitä pidetään sellaisina, varsinkin jos on lapsia ennestään.
Joo useimmat eivät kyllä yrittämällä yritä lapsia nelikymppisinä, mutta aina ei ole ollut kunnon ehkäisyä ja nykyäänkään sellaista eivät kaikki käytä. Itse mainitsin vain tietämäni tapaukset, joiden tiedän olevan nelokuymppisten luomuraskauksia ja sattuvat olemaan vahinkoja. Tämä on tehty lapsille surullisen selväksi. Nelivitosten taas en tiedä saaneen luomulapsia, onhan se vahingon riski jo todetusti paljon vähäisempikin.
Eka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää enempää 😒
Typerää kieriä katkeruudessa tilastoja kytäten. Eikö ole parempaa tekemistä? Miksi edes avasit vauva haavetta käsittelevän aiheen? Ap tuskin muuttaa mieltään tuon linkkisi takia.
Ei muutakaan. Harvassa ovat ne jotka pistävät lapsen edun omansa edelle.
Juu juu kuulemma kaikista nykyajan lapsista tulee kärsiviä elämää vihaavia aikuisia sitten tulevaisuudessa :) sehän on ehdoton fakta.
Jos lapseton kärsii, kärsii hän vain itse. Lapsellinen tekee sijaiskärsijän. Tuskin kukaan aivollinen haluaisi syntyä maailmaan jossa ei pysty enää elämään täysimittaista elämää.
Ohis
Miksei pystyisi elämään?
Vierailija kirjoitti:
Mun emakko on porsinut 14-54-vuotiaana.
Tämä on naiselle sopiva elämänsisältö. Eivät ne lapsettomiksi ja itsensä elättäviksi halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää enempää 😒
Typerää kieriä katkeruudessa tilastoja kytäten. Eikö ole parempaa tekemistä? Miksi edes avasit vauva haavetta käsittelevän aiheen? Ap tuskin muuttaa mieltään tuon linkkisi takia.
Juu juu kuulemma kaikista nykyajan lapsista tulee kärsiviä elämää vihaavia aikuisia sitten tulevaisuudessa :) sehän on ehdoton fakta.
Jos lapseton kärsii, kärsii hän vain itse. Lapsellinen tekee sijaiskärsijän. Tuskin kukaan aivollinen haluaisi syntyä maailmaan jossa ei pysty enää elämään täysimittaista elämää.
Ohis
Miksei pystyisi elämään?
Seuraa uutisia, tutkimuksia, tee tutkimusta ja opiskele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni sai nuorimman lapsensa 48-vuotiaana. Ei mitään ongelmia.
Siskosi ei ole sinulle kertonut, että lapsi on luovutetusta munasolusta tullut.
Kuvitteletko tosiaan että kaikki ovat yhtä kuivia kaperoita kun sinä itse.
https://www.iltalehti.fi/elamanvoima/a/ba5bbfd1-362c-4281-86f0-70e95ae5…
Tunnen yli 10 muijaa jotka alkoivat porsimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää enempää 😒
Ohis
Miksei pystyisi elämään?
Aina kun tätä kysyy niin ei vastata kunnolla.
Onneksi sinä et päätä asiasta. Mielestäni on todella hienoa, että nainen voi tulla vielä reilusti yli 40-vuotiaana luonnollisesti raskaaksi ja synnyttää lapsen tai lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää 1970-lukulaisten aika synnyttää. Antakaa nuoremmille tilaa. Nyt on 1990-2000 -luvuilla syntyneiden vuoro.
Melkoinen risti lapselle kannettavaksi. Joutuu parhaassa iässä alkaa hyysätä ikääntyviä vanhempiaan tai vaihtoehtoisesti jompikumpi niistä kupsahtaa etuajassa ja se varjostaa koko elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää enempää 😒
Ohis
Miksei pystyisi elämään?
Aina kun tätä kysyy niin ei vastata kunnolla.
Ja kun vastataan niin se ei kelpaa. Miksi edes tarvitsee kysyä, ellet ihan lapsi ole, oletko?
No muutama ikäisenäsi lapsen saanut löytyy ystäväpiiristä ja suvusta.
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen risti lapselle kannettavaksi. Joutuu parhaassa iässä alkaa hyysätä ikääntyviä vanhempiaan tai vaihtoehtoisesti jompikumpi niistä kupsahtaa etuajassa ja se varjostaa koko elämää.
Melkoinen risti sekin ettei äidillä ole mitään muuta elämää ja lapsen itsenäistymistä, seurustelusuhteita ja poismuuttoa häiriköidään.
Koskee äitejä varmaan ihan iästä riippumatta.
Tiedän kyllä ihan luomusti lapsen saaneen 47-vuotiaan. Ihana tytär syntyi perheen neljänneksi lapseksi. Ei varmaan tosin kaikilta enää tuossa iässä onnistu, mutta aina kannattaa yrittää jos lasta vielä toivoo.
Vierailija kirjoitti:
Naomi Cambell ja James Bond Daniel Craigin vaimo saivat noin 50-vuotiaana lapsen.
Oliko vuokrakohtu ?
Vierailija kirjoitti:
Aika hurjat downriskit on, jtn 1:35 ainakin taitaa olla.
Kuka tätä alapeukuttaa? Ihan oikeinhan toi on, jtn tuollaista ne riskit rupeaa olemaan
Lapsen saaminen on hauskempaa kuin lapsena olo. Lapsena vain kärsi ja odotti milloin itse pääsee määräämään elämästään ja hankkii jonkun jolle voi itse määräillä.
Sain lapsen 42-vuotiaana, suunniteltu raskaus. Terve lapsi ja terve äiti. Minulla ei ollut mitään ongelmia raskausaikana, synnytyksessä ja lapsivuodeaikana. Imetin lapsentahtisesti, pitkä täysimetys. Raskaus ja synnytys pitävät naísen nuorena. Voin suositella lämpimästi muillekin!
Vierailija kirjoitti:
Sain lapsen 42-vuotiaana, suunniteltu raskaus. Terve lapsi ja terve äiti. Minulla ei ollut mitään ongelmia raskausaikana, synnytyksessä ja lapsivuodeaikana. Imetin lapsentahtisesti, pitkä täysimetys. Raskaus ja synnytys pitävät naísen nuorena. Voin suositella lämpimästi muillekin!
Synnytys on vaarallista sekä äidille ja lapselle. Siksi siihen ei pidä kumpaakaan pakottaa.
#pitäkää ne housut jalassa
Sijaissynnyttäjän avulla.