44 vuotiaana raskaaksi
Hei, onko täällä ketään, kuka olisi tullut 44v. luonnollisesti raskaaksi? Jos on, jakaisitko kokemuksiasi.
Kommentit (141)
Jännä kuinka tännekin eksyy noita hippejä kylttiensä kanssa heilumaan. Jokainen päättää itse hankkiiko lapsia vai ei.
T. vela joka ei tyrkytä "lapsettomuutta ainoana oikeana tapana elää" koska se ei sitä ole
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41 v on eri asia kuin 44 v tosin. Minäkin tiedämme nelikymppisten vahinkoja, mutta on ne siinä 41-42 aivan viimeistään sattuneet. Ei ole paljon sen vanhemmille sattuneita.
Ei kaikkien nelikymppisten vauvat ole vahinkoja 🙄
Ei varmaan ole, mutta niitä pidetään sellaisina, varsinkin jos on lapsia ennestään.
No en minä pidä enkä varmana ole ainut joka niin ajattelee. Ihmeellinen oletus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää enempää 😒
Typerää kieriä katkeruudessa tilastoja kytäten. Eikö ole parempaa tekemistä? Miksi edes avasit vauva haavetta käsittelevän aiheen? Ap tuskin muuttaa mieltään tuon linkkisi takia.
Ei muutakaan. Harvassa ovat ne jotka pistävät lapsen edun omansa edelle.
Mikäs siinä, varmaan onnistuu ja vanhemmaltakin viekä. Olen 54 ja kuukautiset säännölliset. Gyne kehoitti vielä jatkamaan ehkäisyä. Vauvat ihania mutta fakta on että sitten melkein 60-vuotiaanna väännät teinin kanssa. Se ei oikein houkuttele.
Vaikea asia mutta en kyllä komppaa yli 45 vanhempia..en miehiä enkä naisia juurikin kovan ikäeron vs lapsi takia.
Nicole Kidman sai nuoremman lapsen juuri 44-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Siskoni sai nuorimman lapsensa 48-vuotiaana. Ei mitään ongelmia.
Siskosi ei ole sinulle kertonut, että lapsi on luovutetusta munasolusta tullut.
Mun emakko on porsinut 14-54-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskoni sai nuorimman lapsensa 48-vuotiaana. Ei mitään ongelmia.
Siskosi ei ole sinulle kertonut, että lapsi on luovutetusta munasolusta tullut.
Kuvitteletko tosiaan että kaikki ovat yhtä kuivia kaperoita kun sinä itse.
Sain nuorimmaiseni 40-vuotiaana ja neuvolassa sanottiin monien vasta aloittavan perheen perustamisen siinä iässä. Toivottivat vaan tervetulleeksi takaisin jos pikkusisarus vielä halutaan. En kyllä useampaa lasta lähtis hankkimaan tuossa vaiheessa niinkuin monet ehkä toivoo, ikä tekee kyllä tehtävänsä naisessa, mutta mukavahan sitä on vielä yhtä yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää enempää 😒
Typerää kieriä katkeruudessa tilastoja kytäten. Eikö ole parempaa tekemistä? Miksi edes avasit vauva haavetta käsittelevän aiheen? Ap tuskin muuttaa mieltään tuon linkkisi takia.
Juu juu kuulemma kaikista nykyajan lapsista tulee kärsiviä elämää vihaavia aikuisia sitten tulevaisuudessa :) sehän on ehdoton fakta.
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tunnen kaksi jotka luonnollisesti porsivat yli 5-kymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Naomi Cambell ja James Bond Daniel Craigin vaimo saivat noin 50-vuotiaana lapsen.
Luomuista oli kysymys
Vierailija kirjoitti:
Naomi Cambell ja James Bond Daniel Craigin vaimo saivat noin 50-vuotiaana lapsen.
Tavallisilla ihmisillä ei ole laittaa rahaa lapsettomuushoitoihin, maksaa 10 000-30 000 e.
Mä sain mun lapset 44 ja 46-vuotiaana. Molemmat luomusti, kaikki meni hyvin kummallakin kerralla. Tosin eka synnytys päätyi kiireelliseen sektioon ja toka oli suunniteltu sektio. Lapset terveitä koululaisia jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei enää enempää 😒
Juu juu kuulemma kaikista nykyajan lapsista tulee kärsiviä elämää vihaavia aikuisia sitten tulevaisuudessa :) sehän on ehdoton fakta.
Jos lapseton kärsii, kärsii hän vain itse. Lapsellinen tekee sijaiskärsijän. Tuskin kukaan aivollinen haluaisi syntyä maailmaan jossa ei pysty enää elämään täysimittaista elämää.
Ohis
Jännä juttu, itse näin unta että olin raskaana. Ikää mulla 51 v ja kohtu poistettu. Muistan kuinka unessa väitin epäuskoisille että eihän tässä mitään epätavallista ollut. Uni katkesi siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
41 v on eri asia kuin 44 v tosin. Minäkin tiedämme nelikymppisten vahinkoja, mutta on ne siinä 41-42 aivan viimeistään sattuneet. Ei ole paljon sen vanhemmille sattuneita.
Ei kaikkien nelikymppisten vauvat ole vahinkoja 🙄
Ei varmaan ole, mutta niitä pidetään sellaisina, varsinkin jos on lapsia ennestään.
No en minä pidä enkä varmana ole ainut joka niin ajattelee. Ihmeellinen oletus.
Erityisesti yli 40-vuotiaalle ei synny vahinkolapsia, koska se ei synny yleensä ihan yhdestä suojaamattomasta yhdynnästä. Yli 40-vuotias tietää jo kaiken ehkäisystä tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin tunnen kaksi jotka luonnollisesti porsivat yli 5-kymppisinä.
Varmaan joo 🙄
Yli 30-vuotiaiden ei enää pidä porsia, sillä silloin aivot ovat fyysisesti kehittyneet jo loppuun.
Aika hurjat downriskit on, jtn 1:35 ainakin taitaa olla.