Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä riidellään?

Satu77
06.09.2021 |

Ihan vertailun vuoksi kysyn, miten teillä riidellään parisuhteissa jos riidellään?
Elän parisuhteessa jossa mies haluaisi, että elämä ois vaan ihanaa ja rakkautta, hurmosta. Ei kestä riitoja tai jos oon pahalla päällä. Aina vaan pitäisi olla hauskaa. Patoan sitten kaiken vitutuksen sisääni joskus kuukausi tolkulla ja kun se räjähtää, niin seuraukset on tuhoavat. Olen hirviö silloin. Jälkeenpäin kadun niin että sattuu helvetisti.
Olisi ihanaa kun voisi sanoa heti sanoa negatiiviset ajatukset eikä patoo niitä. Mies on kuitenkin kuin aikuinen lapsi. Haluaa pelleillä ja pitää hauskaa lähes kokoajan. Aikansa se on kivaa ,mutta ei kokoajan jaksa mennä ja touhottaa, haluan myös keskustella syvällisesti.
Hänen kanssaan se ei onnistu, tulee vain syyttelyä niskaan, kun pilaan hänen hauskan päivän. Sitten ku saan miehen suututettua,välillä teen sen tahalteen, koska haluan tuuleettaa Ja helpottaa omaa painetta. Mies vetää vihoissaan ero kortin esille heti. Sitten jatkamme taas hauskan pitoa ja minä patoan paskaa sisälle. Nykyään en jaksa viikkoa pidempää ennen kuin tuntuu että räjähdän!
Minusta tuntuu, että tunteillani ja ajatuksillani ei ole mitään väliä vai olenko vaan liian synkkä ihminen, enkä osaa nauttia elämästä.
Ensin rakastuin häneen juuri tämän elämän ilon takia ja rakastan yhä. Hänen näkökantansa elämään on uskomaton, mutta minä olen se synkkis joka haluaa puhua ikävistä asioista. Sitten pilaan kaiken. Hänen elämän janon, mutta välillä haluan myös pysähtyä. Mites teillä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan