Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi päätti että lapsilukumme jää yhteen.

Vierailija
14.10.2014 |

Miehen kanssa sitten päättivät sen eikä mies usotunut muuttamaan kantaansa asiasta. Nyt sitten ollaan yksilapsinen perhe.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:47"]Minäkin anoppina ja äitinä päättäisin mielelläni, että kukin lapsistani tekisi vain yhden lapsen. En jaksa hoitaa enempää. Kauhulla seuraan tuttujani ja sitä, millaista hoitorumbaa heillä on viikonloppuisin ja lomilla, kun katraat tuodaan hoitoon, että pariskunta saa parisuhdeaikaa.
[/quote]

Vittu oot itekin tehny useamman kuin yhden lapsen!! Itsekäs akka. En todellakaan kaipais sua ikinä silmiini jos olisit anoppini. Ei tarvii puuttua toisten lastenkasvatukseen tai kodin sisustukseen tai poikas vaatetukseen jne.

Vierailija
2/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:07"]Mikä oikeus naisella se olisi päättää. Minusta yhdessä päätetään, ja se, kumpi haluaa vähemmän, ratkaisee. Ketään ei saa pakottaa vanhemmaksi.
[/quote]

Eihän se ole silloin yhdessä päättämistä. Jos toinen haluaa yhden lapsen ja toinen kolme, niin silloin tehdään kaksi lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajan tunnistaa AINA

Eipä mulla muuta. Tai no se vielä että jos sä oikeasti olit haluamassa kolmatta lasta niin hulluhan sä olet. Tai no kyllähän me se jo tiedetiin että hulluhan sä oletkin.

Vierailija
5/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsala

Vierailija
6/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hoitaa lapsensa itse eikä ole myöskään koko ajan isovanhempien kukkarolla, niin sitä voi kuulkaas ihan itse päättää omista asioistaan. Milloin meinasitte katkaista napanuoran?

Vierailija
7/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:07"]Mikä oikeus naisella se olisi päättää. Minusta yhdessä päätetään, ja se, kumpi haluaa vähemmän, ratkaisee. Ketään ei saa pakottaa vanhemmaksi.
[/quote]

Eihän se ole silloin yhdessä päättämistä. Jos toinen haluaa yhden lapsen ja toinen kolme, niin silloin tehdään kaksi lasta.
[/quote]

Sinä olisit valmis synnyttämään kompromissina lapsen, jota et halua, mutta mies haluaa? Entä jos sinä haluat kolme ja mies 10? Päteekö sama laskukaava.

Vierailija
8/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 15:35"]

Ammattivalittajan tunnistaa AINA

Eipä mulla muuta. Tai no se vielä että jos sä oikeasti olit haluamassa kolmatta lasta niin hulluhan sä olet. Tai no kyllähän me se jo tiedetiin että hulluhan sä oletkin.

[/quote]

Se ei ole kolmas vaan mun toinen, luulisi että ymmärrät ettei adoptioon annettua lasketa mun lapseksi.

Vierailija
9/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit vaan mies vaihtoon! Mies päätti äitinsä kanssa että 1 lapsi, sinä päätit että uusi mies ilman äitiä. Yksinkertaista :)

Vierailija
10/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on viisas anoppi kun kieltää ammattivalittajaa tekemästä enempää lapsia.

Vierailija
11/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 17:57"]

Sehän on viisas anoppi kun kieltää ammattivalittajaa tekemästä enempää lapsia.

[/quote]

Tietäsipä vaan mutta ei siitä sen enempää.

Vierailija
12/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ja appi hienovarasesti vihjasivat että eikös lapsia ala olla jo tarpeeksi. Kumpikaan ei kuitenkaan joudu meidän mukeloita hoitamaan kun asuvat niin kaukana. Olemme yusioperhe ja yhteensä5 lasta mutta "vain" 3 vakituisesti meillä. Kaikkea ei kannata niin tosissaa ottaa,kyllä se on pariskunnn oma asia kuinka monta pystytte hoitamaan

Vierailija
13/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 14:20"]

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 12:07"]Mikä oikeus naisella se olisi päättää. Minusta yhdessä päätetään, ja se, kumpi haluaa vähemmän, ratkaisee. Ketään ei saa pakottaa vanhemmaksi. [/quote] Eihän se ole silloin yhdessä päättämistä. Jos toinen haluaa yhden lapsen ja toinen kolme, niin silloin tehdään kaksi lasta.

[/quote]

Entäpä, jos toinen haluaa yhden ja toinen kaksi? Montako sitten tehdään?

Vierailija
14/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun nai mammanpojan

Vierailija
15/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Mä sanosin pari valittua sanaa molemmille...

Vierailija
16/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin anoppina ja äitinä päättäisin mielelläni, että kukin lapsistani tekisi vain yhden lapsen. En jaksa hoitaa enempää. Kauhulla seuraan tuttujani ja sitä, millaista hoitorumbaa heillä on viikonloppuisin ja lomilla, kun katraat tuodaan hoitoon, että pariskunta saa parisuhdeaikaa.

Vierailija
17/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten käy "vahinko" ja anoppi oli väärässä ja mies rakastuu uuteen tulokkaaseen, koska päätös ei todellisuudessa ollut hänen vaan äitinsä.

Vierailija
18/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kai oikeasti usko, että joku olisi mennyt naimisiin miehen kanssa, joka suunnittelee lapsilukuaan äitinsä kanssa? Porvoossa toki, mutta oikeassa elämässä? :D

Vierailija
19/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kasvatan lapseni niin että saavat tehdä niin paljon lapsia kuin haluvat ja jaksavat itse hoitaa.

Toki jos minusta joskus mummo tulee niin joskus hoidan lapsenlapsia mutta en jatkuvasti tai mitään jättikatrasta kerralla. Osaa kyllä kertoa jos nyt ei sovi...

Vierailija
20/34 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:47"]

Minäkin anoppina ja äitinä päättäisin mielelläni, että kukin lapsistani tekisi vain yhden lapsen. En jaksa hoitaa enempää. Kauhulla seuraan tuttujani ja sitä, millaista hoitorumbaa heillä on viikonloppuisin ja lomilla, kun katraat tuodaan hoitoon, että pariskunta saa parisuhdeaikaa.

[/quote]

Ymmärrän pointin. Mä olen lapsilleni sanonut, että mun puolestani voivat hankkia niin monta lasta kuin haluavat, mutta mä hoidan enintään kahta lasta kerrallaan. Eli jos lapsia on enemmän ja haluavat lapsivapaan, niin niille lopuille lapsilleen joutuvat hankkimaan jonkun muun hoitajan.