ihapihal
Kaksplussalla ei näköjään kellään ole ollut samanlaista tilannetta... Joten kysyn täältäkin:
Menkat myöhässä 2-4 pvää, testi nega. Ei minkäännäköisiä oireita raskaudesta eikä myös kuukautisistakaan. Yleensä menkkojen tullessa vatsa kramppaa jo viikkoa ennen ja rinnat räjähtää. Nyt EI MITÄÄN. Mitä ihmettä? Raskauden mahdollisuus on. Onko jollain muulla ollut tällaisia "oireita"? Ts. tuliko menkat lopulta, vai olitko raskaana?
Kommentit (5)
Aiemmin ei juuri ollut myöhässä melkein ikinä, nyttemin aina väilillä, joten voi tosiaan vaan olla myöhässä. Ja on ollut yli vkonkin myöhässä.
En tietääkseni kysynyt, olenko MINÄ raskaana, vaan sitä, onko kellään muulla ollut samanlaista... Olen pahoillani, että jouduit lukemaan. :(
ap
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:32"]En tietääkseni kysynyt, olenko MINÄ raskaana, vaan sitä, onko kellään muulla ollut samanlaista... Olen pahoillani, että jouduit lukemaan. :(
ap
[/quote]
No sitähän oikeasti kysyit. ....
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 11:32"]En tietääkseni kysynyt, olenko MINÄ raskaana, vaan sitä, onko kellään muulla ollut samanlaista... Olen pahoillani, että jouduit lukemaan. :( ap [/quote] No sitähän oikeasti kysyit. ....
[/quote]
What ever. Kiitokset kolmoselle asiallisesta vastauksesta, näin voi olla munkin kohdalla. Muille pahoittelen aiheuttamaani häiriötä, hyvää päivänjatkoa!
ap
Mistä vitusta me täällä voidaan tietää !!!! Voi Jeesus
Mun vasenta korvaa nykii randomisti. Onkohan se merkki siitä että olen raskaana, onko???