Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako sairaalatyössä pitää kynsilakkaa?

Vierailija
06.09.2021 |

Uteliaisuudesta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim geelilakkaus on ok, sillä se harvemmin lohkeilee. Geelilakkaus tehdään omaan kynteen, eli ei lisää pituutta. Ja on sallittu.

T. Toinen hygieniahoitaja

Vierailija
22/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi, mutta erään formulakuskin serkkutyttö oli hammashoitaja, oli vastaanotolla valittanut huonosta ääreisverenkierrosta, muka sinertävät kynnenaluset. Sillä valheellisella verukkeella sai pitää töissä kynsilakkaa. Aamulla bussissa työmatkalla lakkasi kyntensä.

Minulle opettiin, että sormuksen alle mahtuu 50 000 pöpöä, rannekellon alle 500 000.

Avustin hammaslääkäriä, joka piti sormuksiaan hoitotyössä :(

Oli vieläpä erikoisalansa "huippu" ja Hammaslääkäriliiton silloisen tj:n vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pitää meikkipussissa tai laukussa.

Vierailija
24/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaalassa töissä ja voin käyttää kynsilakkaa, koruja, kelloja ihan miten haluan.

oot varmaan hallinnon puolella? siis eri rakennuksessa ehkä kuin varsinaiset sairaalatyöntekijät. 

Aamuisin otan päivän potilaat vastaan, ohjaan pukuhuoneisiin ja muuta, siitähän nuo potilaat sitten siirtyvät leikkaussaliin, eli kyllä mä ihan samassa rakennuksessa olen.

Vierailija
25/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti ihan naurettavaa, että kun kynsilakat ja tekokynnet on virallisesti, tieteellisin perustein, kielletty kokonaan hoitajilta, niin silti jossain katsotaan noita läpi sormien ja annetaan levittää vapaasti pöpöjä.

Vierailija
26/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaalassa töissä ja voin käyttää kynsilakkaa, koruja, kelloja ihan miten haluan.

oot varmaan hallinnon puolella? siis eri rakennuksessa ehkä kuin varsinaiset sairaalatyöntekijät. 

Aamuisin otan päivän potilaat vastaan, ohjaan pukuhuoneisiin ja muuta, siitähän nuo potilaat sitten siirtyvät leikkaussaliin, eli kyllä mä ihan samassa rakennuksessa olen.

Ei ole sinun osastonhoitajasi tehtäviensä tasalla jos antaa sinun työskennellä noin. Onko hän muutenkin epäpätevä?

Vierailija
27/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten rannekellot sitten? Onko nekin kielletty?

Vierailija
28/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sinun osastonhoitajasi tehtäviensä tasalla jos antaa sinun työskennellä noin. Onko hän muutenkin epäpätevä?

Ei ole tietääkseni epäpätevä, mutta ei meillä tuossa tosiaan ole kynsilakkakieltoa.

Vierailija
29/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan varmasti on, kysypä huomenna.

Ja rannekellotkin on kielletty.

Vierailija
30/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan varmasti on, kysypä huomenna.

Ja rannekellotkin on kielletty.

Ai, siksikö joillakin hoitajilla on on rannekello rintapielessä?

Olenkin sitä joskus ihmetellyt. 

Vierailija
31/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mitä työtä tekee sairaalassa. Potilastyössä kynsilakkaa ei käytetä.

Vierailija
32/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pitää kynsilakkaa. Kukaan ei ole kieltänyt. Samoin saamme työskennnellä omissa vaatteissa. Sekään ei ole kiellettyä. Potilastyötä sairaalassa on niin monenlaista.

Vierailija
33/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sairaalassa potilaana parhaillaan, enkä kyllä ole nähnyt kynsilakkoja kenelläkään hoitajalla, en tosin paljaita käsiäkään, hanskathan nuilla on käsissä. Mutta se mikä on outoa, niin haju- ja partavesien tuoksut käy nenään. Miksi ihmeessä niitä pitää tälläisessä ympäristössä käyttää? Astmaatikkoja osastolla ja onhan vierailijoitakin pyydetty tulemaan tuoksuitta.

Vierailija
34/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoitaja ja potilastyössä, niin et voi. Oummasitko hygieniatunnit koulussa?635

Vierailija
35/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kynsilakasta lähtee paloja irti ja tarttuu /tippuu jonnekin mihin ei pitäisi.

Vierailija
36/36 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet hoitaja ja potilastyössä, niin et voi. Oummasitko hygieniatunnit koulussa?635

Mitä väliä jollain kynsilakalla on? En ole hoitotyössä kahta metriä lähempänä asiakasta. Ja jos lakkaa tippuu ,(miksi tippuisi) vaikka pöydälle, niin mitä sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan