Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ollut tilanteessa, jossa kaksi henkilöä on puhunut sinulle toisistaan pahaa?

Vierailija
06.09.2021 |

Vähän kiusallinen tilanne.

Kokemuksia? Mitä teit, et varmaan mitään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole muka ollut?

Vierailija
2/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaksi henkilöä, joiden olen luullut olevan jonkinasteisia ystäviä, on tullut lyhyen ajan sisällä puhumaan toisistaan pahaa. Olen nähnyt heidän juttelevan yhdessä. Olen ikävässä välikädessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee aina sellainen olo, että jos joku puhuu yhdestä pahaa, hän puhuu myös toisista pahaa.

Vierailija
4/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulisi, että lähes kaikki ovat olleet siinä tilanteessa. Ei kai siinä mitään ihmeellistä ole, kyllähän ihmiset puhuvat eivätkä ole mitään pyhimyksiä.

Vierailija
5/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut. Mä en kuitenkaan paneudu henkisesti tuollaisiin juttuihin. 

Vierailija
6/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii. Ihan sama.

Vierailija
7/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalan töissä jokaisessa työvuorossa on juoruamista, esimiesten, työkavereitten, asiakkaitten, asukkaitten, potilaitten ja omaisten mustamaalaamista ja pahan puhumista.

Vierailija
8/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa odottaa muilta (ja itseltään) täydellisyyttä?

Vierailija
9/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, äiti ja isä

Vierailija
10/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalan töissä jokaisessa työvuorossa on juoruamista, esimiesten, työkavereitten, asiakkaitten, asukkaitten, potilaitten ja omaisten mustamaalaamista ja pahan puhumista.

Tuohan on kauheaa.

Vierailija
11/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kun eräs kaveri pariskunta oli eroamassa mutta vielä viettivät ja asuiva yhdessä. - Erityisen ikäväksi koin kun toinen heistä tiukkasi, että minun olisi pitänyt valita puoleni. Itse taas toivoin, että saattaisin olla kumpaisenkin kanssa, ainakin asiallisissa väleissä, joka onnekseni on ollut sittemmin mahdollista. 

Sinkkumies

Vierailija
12/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee sellaisesta epämiellyttävä olo.

Vierailija
13/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta, josta tunnen molemmat osapuolet. Molemmat hehkuttavat somessa rakkauttaan, mutta minulle haukkuvat toisiaan. En ymmärrä alkuunkaan.

Vierailija
14/14 |
06.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee aina sellainen olo, että jos joku puhuu yhdestä pahaa, hän puhuu myös toisista pahaa.

Näinhän se on, otaksun minäkin. AP:n kysymys on tuttu, ex-työpaikassa tuota harrasti erityisesti 1-2 ihmistä. Oli pakko lähteä, ilmapiiri oli niin myrkyllinen. Edessäpäin oltiin niin kaveria ja takana haukuttiin suunnilleen kaikki vuoronperään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan