Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkavakuutuksista.

Vierailija
14.10.2014 |

Olen lähdössä Irlantiin reissuun, ja kyselin matkavakuutusten hintoja eri vakuutusyhtiöistä. Ihan hurjia summia pyytävät. Jos ihminen menee EU:n alueella reissuun, niin meillähän on eurooppalainen kela-kortti, joka kattaa sairaskulut julkisella puolella samalla summalla kuin oman maan kansalaiset terveydenhuollon saavat. Siis kannattaa siis hankkia tuo eurooppalainen kortti.

Ja matkatavaravakuutus; jos minulla on kallein omaisuus Iphone ja toiseksi kallein matkalaukku. Miksi meidän pitäisi ylivakuuttaa itsemme??? Jos kuolen siellä, se on todellakin epätodnnäköistä, että tulisin sinkkiarkussa kotiin.

Oisi kiinnostavaa kuulla, miten te muut olette vakuuttaneet itsenne, kun reissuun lähdette. Hurjia hintoja vakuutusyhtiöt pyytävät.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta on hurja hinta? Meillä ei vakuutuksissa tingitä, väärä kohta pihdata.

Vierailija
2/3 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole matkavakuutusta ammattiliiton jäsenyydessä? Kannattaisi olla. Mulla ja miehellä jäsenmaksuun sisältyy matkavakuutus pilkkahintaan liiton jäsenmaksuun, vajaat 40 € vuodessa ja kattaa myös mukana matkustavat alle 18-v lapset (sekä biologiset että adoptoidut). Matkavakuutus on todella kattava kun sisältää myös hammaslääkärin. :=))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä matkavakuutus kuuluu kotivakuutukseen. Vakuutuksissa en pihtaile, toki kilpailutan säännöllisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme