Mitä leluhittejä muistatte lapsuudestanne? Oliko teillä niitä?
Mä muistan ainakin omasta lapsuudesta
Trolls-hahmot
Squushit
eri firmojen logoilla päällystetyt jojot
tamagotchit
Baby Born- nuket
Kaalimaan kakarat
Nikko-autot
limanuljaskat ( ne, jotka jätti kivat jäljet osuessaan tapettiseinään )
Kinder-munien keräilyhahmot
Sylvanian Families- hahmot
taisi löytyä melkein kaikkia noita jossain vaiheessa...
Kommentit (303)
Ne keijut jotka lensivat narusta vedettaessa.
My litle pony, nää oli sellaisia pulskia poneja silloin...
Mulla oli peltinen hyrrä ja sellanen pyöreäpohjainen nukke jota ei saanut kaatumaan, se pomppas aina pystyyn ja siitä kuului pimpom. Juu, olen aika vanha.
Trollit, My Little Ponyt, tutit, Polly Pocketit, Kooshit
Kaikkia löytyi ainakin muutama.
Lentokone balsapuusta kuminauhavetoisella propellilla
Muutama Jippo lehden mukana tullut lelukrääsä
Superpallo
Markkinapallo
Henkarinputki jolla ammuskeltiin pihlajanmarjoja
Aspi ritsa
StarCom
BraveStarr
M.A.S.K.
Transformers
(Ikisuosikki Legot)
Lasketaanko twistnaru (vai miten se kirjoitetaan?) leluksi? Sellainen oli kaikilla tytöillä jossain vaiheessa.
80-luvun lopussa ja 90-luvun alussa oli ainakin näitä: He-man, Turtles, Game&Watch, Viewmaster, Rambo puukko
Nallirullat ja nallipyssyt. Ensin oli nallinauhaa ja myöhemmin punainen, muovinen rinkula. Nauhaa paukuteltiin joskus ihan kivellä. Muistan ihanan nallinkäryn vieläkin.
Furby, se taisi olla aika kallis, en oikein tiedä oliko suosittu mutta muistan mainokset ja näitä ihmeteltiin kaupassa. Itse en ainakaan saanut sellaista toiveista huolimatta. En kyllä ollut aivan pieni enää silloin vaan koululainen.
Trollit oli ihania, olisipa niitä alkuperäisiä vielä myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Nallirullat ja nallipyssyt. Ensin oli nallinauhaa ja myöhemmin punainen, muovinen rinkula. Nauhaa paukuteltiin joskus ihan kivellä. Muistan ihanan nallinkäryn vieläkin.
Nallinauhaa juu piti olla.
Hei, laittakaa myös vuosiluvut. Mä en usko että kaikkien kaikki mainitsemat on ollut samoina vuosina pinnalla.
Paperinukeilla leikittiin paljon. Apu-lehden paperinuket oli kivoja. Ei ole enää tallessa. Uskokaa tai älkää niin käpylehmiä tehtiin ja oksista ja sammalesta ja kivistä kaikenlaista. Minulla oli aika vähän ns. oikeita leluja. Yksi iso nukke, jonka sain synttärilahjaksi ihan pienenä, sitten kaksi muuta pienempää nukkea, molemmat joululahjoja. Sitten oli turkoosi iso nalle, siitä olin järjettömän onnellinen. Tuli kummitädiltä postipaketissa joskus synttäriksi ja olin varmaan melkein 10 vee
- yksi lelu ja sekin naulattu lattiaan
Vierailija kirjoitti:
Trollit oli ihania, olisipa niitä alkuperäisiä vielä myynnissä.
Kirppareilla niitä näkyy aika usein, eilen viimeksi huomasin
Märklin junarata ja junat!