Kaverin lapsi valkkasi häissämme pöydästä vaan raejuustoa ja kurkkua, vaikka tarjolla oli runsas valikoima
Oli karjalanpiirakkaa, munavoita, broileria, naudanlihapihvejä, sienisalaattia, pastaa, lohkoperunoita, 3 erilaista leipää ja levitettä + salaattipöytä. Kaverin 8v lapsi närppi lautaselleen vain salaattipöydästä ehkä desin raejuustoa ja kurkkua. Täytyy myöntää, että ärsytti. Omat lapset 6- ja 9v syövät lähes kaikkea paitsi vanhempi on allerginen katkaravuille.
Kommentit (33)
Ilmeisen tylsät häät on ollut, kun kerkiää jonkun syömisiäkin kyttäämään.
Mä en ikinä syö buffeteissa.
Ihmisten käsihyhienia on aivan karseaa ja suusta lentää pisaroita ruokaan jne.
Ja ei, se mahatauti ei johdu tuon jälkeen ruokamyrkytyksestä vaan siitä että olet syönyt jonkun toisen paskaa.
Miksi sinä Miia eli ap menit vasta nyt naimisiin? Lapsesikin ovat jo isoja.
Mulla ei ole mitään tietoa mitä kukakin söi mun häissä.
Ilmeisesti kuitenkin söivät jotain kun myöhemmin kiittelivät tarjoiluja.
Monet lapset on tosi nirsoja. Olen itsekin tätä ihmetellyt nyt kun omien lasten kavereiden kautta ilmiö on tullut tutuksi. Mutta eipä tämä itseäni erityisemmin häiritse. Mitäpä se mulle kuuluu mitä muiden lapset syövät tai ovat syömättä. Miten muuten olet omissa häissäsi edes ehtinyt seurailla ja kiinnittää huomiota siihen mitä vieraat ottavat noutopöydästä? Ja miksi se ärsyttää jos jonkun toisen lapsi on valikoiva? Eihän se sinun elämääsi mitenkään vaikuta. Ymmärrän jos lapsen omat vanhemmat ovat turhautuneita tilanteeseen, mutta ei kai se sinun elämääsi heilauta mihinkään suuntaan?
Suurempi moka on, et sulla on lapsia ennen häitä.
Se ei selkeesti tiedä, että karppaus on jo niiiiin SO LAST SEASON...
Sarjassamme vain Suomessa: raejuustoa juhlissa.
Ja jos olis syönyt reilun annoksen kaikkea, olisit tehnyt aloituksen että ahne lapsi ja ylipainoinen, huonosti kasvatettu kun ei jätä ruokaa muille jne?
Omissa häissäni en ehtinyt (eikä tapanani ole) kyttäillä mitä vieraat syövät.
Hanki itsetunto, niin et koe vieraiden ruokavalinnat itsellesi uhaksi ja moitteeksi.