Kaverin lapsi valkkasi häissämme pöydästä vaan raejuustoa ja kurkkua, vaikka tarjolla oli runsas valikoima
Oli karjalanpiirakkaa, munavoita, broileria, naudanlihapihvejä, sienisalaattia, pastaa, lohkoperunoita, 3 erilaista leipää ja levitettä + salaattipöytä. Kaverin 8v lapsi närppi lautaselleen vain salaattipöydästä ehkä desin raejuustoa ja kurkkua. Täytyy myöntää, että ärsytti. Omat lapset 6- ja 9v syövät lähes kaikkea paitsi vanhempi on allerginen katkaravuille.
Kommentit (33)
Ehkä uskaltanut ottaa muuta. Voi olla myös vain nirso.
En viitsi lukea aloitusta, mutta olet kyylä.
Mitä sitten? Söi kuitenkin. Oma nirsompi lapseni olisi valinnut noista luultavasti vain piirakat ja kurkun.
Tarkkaan olet kytännyt mitä lapsi on ottanut. Ehditkö ollenkaan viettämään häitäsi siinä rytäkässä?
Ois ällöö olla tollasissa häissä, missä kytätään toisten syömisiä.
Niin? Tiesithän, että kaikki ei syö kaikkea.
Tää on aika tunnistettavissa :D että moi vaan Miia :D
Mahtoi olla tylsät häät. En ainakaan itse ehtinyt omissa häissä kyylätä mitä kukakin syö tai jättää syömättä.
Jos laps on vekaani tai se laktobasil ovulaatio mikä syö juustoo ja munia
Meillä oli kyllä ihan pöytiin tarjoilu, inhoan noita kun kaikki tonkii samoja astiota ja suusta lentää räkää kun puhutaan samaan aikaan ja käsihygienia on mitä on.
En olisi minäkään ottanut mitään jos olisi tuollainen kattaus ollut.
ja tämä vaikuttaa sinun elämään miten?
Valittiko lapsi sinulle sitten nälkää ja huonoja tarjoiluja vai miksi asia sinua liikuttaa millään lailla? Ei ole millään lailla sinun asiasi mitä joku toinen syö tai ei syö.
Miten joku edes jaksaa kiinnittää tuollaiseen huomiota? Minä olin ainakin omissa häissäni niin onnen lumoissa etten olisi huomannut jos joku olisi syönyt vaikka vaan yhden herneen tai joku koko tarjoilupöydän tyhjäksi.
Naudanlihapihvejä buffetissa? Mahtoi olla maukkaita kengänpohjia.
No voi voi. Ei tehnyt asiasta numeroa, mutta sinä päätit tehdä.
Täytyy sanoa, että heikot on olleet tarjottavat.
Itse olisin voinut ottaa karjalanpiirakan ja päälle munavoita.
Broileriin olen kyllästynyt. Naudanlihasta en tykkää - tosi kirpeän makuista. Sieniä en ole ikinä syönyt, enkä syö. Pasta ja lohkoperunat on ihan arkista ruokaa, joten ei kiitos. Eikö leivänpäälle ollut mitään muuta tarjolla kuin levitettä? No, salaatti riippuu siitä, mitä siinä oli, ainakaan mitään katkarapuja en söisi. Hyi.
Jos ei kovaan ääneen yökkinyt "hyi ällöä en syö tuota enkä tuota" ja itkupotkuraivonnut niin en näe asiassa ongelmaa?
Hemmetti mitkä tarjoilut🤮