Uusi ihastus käyttäytyy oudosti, apuaaa.
Nyt ollaan pattitilanteessa.
Olen tapaillut yhtä miestä nyt nelisen viikkoa. Tutustuttiin yhteisten kavereiden kautta tupareissa (tai olin mä hänet ennenkin tiennyt - on mun silmään tosi komea, mutta oli kauan kihloissa mutta erosivat kun nainen tahtoi muuttaa toiselle puolelle maapalloa yksin) Minä taasen olen ollut vuoden sinkkuna.
Mies on ihana. Komea ja hauska ja hyvässä työssä.
No ajattelin näin aika deittailunoviisina pitää jäitä hatussa enkä nyt yritä liikaa kun ei mikään ole varmaa. Mutta kun tuo mieskin on ollut ihan levoton - ollaan vietetty tosi paljon aikaa ja öitä molempien kotona, oltu melkein jokainen viikonloppu yhdessä ja mies on tullut työpaikan illanvietosta mun luo yöksi. Meillä on ollut tosi kivaa eikä ne jäät ole siellä hatussa pysyneet. Ollaan nähty melkein jokainen päivä. Mutta nyt.
Viime keskiviikkona mies oli lähdössä töihin mun luota ja sanoin ettei kannata nähdä enää sillon illalla kun mulla on työjuttu joka vie aikaa. Sanoin myös, että perjantaina on tyttökaverin tuparit ja että tahdon mennä yksin sinne vielä.
No nyt miehestä on kuulunut aika vähän. Laskenut vaan päiviä, että koska ollaan viimeksi nähty. Torstaina ihan nopeasti lounaalla. Ei enää tekstaile samaan tapaan kesken päivän eikä tullut viikonloppuna tänne yöksi eikä ehdottanut että menisin sinne (asutaan kyllä molemmat ihan lähekkäin). Nyt oon lukossa että mitä tekisin, alanko vouhkaamaan että mikä sillä on vai oonko coolisti yhtä etäinen. Tekisi mieli vaan parkua :D
Kommentit (51)
Aika urpo jos suuttui sun omista menoistas..kuullostaa siltä siis. Tai sitten haluaa esittää että hänelläkin on menoja, ettei vaikuta sitlä että ois epätoivonen..
Minullakin on käynyt niin, että aluksi on ollut hullua huumaa ja sitten on yhtäkkiä silmät auennut. Ei sitä aina omaakaan käytöstään voi ymmärtää
Noniin, laitoin viestiä että voitaisko nähdä joku päivä niin lupasi tulla vielä tänään käymään kun on tullut salilta.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:23"]
Noniin, laitoin viestiä että voitaisko nähdä joku päivä niin lupasi tulla vielä tänään käymään kun on tullut salilta.
[/quote]
Ootpa säälittävä roikkuja!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:23"]Noniin, laitoin viestiä että voitaisko nähdä joku päivä niin lupasi tulla vielä tänään käymään kun on tullut salilta.
[/quote]
Hyvä! Nyt vaan oot rentona ja oma itsesi :)
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:21"]
uskon että halusi vain pitää hauskaa sun kanssa ja huomasi että ihastut liian nopeasti, ahdistui ja nyt haluaa ottaa etäisyyttä ja lopettaa ehkä jutun kokonaa. Mies ei ota ollenkaan yhteyttä tai vastailee vaisusti jos kiinnostus loppunut.
[/quote]
Tätä itsekin pelkään, mutta ihmetyttää että ensiksi hän oli jopa se kiinnostuneempi osapuoli ja tilanne muuttunut parissa päivässä.
AP
[/quote]
toi on niin tavallista. mulle käyny kans monet kerrat.. ensin mies ollu iha superihastunut suorastaan, koko ajan whats appiin viestiä ja puheluita ja nähtiin. sitten kaikki muuttu päivässä ja parissa. viestit loppui miltei kokonaan ja ilmoitti kylmänviileästi ettei hänestä ole seurustelemaan kun oikein intin vastausta. :D jotkut miehet on vaan tuollaisia.
[/quote]
Ei ne viestitulvat mitään tarkoita eikä voi päätellä, että mies olisi kiinnostuneempi. Tuo taktiikka vain pitää naisen koukussa. Sitten kun juttu menee helpoksi ja nainen vaikuttaa alkavan takertua, se lopetetaan. Tai jos parempi osuu kohdalle.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:21"]uskon että halusi vain pitää hauskaa sun kanssa ja huomasi että ihastut liian nopeasti, ahdistui ja nyt haluaa ottaa etäisyyttä ja lopettaa ehkä jutun kokonaa. Mies ei ota ollenkaan yhteyttä tai vastailee vaisusti jos kiinnostus loppunut.
[/quote]
Mulla oli samanlainen case kuin ap:n ja tämä oli siihen ratkaisu :(
Jos sä olit sen laastari. Itse eron jälkeen kaipasin heti jotain sutinaa, en kestäny todellisuutta vaikka halusin erota (sekavaa, joo). Jos laastarisuhteessa joutuu miettimään jotain sanomisia tai tekemisiä, niin ei se kestä. Jos taas suhteenne on normaali suhde niin ihan puhumalla saa tietää toisen ajatuksia. Pitää vaan osata avautua itsekin. Mikset kerro että on niin ikävä että melkein itku tulee? Mies ajattelee joko että hullu akka tai että voi kun on itselläkin ikävä.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:44"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 20:38"]
Näin käynyt aika monella, nopeasti leimahtanut liekki pelottaa noita miehiä itseäänkin. Nyt olisi niiden jäiden aika. Eli annat sille aikaa, et jää roikkumaan vaan näytät, että sinulla on ihana elämä ilman miestäkin! Kyllä se sieltä tulee takaisin. Viikon ainakin kannattaa odotella ihan rauhassa. Tuon jälkeen joko tunteet muuttuvat molemmin puolin syvällisemmiksi tai sitten hiipuvat. Mikäli jälkimmäistä, et voi asialle mitään kuitenkaan.
[/quote]
monesti tunteet latistuvat lopullisesti tuollaisen jälkeen.. en muuten oikein usko että ap on tuon ikäinen mitä sanoi olevansa. pikemminkin joku 19-25-vuotias.
[/quote]
Hah, ei ole täällä ja tällaisessa keskutelussa tarvetta valehdella. Eli olen kyllä 27 vuotta.