Mitä aiotte ostaa omalle isille isinpäivälahjaksi?
Ajattelin ostaa omalle isilleni (72-vuotias) lahjaksi Reino-kengät ja kylpyläviikonlopun.
Kommentit (19)
Varmaan uuden Muumipappa-mukin. On vähän haasteellista aina näiden lahjojen kans, kun isänpäivän ja iskän synttäreiden välissä on vaan pari viikkoa, ja synttäreistä jouluun kuukausi, ja joka kerta pitäis keksiä uus lahja..
Teen itse kortin, johon liimaan viikon 12 ultraäänikuvan ☺omat vanhempani eivät vielä tiedä raskaudesta ja kyseessä on ensimmäinen lapsenlapsi. Mahtaa olla onnelliset ilmeet kortin nähdessään!
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:54"]
Teen itse kortin, johon liimaan viikon 12 ultraäänikuvan ☺omat vanhempani eivät vielä tiedä raskaudesta ja kyseessä on ensimmäinen lapsenlapsi. Mahtaa olla onnelliset ilmeet kortin nähdessään!
[/quote]
Juuri tämä sama minullakin oli haaveena :),mutta ei meinaa raapimisesta huolimatta tulitikku syttyä.
En mitään. Hän ei ole osallistunut elämääni muuten, kun vaan hankaloittamalla sitä - aina ollut alkoon menevä ja tulee olemaan loppuu asti. Korkeintaan käyn kusemassa haudalle, kuhan aika jättää. Muuten en aio olla tekemisissä.
Hautakynttilään on minunkin tyytyminen :(
Käyn viemässä kynttilän ja kukat isin haudalle.
Isi, yäks! :O Taaperotko täällä chattaa?
Isäni on 75-v aktiivinen eläkeläinen. Ostan teatteri ja konsertti liput sekä kuumakivi hieronnan. On auttanut isosti lasten kuskaamisessa.
Isi kuoli 19v sitten.
Ap.n lahja kuulostaa kivalta.
Vien kynttilän haudalle. Isä kuoli sairaskohtaukseen kaksi päivää ennen 60-vuotispäiväänsä viime syksynä. Hänen isälleen vien itse kutomani villasukat, t-paidan jossa on kuva lapsenlapsenlapsista (koska naapurin "Pentilläkin" on sellainen omista lapsenlapsenlapsistaan ja se on niiiiin hieno :D) ja leivon ja koristelen isänpäiväkakun, koska mummo ei pysty.
Miehen isä asuu ulkomailla, hänelle soitamme Skype-puhelun illalla. Lahjoja ei kuulemma toivo, uuden perheen uudet lapset (omien lastemme ikää) muistavat kuulemma tarpeeksi.
Omalle miehelleni, lasteni isälle, ostamme ja leivomme yhdessä lasten kanssa.
Periaatteesta olen kuluttamista ja konsumerismia vastaan joten nyt saa pappa jäädä ilman.
Mun isi 72 v. saa partavettä kuten on toivonnut. Vähän parempilaatuista vaan äidin mieliksi :)
Lähetän kortin. Isi on päälle kuusikymppinen.
Valmistan isänpäiväaterian ja mukaansa saa lähtiessään leipomaani leipää.
En mitään, isäni on kuollut.