Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tänne salaliittoteoria, johon uskot

Vierailija
13.10.2014 |

vaikka muut pitäisivät sitä hulluna. Tai kerro jos olet itse keksinyt jonkin. Ei pliis sitten teilata toisiamme. Foliohattu-huutelut voi jättää täältä pois.

Kommentit (658)

Vierailija
481/658 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että historiassa on ollut ainakin 1 kerran kansa mikä on ollut kehittyneempi kuin me nyt. 

Niin ja me tuhoudumme. Kaikki alkaa taas alusta.

Vierailija
482/658 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon, että historiassa on ollut ainakin 1 kerran kansa mikä on ollut kehittyneempi kuin me nyt. 

Niin ja me tuhoudumme. Kaikki alkaa taas alusta.

Se voi olla se sykli, että kehitytään kokoajan niin pitkälle että periaatteessa tuhotaan ittemme.. Ja sitte kaikki taas alkaa alusta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/658 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aarnio oli huumekeisari mutta poliisi lavasti merkittäviä tuomioonjohtaneita todisteita. Ainakin tuolista löytyneen spermatahran ja talon pihalta löytyneen rahakätkön. Lähde: Sami Kieksin dokumenttisarja. Itse dokumentissa näin ei suoraan sanota mutta johtopäätökset on helppo tehdä.

Vierailija
484/658 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luolista on löydetty tuhansia vuosia vanhoja piirroksia missä näkyy ihankuin niissä olisi helikoptereita yms

Vierailija
485/658 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dianan kuolema oli suunniteltu juttu.

Vierailija
486/658 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista rationaalisimmat ihmiset ovat niitä joilla vesi tulee omasta kaivosta. Mistähän se johtuu?

Vierailija
487/658 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maailman pistorasiat on yhdistetty toisiinsa tunneleilla, joissa älykkäät marsut hiippailevat ja vakoilevat meitä niistä rei'istä.

Vierailija
488/658 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin psykopaattirikollisia possessoivat kojoottihenget tai humanoidisudet (Usassa), jos on uskominen erästä tarinan kertojaa. No sehän voisi olla mikä henki vaan.

Vierailija
489/658 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että monet elokuvat työntää totuutta kaikesta kokoajan päin meiän kasvoja ja me ei edes tajuta sitä

Vierailija
490/658 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että monet elokuvat työntää totuutta kaikesta kokoajan päin meiän kasvoja ja me ei edes tajuta sitä

Se on se "plain and sight" sanonta, että tungetaan kaikki totuus naamalle ja tehdään siitä "valhe" tai jotenkin "naurettava" asia mikä tekee siitä mahollisimman epäuskottavan. Todellisuudessa se on kumminkin totta. 

Vierailija
491/658 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bermudan kolmio on olemassa. Oikeasti se on 2500 kilometriä etelämpänä ja mykistää sateliiteja. ID eli ihmisen pahuus on eteerinen ihmisen ominaisuus joka tekee meistä pahoja. 

Vierailija
492/658 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
493/658 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää hyvää settiä

Vierailija
494/658 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei oo salaliitto, mutta mä uskon että jossain planeetoilla saattaa olla sivilisaatioita itse sielä planeetan niinku sisällä.. Esim kuuta jos katot niin se päällinen ois typötyhjä mutta siellä sisällä olisi kaikki mitä meillä on pinnalla. 

Tää olis myös hyvä keino pysyä piilossa muilta. 

Jotkut tutkijat on sanonu tota kans, että ihmiskunnan olisi hyvä pysyä vaan piilossa ja lopettaa jatkuva signaalien yms lähettäminen avaruuteen.. Koskaan ei tiiä kuka ne ottaa vastaa. 

Vierailija
495/658 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihervasemmisto yrittää vaalien jälkeen hallitukseen.

Vierailija
496/658 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
497/658 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassunhauska huuhaaketju, tässä koko kirjo.....

Vierailija
498/658 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut valtiot ja tahot seuraavat ihmisiä matkapuhelinten tai sovellusten avulla. Joskus ei auta asetuksetkaan.

Jenkit jäivät kiinni tästä jo aikoinaan kun oli se snowden keissi, kansalaisia salakuunneltiin. 

Noi sovellukset myös seuraavat itestään ihmisiä, esim jos olet puhunut jossain jostain tietystä tuotteesta, sun puhelin saattaa mainoksissa ehottaa sitä sulle jostain. 

Mitä Snowdenille kuuluu nykyisin?

Vierailija
499/658 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
500/658 |
18.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teollisesta ruuasta pieni osa on suht ok, mutta suurin osa melkein jätettä, jota ihmisille syötetään. Ravintoarvokin heikko. Silti kukaan ei valita siitä, ota esille kunnolla ja tee asialle jotain. Se on ihan uskomatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme