Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro tänne salaliittoteoria, johon uskot

Vierailija
13.10.2014 |

vaikka muut pitäisivät sitä hulluna. Tai kerro jos olet itse keksinyt jonkin. Ei pliis sitten teilata toisiamme. Foliohattu-huutelut voi jättää täältä pois.

Kommentit (689)

Vierailija
681/689 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Hanhivaaran katoaminen. Uskon, että jätettiin kunnolla tutkimatta tarkoituksella.

Vierailija
682/689 |
23.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanpetos = maantapa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/689 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan presidentin vaimo on mies.

Vierailija
684/689 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Planeetallamme on alieneita. Yhdestä oli oikein kuva, missä kaula liikkui oudosti, hengitti sitä kautta? Kuva poistettiin lähes välittömästi kun kurnutus herätti huomiota.

Vierailija
685/689 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:16"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 21:26"]

Mäkin olen vahvasti sitä mieltä, että WTC-tornit räjäytettiin alas. Näkeehän sen videoista, ei yksikään torni jonka yläkerroksiin osuu lentokone lakoa sillä tavalla pinoon matalaksi.

[/quote]

mites sille sitten käy? Hyppääkö ne seinät pitkällekin, kun rakennuksen massaan nähden mitätön kirppu lentää sen sisään? Vähän niinkuin sarjakuvissa ja elokuvissa, kun jotain ammutaan? 

Eihän siinä kuulunut edes "BIM", "PAM", "PAFF", tai "UUH", "OUH" niinkuin vanhassa batman sarjassa.

[/quote]

Massaan nähden mitätön kirppu lentää sisään - ja koko torni lakoaa? Mitään ei jää pystyyn? Argumentoit juuri myös omaa väitettäsi vastaan. :D

[/quote]

Massaan nähden mitätön kirppu ei saa moninkertaosta massaa liikkumaan, mutta saattaa se katkaista muutaman palkin. Lentokone painaa jonkun tonnin, mm. lentämäni jumbon paino oli 455 tonnia. Yksi WTC torni painaa 1,5 miljoonaa tonnia. Yläasteen fysiikallakin saa laskettua kuinka lujaa se WTC lähtee sinne sivullepäin, kun rakennus absorboi koko lentokoneen liike-energian.

Jos talon yläosan kokoinen moukari pudotetaan kolmen metrin korkeudesta, eli yhden kerroksen, saattaa yläpuolisella massalla saada jo alemman kerroksen luhistumisen.

[/quote]

No näytähän esimerkin vuoksi yläastefysiikan opeilla laskelmat siitä, miten lujaa torni lähtee sivulle päin. Ja kyseessähän eivät ole painottomassa tyhjiössä leijuvat biljardipallot.

[/quote]

Olipa hyvä haaste heitetty. Treenasin juuri viimeviikolla kasiluokkalaisellemme koetta varten fysiikkaa ja siinä mekaniikkaa. Sai tänään tuloksen, 9,5.

Jos et halua "biljardipalloja", ajattele vaikka painojen suhdetta. Jos tornit painaa 1,5 miljoonaa tonnia ja lentokone alle 500 tonnia, on painoero 3000 kertainen. Jos vaikka minä 50 kiloisena ajan polkupyörällä 20 km/h päin 1500 kg:n paikallaan olevaa farmariautoa, ei auto sillä lähde liikkeelle, vaikka painoero on vain 30 kertainen.

Tuossa polkupyörä on siis suhteessa sata kertaa raskaampi, mutta nopeus ehkä noin 20 kertaa lentokonetta pienempi. Eli eiköhän se kuvaa riittävästi rakennuksen liikesuuntaa törmäyksen jälkeen.

entä se kolmas rakennus joka romahti aivan itsekseen kuin purkuräjäytettynä ilman että mikään kone osui siihen? 

Vierailija
686/689 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Hanhivaaran katoaminen. Uskon, että jätettiin kunnolla tutkimatta tarkoituksella.

Mikä se tarkoitus sitten oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
687/689 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotoa muuttavat henget ja kuvia projektoivat. Kommunikaatio. Ihmisten omalla vastuulla miten suodattaa tai mihin uskoo.

Vierailija
688/689 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut parempikuntoiset maanalaiset tunnelit ulkomailla, jossa joku kulkee autolla tai juna. Ellei tehty kävelyyn. Osa varmaan muualla jotain vanhoja kaivoksia tai riskiluolia. Paljon videoita siitä että luolakiipeilijät kuolleet, koska on rotkoja ja yhtäkkisiä ongelmia. Älä kokeile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
689/689 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

New Yorkin alla ja muiden paikkojen alla on reptiliaanien kaupunki toisella dimensiolla. Kaukokatsoja osaa katsoa onko. ;) Ehkä ihmisten pitäisi enemmän rummuttaa ja kaukokatsoa, suojaten itsensä silti.

Ai niinku Stranger Things-meininkiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan