Kaisa ei ole tehnyt mitään väärää, turhaan vaan työllistää mm päänisteriä ja muita ihan omalla toiminnallaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/01a36ed2-f3f7-41ce-96ba-ac669fe35…
Ja syy on taas yllätys yllätys ihan jonkun muun.
Kommentit (11)
Mikä tuollainen Kaisa on josta en koskaan ole edes kuullut ? vaikka Persuja olen äänestänyt mutta en äänestä enää koska ne lapio meidän rahat Ukrainaan ja velat Suomeen..... Ihan kuin kaikki muutkin puolueet ...
Joo, ei tämä meno ainakaan paremmaksi ole mennyt
Se toinen pitkä tukka ei mikään oikea persu ole...Persuilla on siistit hiukset !
Ja kolmas Brysselissä ei Persu ole eikä Persuejn äänillä ole sinne päässyt edes vaan vasemmistonuorten äänillä se sinne meni...Ne ilkkui jo ennen vaalja että äänestetään homo persu Brysseliin niin lähtee Persuilta kannattajat nukkumaan.... Näin siinä oikesti kävi ! Persut änestää Heteroa !
1) Kun persu perseilee, syy on vasemmistomedian.
2) Kaikki media on vasemmistomediaa paitsi persujen äänenkannattaja ja Völkischer Beobachter.
se on se naaapurin kaisa josta laulukin on tehty !
"Iltalehti kysyi Garedewilta näkemystä vielä siitä, mikä hänen viestinsä omalla postauksellaan oli.
Olin siinä työpäivän jälkeen koko päivän ollut menossa ja oli pää kipeä. Siinä hieroin ohimoita ja laitoin, että kovaa on työ täällä eduskunnassa. Siinä ei ollut mitään muuta viestiä. Käsittämättömäksi menee tällainen mediakohu."
Ei v i t t u mitä paskaa. Kun tämä selitys ei mennyt missiltäkään läpi miksi tämä kalkkuna luulee että hänen kohdallaan menee.
mitä voi odottaa entiseltä narkkarilta ja nykyiseltä äärihihhulilta?
Jos tämä Kaisa ei ymmärrä itse erota, niin ehkä jonkun muun pitää ymmärtää erottaa hänet.
Eipä tosta Kaisasta muuten olisi mitään tiedettykään. Hajuton, mauton ja väritön. Yrittää varmaaan kiinnittää huomiota itseensä, että saisi seuraavissakin vaaleissa suojatyöpaikan.
Muiden kuvista saa kyllä ottaa nokkiinsa, mutta hänen kuvansa oli vaan päänsärystä johtuvaa, miksi se sitten liittyy miss suomi organisaatioon juuri sattumalta tuona päivänä, on kyllä mysteeri