Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsempatkaa, etten soita miehen perään.

Vierailija
13.10.2014 |

Mies lähti taas tapansa mukaan ovesta ulos riidan päätteeksi. Mies tuli huonontuulisena kotiin ja alkoi naputtaa kaikesta, jonka takia tuli riita. Nyt lähti ulos. Joka kerta se toimii samalla tavalla ja minä alan soittelemaan perään. Enää en soita, tai yritän olla soittamatta. Tsempatkaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tarttisin tsemppiä etten soittaisi ex-avokin perään, jonka kanssa pari päivää sitten erottiin :( Tiedän että kohteli mua hirveästi, mutt ikävä on silti :(

Vierailija
22/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista tsempeistä. En ole soittanut, enkä soita. Enää ei tee edes mieli. Tajusin tässä sen, että on helpompaa soittaa heti perään, kun odottaa. En tiedä, mitä edes sanoa miehelle, jos Se ei tänään tule kotiin. Tekisi mieli laittaa ovi yöksi turvalukkoon. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätäsesika

Vierailija
24/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule, jos et soita. T. Mies

Vierailija
25/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla just myös hyvin tuore ex-mies lähti jälleen tapansa mukaan kämpilleen. Todellakaan en soittele perään ennemmin sätin! Uikuttava luuseri joka ei riitoja selvitä vaan lähtee lätkii välittömästi aina samalla tekosyyllä "mun ei tarvitse kuunnella tollasta" ihan sama mitä milloinkin. Ai että oon onnellinen et on avioero vireillä en enää ikinä ota keskenkasvuista nulikkaa joka opettaa pojille myös tuon halveksittavan tavan!

Vierailija
26/26 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 19:01"]Mies lähti taas tapansa mukaan ovesta ulos riidan päätteeksi. Mies tuli huonontuulisena kotiin ja alkoi naputtaa kaikesta, jonka takia tuli riita. Nyt lähti ulos. Joka kerta se toimii samalla tavalla ja minä alan soittelemaan perään. Enää en soita, tai yritän olla soittamatta. Tsempatkaa.
[/quote]
Tarjoo pillua kun tulee kotiin anna naija paljaalla kyllä se siitä. Tai tee niinkuin nainen ja jätä se sika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä