Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kauanko miehelläsi kestää laueta kun otat suihin?

Vierailija
13.10.2014 |

.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukean normaalisti 5-15 minuutissa mutta osaan pitkittää nautintoa...vaikka tuntiin jos nainen vaan haluaa ja jaksaa lussuttaa :)

Vierailija
42/50 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jees. Lähetyssaarnaaja pimeässä ja nukkumaan. Muuta ei terve hetero kaipaa. Jos muuta teet tiedät olevasi läpihomo.

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:48"]

Olet aivan oikeassa. Harva mieskään osaa tyydyttää naista, joten jätetään ne hommat vain bi-ja lesbonaisille.

Vain sukupuoliyhdyntä kuuluu miehen ja naisen väliseen avioliitton.

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:31"]

Jättäkää naiset meille bi- ja homomiehille ne suihinotot. Moni naimisissa olevan mies kehuu, kuinka miehenä olen parempi suihinottaja kuin yksikään nainen. Tätäkään asiaa ette vain osaa, faktaa. 

[/quote]

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:01"]

Aamusin heti, iltasin menee vähän enemmän.

[/quote]

On toisilla elämä luksusta aamuin illoin. Itse en saa kotona lainkaan. Täytyy etsiä nämä ilot muualta. 

Vierailija
44/50 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 18:17"]

Ei saa ikinä. Eikä oo varsinaisesti musta kiinni, ei ole saanut muidenkaan kanssa. Ei myöskään saa jos mä ratsastan tms, missä ei pysty itse kontrolloimaan liikettä. No, ehkä vielä joku päivä osaan lukea sitä niin 100% että saan sen tulemaan. Harjoittelu on ihan kivaa. Tosin kuulostaa aika hullulta toi tunti mitä teillä jollain kestää.Haluaisin nähdä sen miehen jolla riittää kärsivällisyys nuolla naista tunnin...

[/quote]

Täällä on yksi mies joka monestikin on nuollut naista tunnin! Rakastan suuseksin antamista naiselle ja mikä on mahtavinta kuin se tunne kun näkee naisen nauttivan siitä mitä suullasi teet hänelle.. se kun nainen vaikeroi nautinnosta käsittelyssäsi :) Eilen illalla annoin naiselleni suuseksiä niin että hän laukesi kolme kertaa eli annoin aina laukeamisen jälkeen hänen hetken rauhoittua ja jatkoin sitten kun hän ei ollut enään liian herkkä eli kesti taas nuolemista :) Sen jälkeen vasta halusin itse yhdyntää joka oli taas kerran ihan älyttömän upeaa. Kyllä olen onnellinen, että meillä seksi sujuu taivaallisesti. 

Vierailija
45/50 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 07:53"]

Laukean normaalisti 5-15 minuutissa mutta osaan pitkittää nautintoa...vaikka tuntiin jos nainen vaan haluaa ja jaksaa lussuttaa :)

[/quote]

Itse kestän lähestulkoon saman verran paitsi ei onnistu tuo laukeamisen pidättäminen. Miten onnistut noin pitkään pidättelemään ilman että erektio häviää ??

Vierailija
46/50 |
15.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks teillä lapsia kun tosta noin vielä naisen halut tallella

Vierailija
47/50 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, annatte miehen mulkun liikkua suussanne tunnin!? Olen aivan järkyttynyt, ihan kauheaa! Voiko olla totta? Järkyttävää, voisin luulla sitä pahimman luokan alistamiseksi, jollaisesta lukee vain pahamaineisten bordellien poliisikuulusteluista. Aika huonoa vielä, kuka mies ei nut laukea oikeasti alle 10 minuutissa? Joku laukeamiskyvytön :D

Vierailija
48/50 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole koskaan ottanut  suihin mieheltäni.

Vierailija
49/50 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:40"]

Hyi helvetti, annatte miehen mulkun liikkua suussanne tunnin!? Olen aivan järkyttynyt, ihan kauheaa! Voiko olla totta? Järkyttävää, voisin luulla sitä pahimman luokan alistamiseksi, jollaisesta lukee vain pahamaineisten bordellien poliisikuulusteluista. Aika huonoa vielä, kuka mies ei nut laukea oikeasti alle 10 minuutissa? Joku laukeamiskyvytön :D

[/quote]

Ei se kyvytön oo sää oot vaan paska suihinottaja jos se ei laukea

Vierailija
50/50 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 20:40"]

[/quote]

Ei se kyvytön oo sää oot vaan paska suihinottaja jos se ei laukea

[/quote]

No en mä vaan edellissivun kirjoittajat, joita oli noin kolmekymmentä yläpeukuttanut! Että hyvä hyvä! Wtf?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme