Onko muita joiden mielestä lähetyssaarnaaja ei tunnu miltään?
Siinäpä se kysymys tulikin. Onhan se intiimiä, romanttista jne., mutta itselläni ainakin tunto penikseen heikkenee huomattavasti ja tosi märkänä/kiihottuneena en aina edes tunne sitä... Miten muilla naisilla?
Ja kenenkään ei tarvitse nyt ottaa esille "väljä tavara/pieni muna" -jargonia.
Kommentit (15)
Ap.lla sama tuntemus kuin mulla, miehellä. Eipä tuo vaimokaa ole pahoillaan ollu jos asentoa vaihdetaan johonki muuhun..
Tsekkaa wikipedia:
Coital alignment technique (CAT)
Lateral coital position
asennossa ja joo tunnen,jos miehellä vaan seisoo ja mä hallitsen lihakseni hyvin..muten voidaan tietty vaihdella asentoja..eniten pidän itse ratsastamisesta!
ihan vaan omasta kokemuksestani väljä tuntuu paremmalle takaapäin kuin lähetyssaarnaajassa. Vaikkei se missään asennossa erityisen hyvältä tunnu.
Ja kenenkään ei tarvitse nyt ottaa esille "väljä tavara/pieni muna" -jargonia.
Siis itse tykkään tuosta valtavasti ja saan siinä aina, no tietysti myös ratsastaessa, mut takaa en koskaan. Ja nyt kun aloin miettii, niin tän 3v minkä oon nykyisen miehen kanssa ollut; niin en muista sen koskaan saaneen tuossa asennossa!!! Voi ei, miten en oo tajunnut ja miksiköhän on noin? Saa helpoiten takaa tai ratsastaessani.
valittaa kuin ei tunnu miltään;)!!
vaimoni kans käytetään lähetyssaarnaakin,mut yleensä vaimo päällä milloin tissit minua kohti tai sit pyllyn ja sen nään ku ylös alas,kuitenki takaapäin on se paras asento meillä entäs teillä?
valittaa kuin ei tunnu miltään;)!!
lainausmerkeissä "pienimunaiset". Onhan se keskikokoista isompikin pieni, jos vastakappale on iso. Ja tosiaan asennoilla on eroa. Jos naisella on haarat täysin auki, niin ei tunnu miltään.
Piti ihan tänään ruokiksella tesata, ja saihan tuo lähetyssaarnaajassakin, kun en vaan suostunut vaihtaa asentoa....hui kun on kevyt mieli ja kevättä rinnoissa :D
Piti ihan tänään ruokiksella tesata, ja saihan tuo lähetyssaarnaajassakin, kun en vaan suostunut vaihtaa asentoa....hui kun on kevyt mieli ja kevättä rinnoissa :D
Mutta orgasmia en ole saanut kuuteen vuoteen lähetyssaarnaajassa.
avainsana lähetyssaarnajan variaationa. Oppisikohan sen asennon ja saamisen..huoh.
Näin on, ei se paljoa tunnu. Ei kuulu suosikkeihini.