Tietääkö kukaan mitä Helsingissä tapahtunut?
Kävelin ohi ja iso verilammikko oli lattialla rautatieasemalla...
Kommentit (28)
Ja se puukotettu oli se jolla veitsi oli ja aloitti taka-ajon. takaa-ajetut sai veitsen itselleen ja käytti sitä. Aika moni olisi tässä puolustamassa puukottajaa-itsepuolustusta tms.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 09:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:22"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:20"]
Toivottavasti ei jälleen Tom Packalénin lietsoma murha.
[/quote]
Tästä lähti nyt nettivinkki poliisille. Onneksi Tom on itsekin poliisi, niin hänen tutut saa selvittää kuka sinä olet.
[/quote]
Ok, onko kovin suuri rikos toivoa, että jotakin EI olisi tapahtunut kansanedustajan kömmähdyksestä johtuen? Onneksi en maininnut mitään väkijuomaa nimeltä. Joutuisin varmaan linnaan.
[/quote]
Jatkan tuosta vielä, että olen TODELLAKIN iloinen siitä, että tuo tapaus EI ilmeisesti ole yhteydessä viime viikon netti-raivoon. Tekekö se minusta jotenkin pahan ihmisen?
Onneksi olin turvassa itä-helsingissä enkä steissillä niinkuin yleensä.
[/quote]
Olen tuo 2. Avasin uuden ketjun, sillä tämä rautatieasemalla tapahtunut juttu ei kuulu siihen. Tässä linkki
http://www.vauva.fi/keskustelu/4295967/ketju/minusta_tehtiin_eilen_rikosilmoitus_mita_teen
Tästä lähti nyt nettivinkki poliisille. Onneksi Tom on itsekin poliisi, niin hänen tutut saa selvittää kuka sinä olet.
[/quote]
[/quote]
Puukotus, ainakin iltalehden verkkosivuilla on juttua.
ebola-näytteet putos lattialle junanvaihdon yhteydessä
Lopettakaa nyt toi Ebola juttu! MUA ALKAA ÄRSYTTÄÄ... JOKA PUOLELLA PUHUTAAN TOSTA SAATANAN EBOLASTA. EI KIINNOSTA JUST NYT. Joten voitteko lopettaa!!!!! ∅
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:29"]
Lopettakaa nyt toi Ebola juttu! MUA ALKAA ÄRSYTTÄÄ... JOKA PUOLELLA PUHUTAAN TOSTA SAATANAN EBOLASTA. EI KIINNOSTA JUST NYT. Joten voitteko lopettaa!!!!! ∅
[/quote]
Tässä oli nyt puukotus, ja puukottajalla/uhrilla ei ole epäilty olevan ebolaa.
Onkohan viattoman ohikulkijan kimppuun käynyt joku hullu kun on juuri metrojen portaiden edessä, jossa ihmiset eivät juurikaan seisoskele. Pelottaa kun omiakin perheenjäseniä on saattanut olla asemalla tuohon aikaan.
Ai se olikin jo uutisiin asti ehtinyt, enpä tajunnut käydä lukemassa ! Kiitos asiallisista vastauksista. -ap
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:21"]
Ebola tai Knockout game.
[/quote]
Mä veikkaan Putinin tai Isiksen "masterplaneja".
[/quote]
[/quote]
Ok, onko kovin suuri rikos toivoa, että jotakin EI olisi tapahtunut kansanedustajan kömmähdyksestä johtuen? Onneksi en maininnut mitään väkijuomaa nimeltä. Joutuisin varmaan linnaan.