SIVULLE 2 PÄÄSEE KIRJOITTAMALLA OSOITTEEN PERÄÄN /sivu/2
Pitäkää tämä ketju ylhäällä jotta kaikki ketjut eivät täyttyisi mobiilikäyttäjien "2"-kommenteista.
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:18"]
Pitäkää tämä ketju ylhäällä jotta kaikki ketjut eivät täyttyisi mobiilikäyttäjien "2"-kommenteista.
[/quote]
Minä täytän ketjuja 2 kommenteilla, kunnes keskustelut korjataan. Pommita ennemmin keskustelun ylläpitäjiä korjaamaan softansa.
nimim. itsekkin keskustelusysteemin koodannut.
Ja VOISIKO JOKU YLLÄPIDOSTA NYT VITTU KORJATA TÄMÄN??
En rupea tällä käpäisellä kännykällä leikkimään urlien kanssa. Se on tän palstan ylläpitäjän homma korjata tää softa.
Eikä edes toimi. Safarilla iphonessa en pääse kakkossivulle noin vaan sivu jää tyhjäksi.
Lumialla ei pääse keskusteluihin ollenkaan - ei edes ykkössivulle...
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 12:38"]Lumialla ei pääse keskusteluihin ollenkaan - ei edes ykkössivulle...
[/quote]
Älä yleistä. Lumia, WP8.1 ja IE11 toimii varsin hyvin minulla.
Kännykällä ei oo aina helppoa päästä sinne osoiterivin loppuun, jotta voisi kirjoittaa. Se osoite on tyhjentynyt jo siinä vaiheessa, kun siellä ollaan. Eli helpompi vaan kirjoittaa se kakkonen ketjuun.
Sivulle 2 pääsee myös yksinkertaisesti kirjoittamalla jotain viestikenttään ja painamalla lähetä ;-)
Siis mikä tää juttu on, ei mulla oo mobiililla (Samsung ja Chrome) mitään ongelmaa? Joskus oli ettei toiminut mikään, pistin osoiteriville m:n sijaan www ja sen jälkeen kaikki toiminut. Todella ärsyttäviä noi "2" ja "sivu 2" -kommentit, vaihtakaa selainta.
Helpompaa kännykällä kirjoittaa vain turha viesti. Osoiterivin kanssa temppuilu on huomattavasti hankalampaa.
Kyllä kirjoitan sen kakkosen, koska se on minulle vaivattomampaa. Ei ole minun häpeäni nämä nolot virheet tällä palstalla, korjatkoon ongelmansa itse.
Jep, ei pääse munkaan puhelimella lisäämällä mitään urliin. Lisäksi kommentointi on vaivattomampaa.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:12"]Kyllä kirjoitan sen kakkosen, koska se on minulle vaivattomampaa. Ei ole minun häpeäni nämä nolot virheet tällä palstalla, korjatkoon ongelmansa itse.
[/quote]
Sama
Luuletteko oikeasti että siellä on jotain koodareita jotka asialle jotain voisivat? Sitä on joku admin joka osaa asentaa ostetun foorumisoftan ja konffata sen käyttöön. Jos sorsassa on bugi, niin ei ylläpito sille mitään voi ennenkuin softan toimittaja tekee korjauksen, jos tekee.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:06"]Siis mikä tää juttu on, ei mulla oo mobiililla (Samsung ja Chrome) mitään ongelmaa? Joskus oli ettei toiminut mikään, pistin osoiteriville m:n sijaan www ja sen jälkeen kaikki toiminut. Todella ärsyttäviä noi "2" ja "sivu 2" -kommentit, vaihtakaa selainta.
[/quote]
Mulla Samsung ja Chrome ja 2.sivu ei näy.
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:31"]
[quote author="Vierailija" time="03.10.2014 klo 13:06"]Siis mikä tää juttu on, ei mulla oo mobiililla (Samsung ja Chrome) mitään ongelmaa? Joskus oli ettei toiminut mikään, pistin osoiteriville m:n sijaan www ja sen jälkeen kaikki toiminut. Todella ärsyttäviä noi "2" ja "sivu 2" -kommentit, vaihtakaa selainta. [/quote] Mulla Samsung ja Chrome ja 2.sivu ei näy.
[/quote]
Samoin.
Onhan se parempi mitä nopeammin se kolmossivu tulee, joten kommentoikaa vaan.
Tätä ongelmaa ei olisi, jos vauvan it-tuki ystävällisesti korjaisi tämän mobiiliongelman..