Viidakon tähtönen Johannan rinnat
Muitin , että Johannalla oli BB-aikoihin todella kaunis pieni kroppa. Sitten Viidakon tähtösissä ihmettelin, miten tanttamainen siitä on tullut. Mutta nythän mulle selvis , että tuossa välissä tää nuori nainen on ottanut silikonit. Sääli , todella muuttui nuoren kauniin naisen sopusuhtainen tyttömäinen vartalo kerralla vanhemman ja eläneemmän näköiseksi.
Olen paljon miettinyt tätä naisten rintojen isontamisbuumia. Olen nuori mies ( 21v) ja katselen mielelläni kauniita naisia. Kaunis nainen on mielestäni urheilullinen, hoikahko ja sopusuhtainen. Tykkään sellasista napakoista pienistä rinnoista ja pepuista. kaveripiirissä kun on puhuttu, tuntuu että kaikilla mun ikäisillä on aika sama maku. Eli ilmeisesti naiset haluuvat näitä isoja pallotissejä oikeesti vaan itseään varten. Mutta kun olen jutellut ikäisteni naisten kanssa, kukaan heistä ei ole kokenut isoja rintoja hienona juttuna. Kuulemma tissit on tiellä liikunnassa, painavat , hälskyvät ja aiheuttavat niskakipua.
Missä on ne naiset ja miehet joiden mielestä isot rinnat on hienot ? Vai käykö niin , että kun täytän esim. 30v , alan pitää tanttamaisista naisista joilla sit on isommt tissit ?
Mun mielestä oikeesti silikonit on kamalat. Se epäaiti pallo kuultaa ihon läpi niinkuin joku alien.Jos mulla olis tyttöystävä joka haluais silikonit, varmaan jättäisin koko naisen.
Kommentit (23)
Nythän Jossu on raskaana.Saad nähä seuraako Sorsan jälkiä ja ryhtyy silikoni-imettäjäksi vaiko ottaa heti detox-kuurin.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:09"]Muitin , että Johannalla oli BB-aikoihin todella kaunis pieni kroppa. Sitten Viidakon tähtösissä ihmettelin, miten tanttamainen siitä on tullut. Mutta nythän mulle selvis , että tuossa välissä tää nuori nainen on ottanut silikonit. Sääli , todella muuttui nuoren kauniin naisen sopusuhtainen tyttömäinen vartalo kerralla vanhemman ja eläneemmän näköiseksi.
Olen paljon miettinyt tätä naisten rintojen isontamisbuumia. Olen nuori mies ( 21v) ja katselen mielelläni kauniita naisia. Kaunis nainen on mielestäni urheilullinen, hoikahko ja sopusuhtainen. Tykkään sellasista napakoista pienistä rinnoista ja pepuista. kaveripiirissä kun on puhuttu, tuntuu että kaikilla mun ikäisillä on aika sama maku. Eli ilmeisesti naiset haluuvat näitä isoja pallotissejä oikeesti vaan itseään varten. Mutta kun olen jutellut ikäisteni naisten kanssa, kukaan heistä ei ole kokenut isoja rintoja hienona juttuna. Kuulemma tissit on tiellä liikunnassa, painavat , hälskyvät ja aiheuttavat niskakipua.
Missä on ne naiset ja miehet joiden mielestä isot rinnat on hienot ? Vai käykö niin , että kun täytän esim. 30v , alan pitää tanttamaisista naisista joilla sit on isommt tissit ?
Mun mielestä oikeesti silikonit on kamalat. Se epäaiti pallo kuultaa ihon läpi niinkuin joku alien.Jos mulla olis tyttöystävä joka haluais silikonit, varmaan jättäisin koko naisen.
[/quote]
Sää et oo 21v miestä nähnykkään.
Ok , sit mä en vaan tajunnut BB-aikoihin ja tuijotin vaan sitä kiinteetä peppua. Mut oliko oikeesti jo silloin noin isot rinnat ? HUh. Jokatapauksessa en tykkää.
AP