Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viidakon tähtönen Johannan rinnat

Vierailija
13.10.2014 |

Muitin , että Johannalla oli BB-aikoihin todella kaunis pieni kroppa. Sitten Viidakon tähtösissä ihmettelin, miten tanttamainen siitä on tullut. Mutta nythän mulle selvis , että tuossa välissä tää nuori nainen on ottanut silikonit. Sääli , todella muuttui nuoren kauniin naisen sopusuhtainen tyttömäinen vartalo kerralla vanhemman ja eläneemmän näköiseksi.

Olen paljon miettinyt tätä naisten rintojen isontamisbuumia. Olen nuori mies ( 21v) ja katselen mielelläni kauniita naisia. Kaunis nainen on mielestäni urheilullinen, hoikahko ja sopusuhtainen. Tykkään sellasista napakoista pienistä rinnoista ja pepuista. kaveripiirissä kun on puhuttu, tuntuu että kaikilla mun ikäisillä on aika sama maku. Eli ilmeisesti naiset haluuvat näitä isoja pallotissejä oikeesti vaan itseään varten. Mutta kun olen jutellut ikäisteni naisten kanssa, kukaan heistä ei ole kokenut isoja rintoja hienona juttuna. Kuulemma tissit on tiellä liikunnassa, painavat , hälskyvät ja aiheuttavat niskakipua.

Missä on ne naiset ja miehet joiden mielestä isot rinnat on hienot ? Vai käykö niin , että kun täytän esim. 30v , alan pitää tanttamaisista naisista joilla sit on isommt tissit ?

Mun mielestä oikeesti silikonit on kamalat. Se epäaiti pallo kuultaa ihon läpi niinkuin joku alien.Jos mulla olis tyttöystävä joka haluais silikonit, varmaan jättäisin koko naisen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonirinnat ovat kauniita ja myös pehmeitä kädessä... Joten turha itkeä jos ei sen tasoiseen naiseen itellä ole saumoja ;)

Vierailija
2/23 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkimuoti tuskin koskaan enää poistuu. Tekokynnet, Irtohiukset, Silikonirinnat, Irtoripset, Värilliset piilarit, ym. Luomunaisia ei enää ole! Isot rinnat on ollu muodissa jo ainakin keskiajalta lähtien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole noita sarjoja seurannut, mutta samaa mieltä olen kanssasi. Mulla on A-kupin rinnat ja olen aina ollut niihin hyvin tyytyväinen. Samoin mieheni on. Mies itseasiassa kutsuu isoja rintoja pelottaviksi, ei ole koskaan tykännyt isoista tisseistä. Mutta kai menitä on moneksi.

Ja mun mies on 24v eikä siis ole naismaku matkan varrella muuttunut.

Vierailija
4/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lie muovitissit sitten hankkinutkin, niin rumat on minunkin mielestäni. Tuollaiseen pieneen siroon kroppaan ei mitenkään sovi noin isot rinnat.

Vierailija
5/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajuan miksi olin niin järkyttynyt noista tisseistä. sekotin tämän Johannan siiden virolaistyttöön, olisko ollut Kätlin nimeltään ? Hänen kroppaansa katselin BB:ssa, Johannahan oli 2012 ja silloin en oikein edes seurannut. Huh mikä moka !

No , jokatapauksessa isot rinnat on kauhean tanttamaiset.

AP

Vierailija
6/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin AP. Kaunein vartalo naisella on sellainen jäntevä ja kiinteä, eikä siihen sovi isot hyllyvät rinnat. Olen kerran ollut sängyssä naisen kanssa, jolla on ihan valtavat rinnat ja jotenkin niiden hinkkien heiluminen oli ällöttävää. Mutta mäkin olen nuori, ehkä vanhat äijät tykkää utareista.

Vierailija
7/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa blogissaan esitteli rintojaan. Aika irvokkaat pallot kyllä. Koskahan tuo muoti menee ohi ?

Vierailija
8/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sillä on tissien lisäksi jo naamakin muovia.

Vierailija
9/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella sääli nuorta naista. Tulee näyttämään nelikymppisenä jo hirviöltä jos jatkaa tuolla tiellä.

Vierailija
10/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa kuvassa rinnan päällä laskimosuoni joka erottuu rumana ja sinisenä?

Vierailija
11/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneimmat rinnat ovat tubulaariset tyhjiksi imetyt pikku ketunnokat tai navan korkeudelle valahtaneet säkit. Olkaa naiset ylpeitä rusinoistanne; niitä me miehet haluamme katsella ja kosketella toisin kuin isoja pyöreitä timmejä silikoneja. Hyi!

- MIES

Vierailija
12/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen A-kuppinen ja päärynävartaloinen nainen. Otin implantit ja nyt itselläni on tiimalasi vartalo. Olen asiasta puhunut avoimesti ja jos olisin tajunnut ennen mikä voima silikoneilla on miehiin olisin ottanut nämä ajat sitten. Mieheni on 25-vuotias ja hän on minuun entistä hullumpi. Ei tarvitse kuin paita ottaa pois niin johan alkaa seisomaan. Mieheni kaverit ovat myös olleet uteliaita ja kaikki kehuneet rintojani. Osa jopa haluaa naisilleen myös. Kävimme myös moikkaamassa tuttuamme armeijassa, ja tämä kundi olikin kertonut etukäteen muille että sieltä tulee yks muija joka kävi ottamassa tissit. Ette arvaa minkä huomion sain. Myös vanhemmat omat sukulaiset miehetki ovat katselleet ja kommentoineet... :)

Myös baarissa saan jatkuvasti kommenttia. Miehet ovat sulaa vahaa. Että kiinnostaisi kovasti tietää niistä miehistä ketkä eivät ole kiinnostuneet?

http://www.quickmeme.com/img/dd/dd483b50b4929d04e7a1c0bc1550a3435f4f0737e8c06020d96322dabfd42ac4.jpg

Vierailija
13/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:45"]

Tuossa blogissaan esitteli rintojaan. Aika irvokkaat pallot kyllä. Koskahan tuo muoti menee ohi ?

[/quote]

Ne on poissa muodista jo tuolla muualla päin maailmaa, Suomen takahikiällä pallomaiset osamaksusilikonit ovat edelleen in. Jenkeissä niitä ottaa kuulemma enää vain asuntovaunupuistoissa asuvat strippaajat ja aikuisviihdetähdet.

Vierailija
14/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:08"]Mä olin ennen A-kuppinen ja päärynävartaloinen nainen. Otin implantit ja nyt itselläni on tiimalasi vartalo. Olen asiasta puhunut avoimesti ja jos olisin tajunnut ennen mikä voima silikoneilla on miehiin olisin ottanut nämä ajat sitten. Mieheni on 25-vuotias ja hän on minuun entistä hullumpi. Ei tarvitse kuin paita ottaa pois niin johan alkaa seisomaan. Mieheni kaverit ovat myös olleet uteliaita ja kaikki kehuneet rintojani. Osa jopa haluaa naisilleen myös. Kävimme myös moikkaamassa tuttuamme armeijassa, ja tämä kundi olikin kertonut etukäteen muille että sieltä tulee yks muija joka kävi ottamassa tissit. Ette arvaa minkä huomion sain. Myös vanhemmat omat sukulaiset miehetki ovat katselleet ja kommentoineet... :)

Myös baarissa saan jatkuvasti kommenttia. Miehet ovat sulaa vahaa. Että kiinnostaisi kovasti tietää niistä miehistä ketkä eivät ole kiinnostuneet?

http://www.quickmeme.com/img/dd/dd483b50b4929d04e7a1c0bc1550a3435f4f0737e8c06020d96322dabfd42ac4.jpg
[/quote]

Voi taivas. Voi elämän kevät ja mitä näitä nyt on. Menit leikeltäväksi ja pistit silikonia kroppaan, ja tärkeintä niissä on se miten ne pallukat vaikuttavat miehiin.

Tiedätkö, halvemmalla et voisi enää tasa-arvoa pistää. Tässä syy miksi naisen euro on edelleen alle euron.

Vierailija
15/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun naisella alkaa liian isot silikonirinnat roikkumaan niin tulee sellainen tasapaksu, kömpelö, tanttamainen "maatalon emäntä lookki" kuten sillä yhdellä joka Martiinan hengenpelastajissa.

Vierailija
16/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikonit tai suolaliuokset eivät ole mitkään RINNAT!

Aidot rinnat ovat luomulihaa!

Vierailija
17/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 16:08"]

Mä olin ennen A-kuppinen ja päärynävartaloinen nainen. Otin implantit ja nyt itselläni on tiimalasi vartalo. Olen asiasta puhunut avoimesti ja jos olisin tajunnut ennen mikä voima silikoneilla on miehiin olisin ottanut nämä ajat sitten. Mieheni on 25-vuotias ja hän on minuun entistä hullumpi. Ei tarvitse kuin paita ottaa pois niin johan alkaa seisomaan. Mieheni kaverit ovat myös olleet uteliaita ja kaikki kehuneet rintojani. Osa jopa haluaa naisilleen myös. Kävimme myös moikkaamassa tuttuamme armeijassa, ja tämä kundi olikin kertonut etukäteen muille että sieltä tulee yks muija joka kävi ottamassa tissit. Ette arvaa minkä huomion sain. Myös vanhemmat omat sukulaiset miehetki ovat katselleet ja kommentoineet... :)

[/quote]

Siis omat sukulaismiehet kommentoi sun tissejä? Oksettavaa! 

Joskus olen miettinyt että mitäpä jos laittaisin silikonirinnat. Olisihan se kiva saada lisää huomiota ja olisihan ne varmaan kauniit, mutta toisaalta saisin väistellä pervoja ahdistelijoita + implanteissa on aina paljon riskejä. Lisäksi voin nukkua mahallani ja juosta ja harrastaa urheilua vaivatta. Niissä on aina puolensa ja puolensa.

Vierailija
18/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kelpaa, jos saamaan rupeaa. Litra öljyä ja veivaamaan:)

Vierailija
19/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sillä silarit jo BB:ssä. Te miehet olette niin sokeita.

Vierailija
20/23 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit oli jo BBssä ja isot olikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi